Ο Marchionne λέει ότι ο V8 δεν πάει πουθενά, παρά τους κανονισμούς εκπομπών ρύπων

Σχετικά άρθρα

2015-dodge-challenger-srt-hellcat-engine

Δεν έχει περάσει πολύς καιρός από το δημοσίευμα που έλεγε ότι ο Hemi V8 θα αντικατασταθεί από έναν πιο οικονομικό και οικολογικό, twin-turbo V6 και η διάψευση έρχεται από την κορυφή. Ο ίδιος ο Sergio Marchionne, σε πρόσφατη συνέντευξη του δήλωσε ότι η FCA θα συνεχίσει να κατασκευάζει V8, παρά τους ολοένα αυστηρότερους κανονισμούς εκπομπών ρύπων.

Μέχρι στιγμής, σύμφωνα με τα λεγόμενα του Marchionne, η FCA λειτουργεί με αγορά “πίστωσης”. Ένα σύστημα που αντισταθμίζει τις εκπομπές ρύπων ενός κατασκευαστή επιτρέποντας του να αγοράσει “πίστωση” από κάποιον άλλο που είναι πιο “περιβαλλοντολογικά συνεπής”. Η FCA το 2013 –η τελευταία χρονιά για την οποία υπάρχουν στοιχεία- ήταν ο μεγαλύτερος αγοραστής πίστωσης και έτσι, σύμφωνα με τον Marchionne, θα συνεχίσει να παράγει V8.

Αντισταθμίζουμε. Δηλαδή, κάθε φορά που κάνουμε κάτι τέτοιο, αντισταθμίζουμε.

Βέβαια, οι κατασκευαστές δεν θα μπορούν να αγοράζουν για πάντα πίστωση και αυτό είναι κάτι που ξέρει πολύ καλά ο Marchionne.

Πρέπει να βρούμε μία λύση. Οπότε, έχω κάποια παιδιά σε ένα υπόγειο που δουλεύουν για να βρούνε μία λύση!

Που σημαίνει ότι η λύση πρέπει να βρεθεί σε μία μικρότερη κατηγορία ώστε να αντισταθμίσει την ύπαρξη των V8 σε κάποια άλλη, μεγαλύτερη. Πρέπει να βρεθεί ένα μεγάλο “συν” για να ισορροπήσει το “μείον”. Απλό στην θεωρία. Στην πράξη όμως…;

ΠηγήAutonews

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Τα τεχνικά χαρακτηριστικά του Mazda EZ-6

Τον προηγούμενο μήνα, στο περιθώριο της έκθεσης του Πεκίνου, η Mazda παρουσίασε το EZ-6, ένα σεντάν μοντέλο που αναπτύχθηκε από την κοινοπραξία Changan Mazda...

Αποχωρεί ο επικεφαλής αεροδυναμικής της Mercedes 

Ο επικεφαλής αεροδυναμικής της Mercedes, Gioacchino Vino, πρόκειται να αποχωρήσει από την ομάδα. Ο Vino βρίσκεται στη Mercedes από τον Φεβρουάριο του 2018, με...