Η Peugeot παρουσίασε σήμερα το 508 Sport Engineered, την έκδοση παραγωγής του 508 Sport Engineered Concept, που προσφέρεται τόσο ως σεντάν όσο και ως SW έκδοση.
Το μοντέλο είναι υβριδικό και συνδυάζει τον 1.600άρη κινητήρα βενζίνης απόδοσης 200 ίππων και δύο ηλεκτροκινητήρες, έναν ανά άξονα, με τον μπροστά να αποδίδει 110 άλογα με 320 Nm ροπής και τον πίσω 113 άλογα με 166 Nm ροπής. Συνδυαστικά το σύστημα αποδίδει 360 άλογα με 520 Nm ροπής. Υπάρχει 8-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, με το αυτοκίνητο να είναι σε θέση να μπορεί να κινηθεί αποκλειστικά με τους ηλεκτροκινητήρες τους για 42 χλμ, με ταχύτητες έως 140 χλμ/ώρα.
Υπάρχουν πέντε προγράμματα λειτουργίας (Electric, Comfort, Hybrid, Sport και 4WD), με την μπαταρία 11,5 kWh να φορτίζει μέσα σε 7 ώρες με απλή οικιακή πρίζα, σε 4 ώρες με wallbox 16A και σε λιγότερο από 2 ώρες με wallbox 32A.
Τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 5,2 δευτερόλεπτα, τα 0-1.000 μέτρα έρχονται σε 24,5 δευτερόλεπτα, τα 80-120 χλμ/ώρα σε 3 δευτερόλεπτα, με την τελική ταχύτητα να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ/ώρα. Το σεντάν μοντέλο ζυγίζει 1.850 κιλά, ενώ το wagon 1.875 κιλά.
Λόγω του πρόσθετου βάρους από τις μπαταρίες και τους ηλεκτροκινητήρες, το 508 Sport διαθέτει βελτιωμένη ανάρτηση με τρεις ρυθμίσεις (Comfort/Hybrid/Sport), ενώ απόκτησε σπορ περιβολή με νέους προφυλακτήρες, νέα μάσκα, πλαϊνές ποδιές, διαχύτη και νέες απολήξεις εξατμίσεων. Προσφέρεται σε τρεις χρώματα (το γκρι Selenium grey, το μαύρο Perla Nera και το λευκό Pearl), με όλα τα σήματα να είναι βαμμένα σε μαύρο χρώμα.
Φορά ζάντες 20″ με ελαστικά Michelin Pilot Sport 4S διαστάσεων 245/35 με την απόσταση από το έδαφος να έχει μειωθεί, με το μπροστά μετατρόχιο να αυξάνεται κατά 2,4 εκατοστά μπροστά, ενώ το πίσω μεγάλωσε κατά 1,2 εκατοστά πίσω. Τα μπροστά φρένα αποτελούνται από τετραπίστονες ζάντες και δίσκους διαμέτρου 380χλστ.
Από πλευράς συστημάτων υποβοήθησης οδηγού το Peugeot 508 Sport Engineered διαθέτει σύστημα νυχτερινής όρασης, ενεργό cruise control με λειτουργία Stop & Go, προειδοποίηση εκτροπής από τη λωρίδα κυκλοφορίας, αυτόματο φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης και άλλα.
Στο εσωτερικό συναντάμε νέο τιμόνι, ψηφιακό πίνακα οργάνων, head-up display και οθόνη αφής 10″. Επίσης υπάρχουν δερμάτινες, υφασμάτινες και Alcantara επενδύσεις, σπορ καθίσματα, ξύλινες επενδύσεις και Focal ηχοσύστημα.
Η παραγωγή του θα γίνεται στο εργοστάσιο της Peugeot στη Mulhouse της Γαλλίας και θα είναι διαθέσιμο για παραγγελίες από τα μέσα Οκτωβρίου του 2020. Οι πρώτες παραδόσεις θα ξεκινήσουν μέσα στο πρώτο εξάμηνο του 2021.