Μετά την Opel, τόσο η Ford όσο και η GM ξεκίνησαν μέσα στον Αύγουστο τις δοκιμές σε πραγματικές συνθήκες μελλοντικών τεχνολογιών στο πλαίσιο ενός προγράμματος δοκιμών με σκοπό τη βελτίωση επικοινωνίας ‘car-to-car’ και ‘car-to-infrastructure’ στους Ευρωπαϊκούς δρόμους.

Η Ford συμμετέχει με 20 ειδικά εξοπλισμένα S-MAX σε ένα στόλο 120 οχημάτων τα οποία χρησιμοποιούνται για τη δοκιμή 20 πειραματικών τεχνολογιών υποστήριξης οδηγού στο πλαίσιο  του τετραετούς ερευνητικού προγράμματος “Safe Intelligent Mobility – Testfield Germany” ή simTD . Στόχος είναι να γίνουν καλύτερα κατανοητές οι δυνατότητες επικοινωνίας ‘car-to-car’ και ‘car-to-infrastructure’ για τη βελτίωση της οδικής ασφάλειας και των μετακινήσεων.

Οι ειδικοί πιστεύουν ότι η χρήση τεχνολογίας επικοινωνιών που συνδέουν τα οχήματα μεταξύ τους και με την υποδομή του οδικού δικτύου θα κάνει τους δρόμους ασφαλέστερους και θα μειώσει την κυκλοφοριακή συμφόρηση. Μηχανικοί από το το Ευρωπαϊκό Κέντρο Έρευνας της Ford στο Άαχεν της Γερμανίας και εταίροι του ερευνητικού προγράμματος simTD μέχρι τώρα έχουν δοκιμάσει τις τεχνολογίες σε ελεγχόμενο περιβάλλον. Αυτές θα δοκιμαστούν τώρα σε δημόσιους δρόμους και στην ευρύτερη περιοχή την Φρανκφούρτης σε πραγματικές συνθήκες.

Τεχνολογίες που δοκιμάζονται στο πλαίσιο του ερευνητικού προγράμματος simTD :

  • Electronic Brake Light, μεταφέρει ένα μήνυμα από το προπορευόμενο όχημα σε άλλο που ακολουθεί σε περίπτωση φρεναρίσματος έκτακτης ανάγκης, ακόμα και αν το περιστατικό δεν είναι ορατό, για παράδειγμα μετά από μία στροφή. Η Ford είναι υπεύθυνη για την εξέλιξη και ενσωμάτωση αυτής της εφαρμογής
  • Obstacle Warning system, ενημερώνει άλλους χρήστες των δρόμων για την παρουσία, θέση και τύπο πιθανών κινδύνων σε μία διαδρομή
  • Traffic Sign Assistant, παραμένει σε συνεχή επαφή με κέντρα διαχείρισης της κυκλοφορίας για την αξιολόγηση ενημερωμένων πληροφοριών σχετικά με μεταβλητά όρια ταχύτητας, προσωρινούς περιορισμούς και παρακάμψεις, παρέχοντας παράλληλα λεπτομέρειες για ισχύοντες και προσεχείς περιορισμούς όπως σταθερά όρια ταχύτητας και προτεραιότητες
  • Public Traffic Management, παρέχει ακριβή πρόγνωση κυκλοφορίας βάσει ολοκληρωμένων πληροφοριών, περιλαμβάνει αναγνώριση πιθανών κυκλοφοριακών σεναρίων και τις επιπτώσεις τους – εφόσον συμβούν – σε κάποιο σημείο του ταξιδιού και όχι στην αρχή
  • In-car Internet Access, μεταξύ των άλλων επιτρέπει στον οδηγό να κλείνει και να πληρώνει μία θέση στάθμευσης καθοδόν

Ο Paul Mascarenas, chief technical officer & vice president, Ford Research & Innovation δήλωσε:

Οι επικοινωνίες ‘car-to-car’ και ‘car-to-infrastructure’ αντιπροσωπεύουν την επόμενη σημαντική εξέλιξη στην ασφάλεια των οχημάτων. Η Ford έχει δεσμευτεί στη διεξαγωγή περαιτέρω δοκιμών εδώ και σε όλο τον κόσμο με σκοπό την εφαρμογή των τεχνολογιών στο εγγύς μέλλον.

