Test_Drive_Fiat_500X_1.4_Multiair_170_4x4_04

Στην πρώτη μας επαφή επί ελληνικού εδάφους του 500Χ είχαμε οδηγήσει τον 1.400άρη MultiAir με τα 140 άλογα, γνωρίζοντας ότι αργότερα θα προστεθεί και ο μεγαλύτερος με τα 170. Αυτόν τον δοκιμάσαμε, αρχικά, στην πανελλήνια παρουσίαση του Renegade, και έπειτα κατά την διάρκεια του συγκεκριμένου συγκριτικού, καθώς και στην MiTo QV.

Πριν μπω σε οποιαδήποτε ανάλυση των τεχνικών χαρακτηριστικών, δύο είναι τα χαρακτηριστικά που μπορώ να του αποδώσω: εξαιρετικά δυνατός με απίστευτα ψηλή κατανάλωση.

Test_Drive_Jeep_Renegade_1.4_Multiair_170_4x4_12

Έτσι, ο 1.368 κ.εκ. turbo κινητήρας φοράει turbo της Garrett (αντί για Honeywell), έχει σχέση συμπίεσης 10:1 και με πίεση υπερπλήρωσης στο 1,5 bar αποδίδει 170 ίππους στις 5.500 σ.α.λ. και 250 Nm ροπή στις 2.500 σ.α.λ. Η κίνηση μεταφέρεται σε όλους τους τροχούς, αποκλειστικά μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων 9-σχέσεων, προϊόν της ZF, όποιο από τα δύο μοντέλα επιλέξεις.

Test_Drive_Fiat_500X_1.4_Multiair_170_4x4_65

Η Fiat ανακοινώνει μέση κατανάλωση 6,7 λίτρα/100 χλμ και εκπομπές ρύπων 157 γρ/χλμ (€290,45), ενώ η Jeep ανακοινώνει μέση κατανάλωση 6,9 λίτρα/100 χλμ και εκπομπές ρύπων 160 γρ/χλμ (€296), με την πραγματικότητα, και στις δύο περιπτώσεις, σε καθημερινές συνθήκες να ξεπερνάει τα 10,5 λίτρα/100 χλμ., που αν το πιέσεις ή κάνεις αρκετές εκτός δρόμου διαδρομές θα δεις νούμερα άνω των 12 λίτρων. Έτσι, με το 48άρι ρεζερβουάρ καυσίμου, η αυτονομία τους περιορίζεται αρκετά και στην καλύτερη των περιπτώσεων θα φτάσει τα 450 χλμ.

Από πλευράς επιδόσεων, η ιταλική εταιρία δηλώνει ότι για τα 0-100 χλμ/ώρα χρειάζεται 8,6 δευτ., με την τελική ταχύτητα να φτάνει τα 200 χλμ/ώρα, ενώ τα αντίστοιχα νούμερα για το Jeep είναι 8,8 δευτ. και 196 χλμ/ώρα.