Οι κερδισμένοι και οι χαμένοι της ελληνικής αγοράς αυτοκινήτου το 2019

Από τη στιγμή που οι πωλήσεις νέων αυτοκινήτων έπιασαν -κυριολεκτικά- πάτο το 2012, με μόλις 58.482 ταξινομήσεις, η περσινή χρονιά ήταν η έβδομη συνεχόμενη που έκλεισε με θετικό πρόσημο. Ακόμη και με αυτή τη πρόοδο, οι εξωπραγματικές πωλήσεις της δεκαετίας των ’00s, όπου το μέσο όρο πωλήσεων νέων αυτοκινήτων στην Ελλάδα ήταν κοντά στις 270.000 … Συνεχίστε να διαβάζετε το Οι κερδισμένοι και οι χαμένοι της ελληνικής αγοράς αυτοκινήτου το 2019.