Στους turbo κινητήρες, τα άλογα ανεβαίνουν από τους βελτιωτικούς οίκους λες και είναι στραγάλια γι’αυτό και η Powerhaus Performance έχει καταφέρει με τον επαναπρογραμματισμό της ECU, να κάνει τον biturbo 3,9-λίτρων V8 κινητήρα της Ferrari 488 GTB να παράγει επιπλέον 80 άλογα.
Με την ιπποδύναμη πλέον στα 750 άλογα, ο οίκος προχώρησε και σε μερικές ακόμη αλλαγές. Αυτές εντοπίζονται στις νέες σφυρήλατες ζάντες της Strasse, διαστάσεων 20″ μπροστά και 21″ πίσω, ενώ υπάρχει και νέα ανάρτηση με χαμηλότερα ελατήρια.