H Honda έχει καταθέσει μια πατέντα ενός νέου κινητήρα, ο οποίος διαθέτει διαφορετικού μεγέθους πιστόνια. Η μεταβλητή τεχνολογία διαδρομής των πιστονιών, συνεργάζεται με την τεχνολογία απενεργοποίησης των κυλίδρων, επιτρέποντας έτσι τους μηχανικούς της ιαπωνικής εταιρίας να δημιουργήσουν ένα κινητήρα με διαφορετικές χωρητικότητες.
Ένας σημερινός 2.0-λιτρος κινητήρας της Honda που έχει τέσσερις κυλίνδρους 500 κ.εκ, μπορεί να προσφέρει θεωρητικά τέσσερις διαφορετικές χωρητικότητες (500, 1.000, 1.500 και 2.000 κ.εκ). Ο νέος τετρακύλινδρος κινητήρας όμως, θα μπορούσε θεωρητικά να προσφέρει έως και 15 διαφορετικές χωρητικότητες, λόγω της μεταβλητής τεχνολογίας διαδρομής των πιστονιών.
Η τεχνική αυτή θα επιφέρει σημαντική μείωση των ποσών που επενδύει η Honda στον τομέα έρευνας και ανάπτυξης, με το δίπλωμα ευρεσιτεχνίας να δείχνει πως η τεχνολογία μεταβλητής διαδρομής των πιστονιών να μπορεί να εφαρμοστεί σε δικύλινδρους, τρικύλινδρους, τετρακύλινδρους και εξακύλινδρους κινητήρες.