ενώ ο Christian Ress, τεχνικός ειδικός, Ford Research & Advanced Engineering:

Τα οχήματα θα διανύσουν χιλιάδες χιλιομέτρων σε δοκιμές για τη συλλογή πολύτιμων δεδομένων έρευνας από καθημερινά σενάρια οδήγησης.

Η αυξανόμενη χρήση τεχνολογιών ‘car-to-car’ και ‘car-to-infrastructure’ εντάσσεται στο “Blueprint for Mobility,” της Ford που παρουσίασε ο Executive Chairman Bill Ford κατά την ομιλία του στο Παγκόσμιο Συνέδριο Κινητής Τηλεφωνίας 2012 στη Βαρκελώνη το Φεβρουάριο. Το “Blueprint for Mobility” συνοψίζει την αρχική φιλοσοφία της εταιρίας για τον τρόπο αντιμετώπισης θεμάτων μετακίνησης σε έναν πλανήτη με τάσεις συνεχούς αύξησης του πληθυσμού και αστικοποίησης από τώρα μέχρι το 2025.

Η χρηματοδότηση του simTD project είναι περίπου 53 εκατομμύρια Ευρώ, από τα οποία τα 30 χορηγεί απευθείας το Γερμανικό Ομοσπονδιακό Υπουργείο Οικονομίας & Τεχνολογίας μαζί με το Ομοσπονδιακό Υπουργείο Παιδείας & Έρευνας.

Το project υποστηρίζεται και με επενδύσεις υποδομών από το Υπουργείο Μεταφορών, Δημοσίων Έργων & Αστικών Υποθέσεων, ενώ παράλληλα χρηματοδοτείται από το κρατίδιο της Έσσης. Το κονσόρτσιουμ εκπροσωπείται από σημαντικά γκρουπ όπως Audi, BMW, Daimler, Ford, Opel, Volkswagen, Bosch, Continental, Deutsche Telekom, περιφερειακούς φορείς υποδομών και Γερμανικά Ινστιτούτα Έρευνας (Technische Universität München und Berlin, Universität Würzburg, Fraunhofer).

[Πηγή: Ford]

Δελτίο Τύπου

Η Ford Ξεκίνησε Δοκιμές σε Πραγματικές Συνθήκες των Μελλοντικών Τεχνολογιών Επικοινωνίας ‘CartoCar’ & ‘CartoInfrastructure

  • Η Ford ξεκίνησε δοκιμές σε πραγματικές συνθήκες των μελλοντικών τεχνολογιών επικοινωνίας ‘car-to-car’ & ‘car-to-infrastructure’ στους Ευρωπαϊκούς δρόμους
  • Η Ford συμμετέχει με 20 ειδικά εξοπλισμένα S-MAX σε ένα στόλο 120 οχημάτων που προορίζεται για δοκιμή και αξιολόγηση νέων τεχνολογιών με οδήγηση αρκετών χιλιάδων χιλιομέτρων στην ευρύτερη περιοχή της Φρανκφούρτης/Μέιν
  • Οι δοκιμές σε πραγματικές συνθήκες πραγματοποιούνται στα πλαίσια του ‘Safe Intelligent Mobility – Test field Germany’, ενός τετραετούς προγράμματος δοκιμών των μελλοντικών ευφυών συστημάτων επικοινωνίας με σκοπό τη βελτίωση της οδικής ασφάλειας και των μετακινήσεων
  • Η Ford συμμετέχει σε ερευνητικά προγράμματα από όλο τον κόσμο για να συμβάλλει στην εξέλιξη τεχνολογιών επικοινωνίας αυτοκινήτου με αυτοκίνητο (car-to-car) και αυτοκινήτου με υποδομή οδικού δικτύου (car-to-infrastructure) επόμενης γενιάς

