Οι κερδισμένοι και οι χαμένοι της ελληνικής αγοράς αυτοκινήτου το 2018
Από τη στιγμή που οι πωλήσεις νέων αυτοκινήτων έπιασαν -κυριολεκτικά- πάτο το 2012, με μόλις 58.482 ταξινομήσεις, η περσινή χρονιά ήταν έκτη συνεχόμενη που έκλεισε με θετικό πρόσημο. Ακόμη και με αυτή τη πρόοδο, οι εξωπραγματικές πωλήσεις της δεκαετίας των ’00s, όπου το μέσο όρο πωλήσεων νέων αυτοκινήτων στην Ελλάδα ήταν κοντά στις 270.000 μονάδες … Συνεχίστε να διαβάζετε το Οι κερδισμένοι και οι χαμένοι της ελληνικής αγοράς αυτοκινήτου το 2018.
Αντιγράψτε και επικολλήστε αυτόν τον σύνδεσμο στον WordPress ιστότοπο για ενσωμάτωση
Αντιγράψτε και επικολλήστε αυτόν τον κώδικα στον ιστότοπό σας για να ενσωματωθεί