Η Porsche τοποθετεί πλέον στην Cayenne E-Hybrid και στην Cayenne Turbo S E-Hybrid μπαταρία 17,9 kWh, η οποία αντικαθιστά την μπαταρία των 14,1 kWh, προσφέροντας έτσι έως και 30% μεγαλύτερη ηλεκτρική αυτονομία.
Συγκεκριμένα, η Cayenne E-Hybrid έχει πλέον αυτονομία 48 χλμ, με την τελική ταχύτητα να περιορίζεται στα 135 χλμ/ώρα όταν το αυτοκίνητο κινείται αποκλειστικά με τον ηλεκτροκινητήρα του. Η Cayenne Turbo S E-Hybrid από την άλλη έχει ηλεκτρική αυτονομία έως 42 χλμ.
Η Cayenne Turbo S E-Hybrid παίρνει κίνηση από τον 4,0-λιτρο V8 κινητήρα απόδοσης 550 ίππων και από έναν ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 136 ίππων (100 kW), με την συνδυαστική απόδοση να αγγίζει τα 680 άλογα και τα 900 Nm ροπής. Τα 0-100 χλμ/ώρα έρχονται σε 3,8 δευτερόλεπτα, έχοντας τελική ταχύτητα 295 χλμ/ώρα.
Η Cayenne Coupe E-Hybrid κινείται από έναν 3,0-λίτρο V6 biturbo κινητήρα απόδοσης 340 ίππων με 450 Nm ροπή, και έναν ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 136 ίππων με 400 Nm ροπή. Συνδυαστικά παράγουν 462 άλογα στις 5.250 σ.α.λ. με 700 Nm ροπής από τις 1.000 σ.α.λ. μέχρι τις 3.759 σ.α.λ. Τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 4,7 δευτ. με τελική ταχύτητα 253 χλμ/ώρα.