ΑΑΧΕΝ, Γερμανία, Αύγουστος, 2012 – Η Ford Motor Company ξεκίνησε αυτό το μήνα δοκιμές σε πραγματικές συνθήκες μελλοντικών τεχνολογιών στο πλαίσιο ενός προγράμματος δοκιμών με σκοπό τη βελτίωση επικοινωνίας ‘car-to-car’ και ‘car-to-infrastructure’ στους Ευρωπαϊκούς δρόμους.

«Οι επικοινωνίες ‘car-to-car’ και ‘car-to-infrastructure’ αντιπροσωπεύουν την επόμενη σημαντική εξέλιξη στην ασφάλεια των οχημάτων» σχολιάζει ο Paul Mascarenas, chief technical officer & vice president, Ford Research & Innovation. «Η Ford έχει δεσμευτεί στη διεξαγωγή περαιτέρω δοκιμών εδώ και σε όλο τον κόσμο με σκοπό την εφαρμογή των τεχνολογιών στο εγγύς μέλλον».

Η Ford συμμετέχει με 20 ειδικά εξοπλισμένα S-MAX σε ένα στόλο 120 οχημάτων τα οποία χρησιμοποιούνται για τη δοκιμή 20 πειραματικών τεχνολογιών υποστήριξης οδηγού στο πλαίσιο  του τετραετούς ερευνητικού προγράμματος “Safe Intelligent Mobility – Testfield Germany” ή simTD. Στόχος είναι να γίνουν καλύτερα κατανοητές οι δυνατότητες επικοινωνίας ‘car-to-car’ και ‘car-to-infrastructure’ για τη βελτίωση της οδικής ασφάλειας και των μετακινήσεων.

Οι ειδικοί πιστεύουν ότι η χρήση τεχνολογίας επικοινωνιών που συνδέουν τα οχήματα μεταξύ τους και με την υποδομή του οδικού δικτύου θα κάνει τους δρόμους ασφαλέστερους και θα μειώσει την κυκλοφοριακή συμφόρηση. Μηχανικοί από το το Ευρωπαϊκό Κέντρο Έρευνας της Ford στο Άαχεν της Γερμανίας και εταίροι του ερευνητικού προγράμματος simTD μέχρι τώρα έχουν δοκιμάσει τις τεχνολογίες σε ελεγχόμενο περιβάλλον. Αυτές θα δοκιμαστούν τώρα σε δημόσιους δρόμους και στην ευρύτερη περιοχή την Φρανκφούρτης σε πραγματικές συνθήκες.

Τεχνολογίες που δοκιμάζονται στο πλαίσιο του ερευνητικού προγράμματος simTD:

  • Electronic Brake Light, μεταφέρει ένα μήνυμα από το προπορευόμενο όχημα σε άλλο που ακολουθεί σε περίπτωση φρεναρίσματος έκτακτης ανάγκης, ακόμα και αν το περιστατικό δεν είναι ορατό, για παράδειγμα μετά από μία στροφή. Η Ford είναι υπεύθυνη για την εξέλιξη και ενσωμάτωση αυτής της εφαρμογής
  • Obstacle Warning system, ενημερώνει άλλους χρήστες των δρόμων για την παρουσία, θέση και τύπο πιθανών κινδύνων σε μία διαδρομή
  • Traffic Sign Assistant, παραμένει σε συνεχή επαφή με κέντρα διαχείρισης της κυκλοφορίας για την αξιολόγηση ενημερωμένων πληροφοριών σχετικά με μεταβλητά όρια ταχύτητας, προσωρινούς περιορισμούς και παρακάμψεις, παρέχοντας παράλληλα λεπτομέρειες για ισχύοντες και προσεχείς περιορισμούς όπως σταθερά όρια ταχύτητας και προτεραιότητες
  • Public Traffic Management, παρέχει ακριβή πρόγνωση κυκλοφορίας βάσει ολοκληρωμένων πληροφοριών, περιλαμβάνει αναγνώριση πιθανών κυκλοφοριακών σεναρίων και τις επιπτώσεις τους – εφόσον συμβούν – σε κάποιο σημείο του ταξιδιού και όχι στην αρχή
  • In-car Internet Access, μεταξύ των άλλων επιτρέπει στον οδηγό να κλείνει και να πληρώνει μία θέση στάθμευσης καθοδόν

