Οι υβριδικές Porsche Cayenne αποκτούν μεγαλύτερη μπαταρία και αυτονομία

Σχετικά άρθρα

Η Porsche τοποθετεί πλέον στην Cayenne E-Hybrid και στην Cayenne Turbo S E-Hybrid μπαταρία 17,9 kWh, η οποία αντικαθιστά την μπαταρία των 14,1 kWh, προσφέροντας έτσι έως και 30% μεγαλύτερη ηλεκτρική αυτονομία.

Συγκεκριμένα, η Cayenne E-Hybrid έχει πλέον αυτονομία 48 χλμ, με την τελική ταχύτητα να περιορίζεται στα 135 χλμ/ώρα όταν το αυτοκίνητο κινείται αποκλειστικά με τον ηλεκτροκινητήρα του. Η Cayenne Turbo S E-Hybrid από την άλλη έχει ηλεκτρική αυτονομία έως 42 χλμ.

Η Cayenne Turbo S E-Hybrid παίρνει κίνηση από τον 4,0-λιτρο V8 κινητήρα απόδοσης 550 ίππων και από έναν ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 136 ίππων (100 kW), με την συνδυαστική απόδοση να αγγίζει τα 680 άλογα και τα 900 Nm ροπής. Τα 0-100 χλμ/ώρα έρχονται σε 3,8 δευτερόλεπτα, έχοντας τελική ταχύτητα 295 χλμ/ώρα.

Η Cayenne Coupe E-Hybrid κινείται από έναν 3,0-λίτρο V6 biturbo κινητήρα απόδοσης 340 ίππων με 450 Nm ροπή, και έναν ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 136 ίππων με 400 Nm ροπή. Συνδυαστικά παράγουν 462 άλογα στις 5.250 σ.α.λ. με 700 Nm ροπής από τις 1.000 σ.α.λ. μέχρι τις 3.759 σ.α.λ. Τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 4,7 δευτ. με τελική ταχύτητα 253 χλμ/ώρα.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Rezvani Retro RR1. Μια 911 με “σύγχρονη-ρετρό” εμφάνιση

Η νέα δημιουργία της Rezvani είναι το Retro RR1. Πρόκειται για μια 911 (992) που διαθέτει νέο αμάξωμα κατασκευασμένο από ανθρακονήματα, με ρετρό σχεδίαση...

Η Manthey βελτιώνει την Porsche 911 GT3 Touring

Η Manthey έχει ετοιμάσει ένα βελτιωτικό πακέτο για την Porsche 911 GT3 Touring. Αυτό αποτελείται από νέο μπροστινό spoiler που παρέχει περισσότερη κάθετη δύναμη...

Εκπληκτική restomod δημιουργία της Theon στην 911 (964) Targa

Μπορεί να έχουμε συνδέσει τις restomoded Porsche 911 (ειδικά της 964 σειράς) με την Singer, φαίνεται όμως ότι η αγορά ανακατασκευασμένων παλιών Porsche παρουσιάζει...