Όταν η Porsche σχεδιάζει μια πολλαπλή εισαγωγής, κάνει τα πράγματα διαφορετικά. Ενώ οι περισσότερες εταιρείες αυτοκινήτων προσπαθούν να αυξήσουν την πίεση του αέρα που εισέρχεται στον κινητήρα, η Porsche κάνει το εντελώς αντίθετο, μιας και προσπαθεί να μειώσει την πίεση του αέρα.

Η Porsche παρουσίασε αυτή τη λύση την 911 GT2 του 2008 και παρότι φαίνεται ανορθόδοξος αυτός ο τρόπος, η Porsche με τον τρόπο αυτό καταφέρνει να μειώσει τα πυράκια, αλλά και την κατανάλωση καυσίμου κατά 12% σε σχέση με τις συμβατικές εισαγωγές αέρα. Ο Jason Fenske του Engineering Explained εξηγεί αναλυτικά τον τρόπο λειτουργίας του συγκεκριμένου συστήματος στο ακόλουθο video.