«Τα οχήματα θα διανύσουν χιλιάδες χιλιομέτρων σε δοκιμές για τη συλλογή πολύτιμων δεδομένων έρευνας από καθημερινά σενάρια οδήγησης» δήλωσε ο Christian Ress, τεχνικός ειδικός, Ford Research & Advanced Engineering.

Η Ford είναι παγκόσμιος ηγέτης στην έρευνα τεχνολογιών επικοινωνίας ‘car-to-car’ και ‘car-to-infrastructure’. Το 2004 σύναψε συνεργασία με το Υπουργείο Μεταφορών της Minnesota (ΗΠΑ), για τον εξοπλισμό 100 κρατικών οχημάτων με αισθητήρες που θα συλλέγουν δεδομένα της κυκλοφορίας, όπως ταχύτητα, θέση οχήματος, κατεύθυνση ακόμα και τοπικές καιρικές συνθήκες, με σκοπό την εξέλιξη της επόμενης γενιάς συστημάτων μεταφορών και πληροφόρησης οδηγού.

Η Ford ήταν επίσης η πρώτη κατασκευάστρια οχημάτων στις ΗΠΑ, η οποία παρουσίασε έξυπνες  τεχνολογίες οχημάτων στο κοινό κατά τη διάρκεια περιοδείας σε πολλές πόλεις που ξεκίνησε το 2010.

Η εταιρία συνεχίζει την εμπλοκή της σε παρόμοια προγράμματα δοκιμών σε Ευρώπη, Αμερική και σε όλο τον κόσμο, με στόχο την εναρμόνιση παγκόσμιων προτύπων αναφορικά με τη μετάδοση πληροφοριών και το σχετικό εξοπλισμό. Η αντιπαραβολή αποτελεσμάτων από τέτοια προγράμματα θα επιτρέψει στη Ford να προσφέρει νέες τεχνολογίες σε παγκόσμιους πελάτες με μεγαλύτερη ταχύτητα, απόδοση και ελάχιστο κόστος.

Η αυξανόμενη χρήση τεχνολογιών ‘car-to-car’ και ‘car-to-infrastructure’ εντάσσεται στο “Blueprint for Mobility,” της Ford που παρουσίασε ο Executive Chairman Bill Ford κατά την ομιλία του στο Παγκόσμιο Συνέδριο Κινητής Τηλεφωνίας 2012 στη Βαρκελώνη το Φεβρουάριο. Το “Blueprint for Mobility” συνοψίζει την αρχική φιλοσοφία της εταιρίας για τον τρόπο αντιμετώπισης θεμάτων μετακίνησης σε έναν πλανήτη με τάσεις συνεχούς αύξησης του πληθυσμού και αστικοποίησης από τώρα μέχρι το 2025.

Η χρηματοδότηση του simTD project είναι περίπου 53 εκατομμύρια Ευρώ, από τα οποία τα 30 χορηγεί απευθείας το Γερμανικό Ομοσπονδιακό Υπουργείο Οικονομίας & Τεχνολογίας μαζί με το Ομοσπονδιακό Υπουργείο Παιδείας & Έρευνας.

