2015-dodge-challenger-srt-hellcat-engine

Δεν έχει περάσει πολύς καιρός από το δημοσίευμα που έλεγε ότι ο Hemi V8 θα αντικατασταθεί από έναν πιο οικονομικό και οικολογικό, twin-turbo V6 και η διάψευση έρχεται από την κορυφή. Ο ίδιος ο Sergio Marchionne, σε πρόσφατη συνέντευξη του δήλωσε ότι η FCA θα συνεχίσει να κατασκευάζει V8, παρά τους ολοένα αυστηρότερους κανονισμούς εκπομπών ρύπων.

Μέχρι στιγμής, σύμφωνα με τα λεγόμενα του Marchionne, η FCA λειτουργεί με αγορά “πίστωσης”. Ένα σύστημα που αντισταθμίζει τις εκπομπές ρύπων ενός κατασκευαστή επιτρέποντας του να αγοράσει “πίστωση” από κάποιον άλλο που είναι πιο “περιβαλλοντολογικά συνεπής”. Η FCA το 2013 –η τελευταία χρονιά για την οποία υπάρχουν στοιχεία- ήταν ο μεγαλύτερος αγοραστής πίστωσης και έτσι, σύμφωνα με τον Marchionne, θα συνεχίσει να παράγει V8.

Αντισταθμίζουμε. Δηλαδή, κάθε φορά που κάνουμε κάτι τέτοιο, αντισταθμίζουμε.

Βέβαια, οι κατασκευαστές δεν θα μπορούν να αγοράζουν για πάντα πίστωση και αυτό είναι κάτι που ξέρει πολύ καλά ο Marchionne.

Πρέπει να βρούμε μία λύση. Οπότε, έχω κάποια παιδιά σε ένα υπόγειο που δουλεύουν για να βρούνε μία λύση!

Που σημαίνει ότι η λύση πρέπει να βρεθεί σε μία μικρότερη κατηγορία ώστε να αντισταθμίσει την ύπαρξη των V8 σε κάποια άλλη, μεγαλύτερη. Πρέπει να βρεθεί ένα μεγάλο “συν” για να ισορροπήσει το “μείον”. Απλό στην θεωρία. Στην πράξη όμως…;