Στην Αυστραλία, όπως και στις περισσότερες χώρες του κόσμου, υπάρχουν ορισμένοι κανόνες όσον αφορά τον τρόπο διαφήμισης ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας. Ειδικά για αυτοκίνητα, στην χώρα των καγκουρό δεν επιτρέπονται να φανούν στην τηλεόραση κάποιες σκηνές, όπως ένα άλμα ενός pickup ή μια ανάβαση σε μια πλαγιά με το αυτοκίνητο να έρχεται “αντιμέτωπο” με τεράστιους βράχους που κυλούν προς τα κάτω. Σίγουρα, αυτές οι σκηνές φαίνονται και είναι διασκεδαστικές και συναρπαστικές, αλλά ταυτόχρονα δείχνουν και ενισχύουν την επικίνδυνη οδήγηση.

Η Volkswagen προσπάθησε να τρολάρει αυτές τις απαγορευμένες σκηνές με την τελευταία διαφήμισή της για το Amarok. Αλλά όπως αποδείχθηκε, η διαφήμιση ήταν πραγματικά “too much” για την τηλεόραση”, καθώς απαγορεύτηκε να παίξει από όλες τις εκπομπές της Αυστραλίας. Η ειρωνεία στο μεγαλείο της, καθώς παρότι οι ιδιαίτερες σκηνές της διαφήμιση διακόπτονται από τον σκηνοθέτη, ο οποίος δείχνει τις σκηνές που θα ήθελε να τραβήξει χρησιμοποιώντας μοντέλα υπό κλίμακα, renderings και storyboard, η επιτροπή διαφημίσεων της Αυστραλίας ανέφερε ότι η διαφήμιση εξακολουθεί να απεικονίζει μια “ρεαλιστική εικόνα ενός οχήματος στην εξοχή να προσπερνά ένα τρένο” .