Οι κερδισμένοι και οι χαμένοι της ελληνικής αγοράς αυτοκινήτου το 2018

Από τη στιγμή που οι πωλήσεις νέων αυτοκινήτων έπιασαν -κυριολεκτικά- πάτο το 2012, με μόλις 58.482 ταξινομήσεις, η περσινή χρονιά ήταν έκτη συνεχόμενη που έκλεισε με θετικό πρόσημο. Ακόμη και με αυτή τη πρόοδο, οι εξωπραγματικές πωλήσεις της δεκαετίας των ’00s, όπου το μέσο όρο πωλήσεων νέων αυτοκινήτων στην Ελλάδα ήταν κοντά στις 270.000 μονάδες … Συνεχίστε να διαβάζετε το Οι κερδισμένοι και οι χαμένοι της ελληνικής αγοράς αυτοκινήτου το 2018.