Για να νιώσει κάποιος βέβαιος ότι η αγορά ενός ηλεκτρικού αυτοκίνητου είναι η σωστή επιλογή, πρέπει να είναι σίγουρος ότι ανά πάσα στιγμή θα υπάρχει σε μικρή ακτίνα και ένας διαθέσιμος φορτιστής.
Γι’αυτό και η Tesla ανακοίνωσε ότι επεκτείνει το δίκτυο των Destination Charger, ανοίγοντας 150 νέους φορτιστές σε 14 χώρες. Εν αντιθέσει με τους Supercharger, οι Destination Charger είναι φθηνότεροι σε εγκατάσταση και σε μέγεθος, και τοποθετούνται σε μέρη όπου οι ιδιοκτήτες αναμένεται να περνούν περισσότερο χρόνο, γι’αυτό και η ιδανική τους εγκατάσταση είναι σε εστιατόρια, εμπορικά κέντρα, χιονοδρομικά κέντρα, super markets κλπ.
Με τους Destination Charger κερδισμένοι είναι τόσο η Tesla, όσο και οι ιδιοκτήτες των επιχειρήσεων, καθώς η πρώτη επεκτείνει το δίκτυο φόρτισης της και οι δεύτεροι αυξάνουν την πελατεία τους. Η διαφορά με τους Supercharger σταθμούς φόρτισης είναι ότι οι Destination σε μια ώρα μπορούν να “χαρίσουν” αυτονομία 93 χλμ., ενώ οι πρώτοι στον ίδιο χρόνο 273 χλμ., με τη χρήση τους να είναι δωρεάν για τους κατόχους των Model S και Model Χ.
Η Tesla θέλει να επεκτείνει κι άλλο το δίκτυο της, καλύπτοντας 1.200 τοποθεσίες με 7.000 ξεχωριστούς φορτιστές μέχρι το τέλος του 2018. Σύμφωνα με την Electrek, η Tesla προσφέρει στους επιχειρηματίες τους δύο πρώτους Destination Chargers δωρεάν ή με μεγάλη έκπτωση, με τους τελευταίους το μόνο που έχουν να κάνουν είναι να τους τοποθετήσουν σε εύκολο ή σε εμφανές σημείο και να καλύπτουν το κόστος του ρεύματος. Από τη μεριά της η Tesla, θα προσθέσει όλες τις επιχειρήσεις που διαθέτουν τους φορτιστές στο σύστημα πλοήγησης.