Με την BMW να έχει δώσει η ίδια καμουφλαρισμένες φωτογραφίες των νέων BMW X3 M και X4 M, το Bimmer Post δημιούργησε μερικές renderings φωτογραφίες των δύο μοντέλων. Τα αυτοκίνητα θα φορούν έναν νέο 3,0-λιτρο εξακύλινδρος σε σειρά κινητήρας με τεχνολογία M TwinPower Turbo και ιδιαίτερη ευστροφία, απόδοσης 450 ίππων.

Όπως συμβαίνει με όλα τα M μοντέλα της γερμανικής εταιρίας, λίγους μήνες μετά την παρουσίαση των X3 M και X4 M θα ακολουθήσει η Competition έκδοση τους. Και ενώ στα υπόλοιπα Μ μοντέλα της BMW η αύξηση της ιπποδύναμης στην Competition έκδοση είναι 20 με 25 άλογα, σύμφωνα όμως με τον Frank van Meel ο νέος κινητήρας των X3 M και X4 M έχει περισσότερα περιθώρια.

Αυτό σημαίνει ότι πιθανότατα η έκδοση Competition Package τους θα αποδίδει 500 άλογα, με το 0-100 χλμ/ώρα να τα κάνουν σε λιγότερο από 5 δευτ., έχοντας τελική ταχύτητα 250 χλμ/ώρα, ηλεκτρονικά περιορισμένη. Το Competition Package θα έχει ακόμη σκληρότερη ανάρτηση με ρυθμιζόμενα αμορτισέρ, πιο επιθετικές ρυθμίσεις στα συστήματα πρόσφυσης, ακόμη μεγαλύτερα φρένα και ζάντες 20″.

Τόσο η X3 M, όσο και η X4 Μ θα παρουσιαστούν προς τα τέλη του 2018, ενώ οι Competition Package εκδόσεις θα κάνουν την εμφάνισή τους μερικούς μήνες αργότερα.

Σε ότι αφορά την M3 Touring, υπάρχουν φήμες πως το μοντέλο θα κυκλοφορήσει το 2020 και θα τεθεί απέναντι στα Audi RS4 Avant και Mercedes-AMG C63 Estate. Έτσι ο Tobias Buttner ετοίμασε τόσο την sedan, όσο και την Touring έκδοση που θα προσφέρεται τόσο με μηχανικό, όσο και με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων.

Η νέα γενιά της BMW M3 αναμένεται να είναι ελαφρύτερη και γρηγορότερη, ακόμη και από την τωρινή M3 CS. Με τη νέα Σειρά 3 να χρησιμοποιεί την CLAR πλατφόρμα που κάνει χρήση αλουμινίου, χάλυβα υψηλής αντοχής και carbon στις κολώνες του σασί, στα πλαίσια των θυρών και στο τούνελ μετάδοσης, η νέα M3 θα ζυγίζει λιγότερο από τα 1.585 κιλά της M3 CS, μιας και θα διαθέτει ακόμη περισσότερο carbon.

Μηχανικά θα φορά τον 3,0-λιτρο S58 εξακύλινδρο κινητήρα, την εξέλιξη του 3,0-λιτρου S55 εξακύλινδρου turbo κινητήρα που συναντάμε στις τωρινές M3/M4. Θα είναι απόδοσης 475 ίππων και 600 Nm ροπής με τις αναφορές να θέλουν την M3, να προσφέρεται και ως τετρακίνητη, με το σύστημα να βρίσκεται στον πρόσθετο εξοπλισμό και να είναι λιγότερο πολύπλοκο από το xDrive της τωρινής M5. Ο κινητήρας θα συνδυάζεται τόσο με 6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων, όσο και με ένα 8-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο.