H BMW M550d είναι καλύτερη από την Μ5

,
15
571

Το Γερμανικό Autobild έκανε ένα συγκριτικό ανάμεσα στην BMW M5 και στην M550d όπου πρώτη θέση δεν βρέθηκε η M5 με τα 560 άλογα και τα 680 Nm ροπής, όπως θα περίμενε κάποιος, αλλά η πετρελαιοκίνητη M550d με τα 381 άλογα και τα 740 Nm ροπής. H M550d μάζεψε συνολικά 512 από τους 700 πόντους, ενώ η Μ5 495.

BMW M550d xDrive (512/700 βαθμούς)

  • Βάρος: 2040 kg
  • 0-100 km/h: 5,2 s
  • 0-160 km/h: 12,0 s
  • Φρενάρισμα (100-0 km/h): 35,6 m
  • Θόρυβος στα 130 km/h: 69 dB(A)
  • Μέση κατανάλωση: 9,2 l/100 km
  • Γύρος στο Driving Center Grob Döll: 1:33.55

BMW M5 (495/700 βαθμούς )

  • Βάρος: 1950 kg
  • 0-100 km/h: 4,4 s
  • 0-160 km/h: 8,6 s
  • Φρενάρισμα (100-0 km/h): 33,9 m
  • Θόρυβος στα 130 km/h: 72 dB(A)
  • Μέση κατανάλωση: 11,6 l / 100 km
  • Γύρος στο Driving Center Grob Döll: 1:30.55

Νικητής βγήκε η M550d λόγω του ότι προσφέρει μεγαλύτερη άνεση και καλύτερες επιδόσεις, σε σχέση με την καθημερινή χρηστικότητα της. Σημαντικό ρόλο έπαιξε επίσης και το λιγότερο κόστος κτίσης (κατά περίπου 30.000 ευρώ) και χρήσης, αφού ο βενζινοκινητήρας είναι σαφώς φθηνότερος τόσο στη συντήρηση του, όσο και στην κατανάλωση καυσίμου, με την τιμή του πετρελαίου να είναι φθηνότερη από την τιμή της βενζίνης.

Προσωπικά αν με ρωτούσε κάποιος, πιο αυτοκίνητο από τα δύο προτιμώ, και εγώ θα προτιμούσα να έχω στο γκαράζ μου την M550d. Εσύ;

[Πηγή: BMWBlog]

4
shares
Share on Facebook
Share on Twitter
Share on Google+
Share on LinkedIn
Pin to Pinterest
Share on StumbleUpon
+
Τι είναι αυτό;

Το Autoblog.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο, θεωρώντας ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει πως υιοθετεί τις απόψεις αυτές, καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Τα εριστικά και υβριστικά σχόλια που δεν σχετίζονται με τη θεματολογία του άρθρου, όπως και εκείνα που οδηγούν σε προσωπικές αντιπαραθέσεις θα διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση, ενώ οι χρήστες που προκαλούν ή υβρίζουν θα αποκλείονται, όπως ορίζουν οι όροι χρήσης.