Από το 2016 η ZF μαζί με την TRW, δύο προμηθευτές των εταιριών παραγωγής αυτοκινήτων πειραματίζονται στην τοποθέτηση αερόσακου στην πλαϊνή πλευρά του αυτοκινήτου, αερόσακος που φουσκώνει λίγο πριν συμβεί μια πλευρική σύγκρουση, προκειμένου να μετριάσει την προοπτική του τραυματισμού των επιβατών του οχήματος.

Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα των δύο εταιριών, οι εξωτερικοί αερόσακοι θα μπορούν να μειώσουν τη σοβαρότητα μιας σύγκρουσης κατά 40%. Οι συγκεκριμένοι εξωτερικοί αερόσακοι έχουν σχεδιαστεί για να λειτουργούν ως πρόσθετη ζώνη απορρόφησης σε περίπτωση ατυχήματος. Οι αερόσακοι αναπτύσσονται μέσα σε χιλιοστά του δευτερολέπτου και καλύπτουν την πλάγια μεριά του αυτοκινήτου.

Ο επικεφαλής της ZF για το τομέα της παθητικής ασφάλειας, Michael Büchsner δήλωσε μεταξύ άλλων:

Η ιδέα μας για τους εξωτερικούς αερόσακους, αποτυπώνει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο το όραμα μας για έναν κόσμο χωρίς τροχαία ατυχήματα.

Οι δοκιμές συνεχίζονται και για την ώρα παραμένει άγνωστο το πότε θα περάσουν στη παραγωγή.