test-drive-opel-adam-70

Η μόδα των fashion cars επανήλθε όταν το 1997 η Volkswagen κυκλοφόρησε τη σύγχρονη εκδοχή του Beetle. Δεν άργησε να ακολουθήσει η έτερη γερμανική εταιρία, η BMW, όπου μετά την εξαγορά του ονόματος της MINI έβγαλε τη δικιά της πρόταση πατώντας πάντα στις δάφνες του παρελθόντος. Το αποκορύφωμα, όμως ήρθε όταν το 2007 η Ιταλική Fiat πράττοντας ομοίως με τις προαναφερθείσες έκανε το δικό της “μπαμ” με το 500ράκι. Φυσικά με τη πάροδο των χρόνων ακολούθησαν και άλλες εταιρίες και με τις προσθήκες του Citroen DS3 και Audi A1 δημιουργήθηκε από το πουθενά μια νέα υποκατηγορία των αυτοκινήτων της mini, που πρακτικά ονομάστηκε premium mini.


O ανταγωνισμός όπως καταλαβαίνεις είναι ήδη πολύ δυνατός με τις πωλήσεις των συγκεκριμένων μοντέλων να είναι άκρως δελεαστικές και ιδιαίτερα κερδοφόρες για τις αυτοκινητοβιομηχανίες. Ακόμα και μικρό μέρος της πίτας αν καταφέρει κάποιος να αποσπάσει, μόνο κερδισμένος θα βγει. Αυτό σκέφτηκε η Opel και μπορεί να μην διαθέτει τα βαρβάτα ιστορικά ονόματα των τριών πρώτων εταιριών αλλά με τον ερχομό του Adam σαν τελευταίο παίχτη της κατηγορίας έχει το αβαντάζ να αποφύγει όλα τα λάθη που έχουν κάνει κατά καιρούς οι άλλες εταιρίες αλλά και να προσφέρει ένα άκρως νεανικό και πλήρες αυτοκίνητο στην ώριμη πλέον αγορά των μικρών premium αυτοκινήτων.

Test Drive Opel Adam - 42

Το κοινό χαρακτηριστικό αυτών των αυτοκινήτων είναι η ατελείωτη παραμετροποίηση στις επιθυμίες του υποψήφιου αγοραστή, το εμπλουτισμένο με gadget εσωτερικό και η ευχάριστη διάθεση που προκαλεί κάθε στιγμή που οδηγείς ένα τέτοιο αυτοκίνητο. Με το Adam η Opel προσφέρει παραπάνω απ’ όσα φαντάζεται ο μελλοντικός του αγοραστής. Διαθέτει όλα τα εφόδια για μια καλή πορεία απέναντι σε υπολογίσιμο και καταξιωμένο ανταγωνισμό.

Στα συν

  • Φρέσκος και νεανικός σχεδιασμός
  • Εξοπλισμός
  • Εκπληκτικό εσωτερικό
  • Εξατομίκευση
  • Ποιότητα κύλισης/κατασκευής
  • Σπορ οδική συμπεριφορά

Στα μείον

  • Κατανάλωση
  • Τιμή
  • Πληρώνει τέλη κυκλοφορίας
  • Χώροι πίσω επιβατών και αποσκευών
  • Παλιός κινητήρας