Το 2017 η Formula 1 μπαίνει σε μία νέα εποχή, και οι πρώτες ενδείξεις είναι άκρως ενθαρρυντικές. Μόλις εχθές διάβασες τον Carlos Sainz Jr να δηλώνει εντυπωσιασμένος από την πρώτη του επαφή με το νέο μονοθέσιο, χαρακτηρίζοντας το άλλης κατηγορίας σε σχέση με το φετινό.
Τα μονοθέσια εκτός από πιο φαρδιά, με νέες αεροδυναμικές λύσεις, θα διαθέτουν και νέα ελαστικά. Οι πρώτες δοκιμές που έγιναν από Ferrari και Red Bull φανέρωσαν τη διαφορά των ελαστικών της Pirelli, αλλά η παραπάνω φωτογραφία της Mercedes AMG F1 δείχνει με τον πιο χαρακτηριστικό τρόπο το πόσο μεγαλύτερη θα είναι η επιφάνεια των ελαστικών με το έδαφος.
Το αποτέλεσμα είναι είναι τα μονοθέσια να γίνουν αρκετά πιο γρήγορα, τόσο εξαιτίας της μεγαλύτερης κάθετης δύναμης που θα παράγουν, όσο και την μηχανικής πρόσφυσης από τα ελαστικά.
Η γερμανική ομάδα πήγε σήμερα στην πίστα του Paul Ricard στη Γαλλία για το πρώτο τεστ των νέων ελαστικών της. Αυτό θα διαρκέσει τρεις μέρες, και σήμερα πίσω από το τιμόνι της τροποποιημένης W06 βρέθηκε ο δοκιμαστής της, και επίσημος οδηγός της Manor, Pascal Wehrlein
Από την άλλη, η Ferrari πήγε σήμερα στην πίστα της Βαρκελώνης για να συνεχίσει τις δοκιμές εξέλιξης των νέων ελαστικών, πραγματοποιώντας διήμερο τεστ. Πίσω από το τιμόνι του φετινού μονοθεσίου βρέθηκε ο Kimi Raikkonen, όπου συμπλήρωσε 46 γύρους το πρωί και ακόμα 65 το απόγευμα. Μετά από κάποιους αρχικούς installation γύρους για τις κατάλληλες προσαρμογές στις ρυθμίσεις του αυτοκινήτου, οι δοκιμές επικεντρώθηκαν στη μεσαία γόμα, αξιολογώντας τα χαρακτηριστικά της.
Να θυμίσω, ότι τα ελαστικά του 2017 μεγαλώνουν κατά 25% και πλέον διαμορφώνονται ως εξής: Τα εμπρός ελαστικά από 245 χλστ. θα φτάσουν τα 305 χλστ., ενώ τα πίσω από 325 χλστ. θα φτάσουν τα 405 χλστ. Τα ελαστικά θα βρίσκονται και πάλι σε 13 ιντσών ζάντες και το 2017. Τεράστια είναι, δε νομίζεις;