Η νέα ανάρτηση της Citroen θα “επαναπροσδιορίσει” την άνεση

Σχετικά άρθρα

15197348

Έχει περάσει περίπου ένας χρόνος από τότε που η Citroen ανακοίνωσε ότι καταργεί την υδροπνευματική ανάρτηση και από τότε, χωρίς να έχουμε μάθει κάτι ουσιαστικό, έχουν ακουστεί οι λέξεις “σοφιστικέ” και “καινοτόμο” για το σύστημα που θα την αντικαταστήσει. Τώρα όμως, έχουμε μερικές επιπλέον πληροφορίες για την ανάρτηση που σύμφωνα με την εταιρία, θα είναι αποκλειστική για την Citroen -τουλάχιστον προς το παρόν- και θα τοποθετηθεί “σε όλα τα μοντέλα, από το C1 και πάνω”.

Μέχρι στιγμής, η Citroen έχει καταθέσει περίπου 20 πατέντες σχετικά με το νέο αυτό σύστημα. Τι είναι όμως και πώς ελπίζει να αντικαταστήσει επάξια την υδροπνευματική ανάρτηση; Το σύστημα προς το παρόν δεν έχει όνομα αλλά αποτελεί μέρος αυτού που η εταιρία ονομάζει “Citroen Advanced Comfort”. Αντικαθιστά τα κλασικά “bump-stops” που βρίσκει κανείς σε μία συμβατική ανάρτηση με προσεκτικά ρυθμισμένα δευτερεύοντα αμορτισέρ που οι μηχανικοί αποκαλούν “προοδευτικά υδραυλικά μαξιλάρια”. Αυτά, ελέγχουν πολύ καλύτερα το αμάξωμα στα άκρα της διαδρομής της ανάρτησης, επιτρέποντας πιο “μαλακές” ρυθμίσεις στο κέντρο της διαδρομής, όπου το αυτοκίνητο περνά τον περισσότερο χρόνο, με αποτέλεσμα ποιότητα κύλισης που μοιάζει με “μαγικό χαλί”.

Αυτό όμως είναι, όπως είπαμε, μόνο ένα κομμάτι του Citroen Advanced Comfort. Η εταιρία ήδη δουλεύει στην βελτίωση του NVH με την χρησιμοποίηση κόλλας  αντί των κλασικών συγκολλήσεων –κάτι που αυξάνει την ακαμψία του αμαξώματος κατά 20% στην περίπτωση του C4 Cactus– αλλά και στην άνεση των καθισμάτων, χάρη σε έναν νέο συνδυασμό αφρωδών υλικών που κάνουν τα καθίσματα μαλακά αλλά ταυτόχρονα στηρίζουν τους επιβάτες.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Τα τεχνικά χαρακτηριστικά του Mazda EZ-6

Τον προηγούμενο μήνα, στο περιθώριο της έκθεσης του Πεκίνου, η Mazda παρουσίασε το EZ-6, ένα σεντάν μοντέλο που αναπτύχθηκε από την κοινοπραξία Changan Mazda...

Αποχωρεί ο επικεφαλής αεροδυναμικής της Mercedes 

Ο επικεφαλής αεροδυναμικής της Mercedes, Gioacchino Vino, πρόκειται να αποχωρήσει από την ομάδα. Ο Vino βρίσκεται στη Mercedes από τον Φεβρουάριο του 2018, με...

“Χάζεψε” ένα Audi Sport Quattro S1 Group B 830 ίππων

Το Audi Quattro S1 Group B μεσουρανούσε στην Group B κατηγορία την δεκαετία του 1980 και φορά τον 2,1-λίτρων 5-κύλινδρο turbo κινητήρα που στη...