Η Automobili Pininfarina έδωσε ορισμένες νέες πληροφορίες του PF0, του νέου ηλεκτρικού hypercar που θα βγάλει στην αγορά. Το αυτοκίνητο θα φορά powertrain (ηλεκτροκινητήρα, μπαταρίες, λογισμικό και άλλο hardware) προερχόμενο από την Rimac, μιας και οι δύο εταιρίες έχουν υπογράψει την σχετική τεχνική συνεργασία.

Η ομάδα διαχείρισης της Automobili Pininfarina ενισχύθηκε από τον Christian Jung που ανέλαβε την θέση του CFO (Chief Technology Officer) και από τον Peter Tutzer που ανέλαβε την θέση του Senior Technical Advisor του PF0. Ο Jung προηγουμένως εργαζόταν στην Faraday Future ως Senior Director for Electrical Engineering and Platform Strategy, ενώ ήταν και μέρος της αρχικής ομάδας ανάπτυξης της Porsche Taycan.

Ο Tutzer εργάστηκε ως επικεφαλής μηχανικός της αγωνιστικής ομάδας της Porsche, πέρασε από την Pagani ως υπεύθυνος ανάπτυξης σασί της Zonda, αλλά και από την Bugatti, όπου συνέβαλε στην ανάπτυξη της Veyron.

Στην ομάδα προστέθηκε και ο πρώην πιλότος της Formula 1, Nick Heidfeld, ο οποίος θα εργαστεί ως οδηγός ανάπτυξης, φέρνοντας στην εταιρία την εμπειρία 20 ετών που έχει στους αγώνες ταχύτητας.

Το PF-Zero (PF0) θα είναι σε θέση να κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε λιγότερο από 2 δευτερόλεπτα, τα 0-300 χλμ/ώρα σε λιγότερο από 12 δευτερόλεπτα, κοστίζοντας 2 εκατ. ευρώ.

Η τελική ταχύτητα του μοντέλου θα ξεπερνά τα 400 χλμ/ώρα και οι φήμες θέλουν το μοντέλο να φορά 4 ηλεκτροκινητήρες που θα αποδίδουν κοντά στα 2.000 άλογα. Θα είναι τετρακίνητο, θα ζυγίζει λιγότερο από 2.000 κιλά και θα έχει αυτονομία 500 χλμ, με τις μπαταρίες να βρίσκονται τοποθετημένες στο κεντρικό τούνελ.

Στο εσωτερικό του συναντάμε ψηφιακό πίνακα οργάνων, δύο ψηφιακές οθόνες και μόλις 2 φυσικά κουμπιά, ένα για τον επιλογέα των ταχυτήτων και ένα για την επιλογή του προγράμματος λειτουργίας. Το τιμόνι είναι επενδυμένο με Alcantara και carbon, έχοντας κουμπιά αφής, ενώ υπάρχει ατμοσφαιρικός κρυφός φωτισμός.

Η παραγωγή του PF0 θα περιοριστεί σε μόλις 150 μονάδες. Η κατασκευή του θα γίνεται στο Cambiano της Ιταλίας και αναμένεται στους δρόμους το 2020.