CEO Lamborghini: Δεν μου αρέσουν οι turbo και οι υβριδικοί κινητήρες, αλλά…

Σχετικά άρθρα

asterion

Στην έκθεση του Παρισιού η Lamborghini παρουσίασε το Asterion Concept, το πρώτο plug-in υβριδικό μοντέλο της, που δεν θα περάσει στη παραγωγή. Αυτό όμως δεν σημαίνει πως η Lamborghini δεν θα βγάλει μοντέλα με υβριδικούς και turbo κινητήρες, με τον Stephan Winkelmann, CEO της Ιταλικής φίρμας σε πρόσφατη συνέντευξη του να ξεκαθαρίζει τη θέση του λέγοντας πως αν ήταν στο χέρι του, δεν θα επέτρεπε κανένα μοντέλο της Lamborghini να εξοπλίζεται με υβριδικό σύστημα και turbo κινητήρα, αποκαλύπτοντας πως αν ποτέ η Asterion θα περνούσε στη παραγωγή, τότε θα εξοπλιζόταν αποκλειστικά με τον V12 6,5-λίτρων κινητήρα της Aventador.

Παρά την αντίθεση του Winkelmann στα turbo και υβριδικά σύνολα, οι πιέσεις των κρατών για όλο μικρότερες εκπομπές CO2 οδηγούν την Lamborghini να στραφεί στην υιοθέτηση plug-in υβριδικών και turbo κινητήρων. Συγκεκριμένα ο Ιταλός δήλωσε:

Lamborghini-Asterion-hybrid-concept-11

Γνωρίζουμε όλοι τι πρέπει να κάνουμε. Turbo κινητήρες και plug-in υβριδικά σύνολα θα τοποθετηθούν στα αυτοκίνητα της Lamborghini. Δεν υπάρχει διέξοδος – αν δεν αλλάξει η νομοθεσία.

Ακόμη και αν μπορούσε να χορηγηθεί απαλλαγή στη Lamborghini ως μια μικρή αυτοκινητοβιομηχανία, υπάρχει επίσης το θέμα της κοινωνικής αποδοχής. Τα πράγματα αλλάζουν. Οι άνθρωποι σήμερα είναι πιο συνειδητοποιημένοι, πιο ευαίσθητοι περιβαλλοντικά.

Τι μας λέει λοιπόν ο Winkelmann; Ο ίδιος δεν θέλει τα μοντέλα της εταιρίας του να αποκτήσουν turbo και plug-in υβριδικά σύνολα, αλλά οι απαιτήσεις του σήμερα, αναγκάζουν την Ιταλική φίρμα να στραφεί στη χρήση αυτών. Σίγουρο είναι πως το SUV της θα εξοπλίζεται και με turbo και με plug-in υβριδικό κινητήρα. Μένει να δούμε αν τέτοιοι κινητήρες θα τοποθετηθούν στις Huracan και Aventador, ή στα αυτοκίνητα που θα τα αντικαταστήσουν. Ας ελπίσουμε πως το κάστρο των V12 κινητήρων δεν θα πέσει.

ΠηγήTopgear.com

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Τα τεχνικά χαρακτηριστικά του Mazda EZ-6

Τον προηγούμενο μήνα, στο περιθώριο της έκθεσης του Πεκίνου, η Mazda παρουσίασε το EZ-6, ένα σεντάν μοντέλο που αναπτύχθηκε από την κοινοπραξία Changan Mazda...

“Χάζεψε” ένα Audi Sport Quattro S1 Group B 830 ίππων

Το Audi Quattro S1 Group B μεσουρανούσε στην Group B κατηγορία την δεκαετία του 1980 και φορά τον 2,1-λίτρων 5-κύλινδρο turbo κινητήρα που στη...

Επίσημο: Onvo L60 με έως 1.000+ χλμ. αυτονομία

Σήμερα, ο κόσμος γιορτάζει τη διεθνή ημέρα οικογένειας και η Nio αποφάσισε να λανσάρει επίσημα την νέα υπομάρκα της, με όνομα Onvo, τα μοντέλα...