Το project υποστηρίζεται και με επενδύσεις υποδομών από το Υπουργείο Μεταφορών, Δημοσίων Έργων & Αστικών Υποθέσεων, ενώ παράλληλα χρηματοδοτείται από το κρατίδιο της Έσσης. Το κονσόρτσιουμ εκπροσωπείται από σημαντικά γκρουπ όπως Audi, BMW, Daimler, Ford, Opel, Volkswagen, Bosch, Continental, Deutsche Telekom, περιφερειακούς φορείς υποδομών και Γερμανικά Ινστιτούτα Έρευνας (Technische Universität München und Berlin, Universität Würzburg, Fraunhofer).

Περισσότερες πληροφορίες για το simTD υπάρχουν στο σύνδεσμο www.simTD.de.

GM Connected Vehicle Development Enters Critical Phase

Collaborative project to test vehicle-to-vehicle communications on Ann Arbor roads

DETROIT – General Motors will help drive a critical phase of vehicle-to-vehicle (V2V) and vehicle-to-infrastructure (V2I) communications technology development by providing eight specially equipped vehicles for a year of real-world testing.

The V2V-equipped Buick and Cadillac cars will be part of a larger fleet of passenger cars, commercial trucks and transit vehicles participating in the U.S. Department of Transportation’s Connected Vehicle Safety Pilot Model Deployment Program.

The University of Michigan Transportation Research Institute will conduct the program, which is designed to determine the effectiveness of V2V and V2I safety technologies at reducing crashes.

In late 2013, the National Highway Transportation Safety Administration (NHTSA) will use data collected by these vehicles to measure overall system benefits. Analysis of the data could result in a wide-scale deployment V2V technology before the end of the decade.

“Safety is our No. 1 priority, and this research could save lives and prevent injuries across America,” U.S. Transportation Secretary Ray LaHood said in a transportation department press release about the project. “With more than 30,000 people a year killed on our nation’s roads, we need to keep looking for new ways to improve safety and reduce fatalities.”

V2V communication allows vehicles to send and receive from each other basic information such as location, speed and direction of travel. V2I communication shares information about traffic signal phase, road attributes and surface conditions. Each technology has the potential to mitigate traffic collisions and congestion. Together, they can be integrated with active safety features, such as forward collision warning and side blind zone alert, already available on many production cars.

“Participating in this program will help GM and our research partners gain a more accurate, detailed understanding of V2V and V2I’s potential safety benefits,” said Nady Boules, GM Global R&D director of the Electrical and Control Systems Research Lab. “It is essential that common standards and security framework be established for V2V and V2I technologies so that vehicles from different automakers can communicate and interoperate with each other in a consistent manner.”

The V2V-equipped Buicks and Cadillacs will be joined by vehicles from its partners in the Vehicle Safety Communications 3 Consortium, which is part of the Crash Avoidance Metrics Partnership. A large fleet that uses comparable aftermarket safety devices or simpler Vehicle Awareness Devices also will be involved.

The V2V vehicles GM is providing use production-viable integrated systems capable of sending and receiving information from other vehicles, and warning drivers when potential for a collision is detected.

For the V2I portion of the program, 73 lane-miles of Ann Arbor roadway have been instrumented with 29 roadside-equipment installations. The transportation department selected the college town for the program due to its traffic mix, variety of roadway types and characteristics, seasonal weather and proximity to vehicle manufacturers and suppliers.

“This program will help GM determine a timeline for introducing V2V technology on our vehicles, globally, in the second half of this decade,” said Hariharan Krishnan, GM R&D technical fellow for Perception and Vehicle Control Systems. “It will take approximately another five years of market penetration for customers to truly benefit from the technology. Ultimately, V2V and V2I technologies stand to improve traffic safety and efficiency for many drivers.”

General Motors Co. (NYSE:GM, TSX: GMM) and its partners produce vehicles in 30 countries, and the company has leadership positions in the world’s largest and fastest-growing automotive markets. GM’s brands include Chevrolet and Cadillac, as well as Baojun, Buick, GMC, Holden, Isuzu, Jiefang, Opel, Vauxhall and Wuling. More information on the company and its subsidiaries, including OnStar, a global leader in vehicle safety, security and information services, can be found at http://www.gm.com.