_U0B0370

Από την πρώτη παρουσίαση του Jeep Renegade στην Ελλάδα, στις αρχές του χρόνου, γνωρίζαμε ότι το μοντέλο από πλευράς βενζινοκινητήρων θα είναι διαθέσιμο, εκτός από τον 1.600άρη ατμοσφαιρικό E-TorQ κινητήρα με τα 110 άλογα, και με έναν 1.400άρη Multiair. Αυτός, αρχικά ήταν διαθέσιμος με απόδοση 140 ίππους, και είχαμε ενημερωθεί από την ελληνική αντιπροσωπεία ότι ο ίδιος με απόδοση 170 άλογα, που συνδυάζεται αποκλειστικά με το σύστημα τετρακίνησης Active Drive και το 9-τάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων, θα ήταν διαθέσιμος από το φθινόπωρο.

Αυτό έγινε πραγματικότητα χθες, με την ελληνική αντιπροσωπεία να διοργανώνει μια μικρή παρουσίαση στο χώρο του golf της Γλυφάδας, δίνοντας μας παράλληλα την δυνατότητα να το οδηγήσουμε στο δρόμο για περίπου 80 χλμ., αλλά κυρίως στην νέα πίστας δοκιμών της – Jeep Camp – που βρίσκεται επί της Λεωφόρου Βουλιαγμένης 87.

Το Renegade μέχρι στιγμής έχει αποδειχθεί η κότα με τα χρυσά αυγά για την αμερικάνικη εταιρία, καθώς αναμένεται παγκοσμίως να φτάσει κοντά στο 1.5 εκατ. οχήματα. Αντίστοιχα, στην Ευρώπη η αύξηση των πωλήσεων σε σχέση με το 2014 έχει σημειώσει αλματώδη αύξηση της τάξης του 177 %, ενώ στην Ελλάδα στο πρώτο 9-μηνο η εταιρία έχει πουλήσει τόσα αυτοκίνητα, όσα δεν είχε πουλήσει τα τελευταία 6 χρόνια, με το Renegade να αναγέννα πραγματικά τη Jeep.

Στα συν

  • Ταυτότητα/χαρακτήρας
  • Δύναμη κινητήρα
  • Χώροι αποθήκευσης καμπίνας
  • Εκτός δρόμου δυνατότητες
  • Ποιότητα κύλισης
  • Εξοπλισμός
  • Σχεδίαση εσωτερικού

Στα μείον

  • Τιμή
  • Βάρος
  • Αίσθηση φρένων