GP Καναδά 2016: Δεύτερη συνεχόμενη νίκη για τον Hamilton

Σχετικά άρθρα

[nextpage title=”GP Καναδά” ]

Archivnummer: M30079

Νικητής του Καναδικού GP είναι ο οδηγός της Mercedes, Lewis Hamilton. Στην δεύτερη θέση βρέθηκε ο οδηγός της Ferrari, Sebastian Vettel, ενώ την τρίτη θέση κέρδισε ο Valtteri Bottas με μία Williams. Οι καιρικές συνθήκες δεν ήταν καλές, μιας και μισή ώρα πριν την έναρξη του αγώνα, οι πρώτες ψιχάλες έκαναν την εμφάνιση τους στην πίστα Gilles Villeneuve. Η πίστα όμως δεν ήταν βρεγμένη, αλλά δεν ήταν μόνο η βροχή που προβλημάτιζε τους οδηγούς, αλλά και οι χαμηλές θερμοκρασίες που υπήρχε στην πίστα. Η θερμοκρασία στην πίστα ήταν αρκετά χαμηλή, με τους 12 βαθμούς Κελσίου στον αέρα και τους 23 στο οδόστρωμα να επαληθεύουν την κατάσταση.

Όσον αφορά την στρατηγική των ελαστικών πριν την εκκίνηση δεν είχαμε καμία έκπληξη. Είκοσι οδηγοί ξεκίνησαν τον αγώνα με την υπέρ-μαλακή γόμα, οι Perez και Magnussen με την μαλακή και οι Button, Haryanto με την πολύ μαλακή. Ας περάσουμε όμως στη δράση και την εκκίνηση του αγώνα.

Τα πράσινα φώτα άναψαν και η εκκίνηση δόθηκε με τους οδηγούς να κινούνται προς την πρώτη κλειστή δεξιά στροφή. Ο Lewis Hamilton και Nico Rosberg έκαναν μεν καλή εκκίνηση, όμως καλύτερη έκανε ο Sebastian Vettel ο οποίος πέρασε και τους δύο σαν σταματημένους. Από την άλλη, τα δύο μονοθέσια της Mercedes, στην στροφή #1, ακούμπησαν με τον Nico Rosberg να βγαίνει εκτός πίστας και με την επιστροφή του σε αυτή να είναι πλέον στην δέκατη θέση. Φτάνοντας στον πέμπτο γύρο, η κατάταξη είχε διαμορφωθεί με την σειρά Vettel, Hamilton, Verstappen, Ricciardo, Raikkonen, Bottas, Massa, Hulkenberg, Rosberg και Alonso. Η διαφορά μεταξύ του πρώτου Vettel και του δεύτερου Hamilton ήταν κάτω του δευτερολέπτου με τον Βρετανό να έχει όπλο του το DRS ώστε να μπορέσει να προσπεράσει τον Vettel.

13428495_10154076310381413_8893920632813437777_n

Στις θέσης 10 και 11 βρισκόταν οι Alonso και Button, με τους οδηγούς της McLaren ναι μεν να είναι ψηλά στην κατάταξη, αλλά είχαν δημιουργήσει ένα τραινάκι έξι μονοθεσίων. Ο χορός των pit stop άνοιξε στον 11ο γύρο με την Sauber να είναι το πρώτο μονοθέσιο το οποίο μπήκε στα pit. Στον ίδιο γύρο είχαμε και την εγκατάλειψη του Jenson Button από κινητήρα (έβγαλε φωτιές). Εξαιτίας αυτού, οι αγωνοδίκες επέβαλαν το εικονικό αυτοκίνητο ασφαλείας, με αποτέλεσμα οι οδηγοί να μπουν στα pit. O Vettel εκμεταλλευόμενος το εικονικό αυτοκίνητο ασφαλείας, μπήκε στα pit βάζοντας την πολύ μαλακή γόμα με τον Kimi Raikkonen να τον ακολουθεί και να κάνει το ίδιο. Κανείς άλλος οδηγός δεν μπήκε να κάνει pit stop. Με την έξοδο από τα pit, ο Vettel ήταν 4ος και ο Raikkonen 13ος.

Έχοντας φτάσει στον 15ο γύρο, ο Sebastian Vettel μείωνε την διαφορά του από τους πρωτοπόρους, με τον Lewis Hamilton να μην έδειχνε ικανός να φτιάξει μια διαφορά ασφαλείας. Η διαφορά των δύο ήταν στα 11 δευτερόλεπτα. Ο Sebastian Vettel εκμεταλλευόμενος στο έπακρο το DRS, αλλά και την παραπάνω δύναμη που είχε ο κινητήρας του, εξαιτίας του νέου τούρμπο που έχει φέρει η Ferrari σε αυτό το GP, κατάφερε μέσα σε δύο γύρους να περάσει και τις δύο Red Bull. Η διαφορά μεταξύ του πρώτου Lewis Hamilton και Sebastian Vettel στον 21ο γύρο είχε πέσει κάτω από τα 8 δευτερόλεπτα, με τον Γερμανό οδηγό να είναι ένα δευτερόλεπτο ταχύτερος από τον Βρετανό στους τελευταίους γύρους. Οι Ricciardo και Verstappen στον 22 γύρο, έκαναν το πρώτο τους pit stop φορώντας την μαλακή γόμα.

13412896_1387185727975097_2869512837864397548_n

Μπαίνοντας στον 23ο γύρο, ο Lewis Hamilton, δεν είχε ακόμα μπει για αλλαγή ελαστικών, με την υπέρ-μαλακή γόμα που φορούσε να έχει πάνω της, 29 ολόκληρους γύρους. Ο Βρετανός εξάντλησε την ζωή των ελαστικών του πηγαίνοντας σε ένα pit stop λιγότερο. Τελικά το pit stop του, ο Lewis Hamilton, το έκανε στον 25ο γύρο φορώντας την μαλακή γόμα. Η διαφορά του πρώτου πλέον Sebastian Vettel, με τον Lewis Hamilton ήταν στα 13,1 δευτερόλεπτα με τον τρίτο Max Verstappen να είναι 11 δευτερόλεπτα πίσω από τον Βρετανό. Τρία δευτερόλεπτα πίσω από τον Verstappen, ήταν ο Raikkonen, ο οποίος είχε κολλημένους στην ουρά του, τους Daniel Ricciardo και Valtteri Bottas.

Το πρώτο του pit stop στον 31o γύρο έκανε ο Sergio Perez, ο οποίος έβγαλε την μαλακή γόμα και έβαλε την πολύ μαλακή γόμα. Οι 30 γύροι που έκανε ο Μεξικανός με την μαλακή γόμα μας βάζουν σε σκέψεις αν τελικά θα πάμε σε στρατηγική ενός pit stop. Αν έκανε με την μαλακή και με αρκετό φορτίο καυσίμων 31 γύρους δεν νομίζω ότι θα μπορέσει να φτάσει στους 70 με την πολύ μαλακή γόμα.

Ο Nico Rosberg είχε ανέβει αθόρυβα στην 6η θέση, μειώνοντας μάλιστα και την διαφορά του με τον 5ο Daniel Ricciardo. Εγκατάλειψη για τον Felipe Massa στον 38ο γύρο. Στον ίδιο γύρο μπήκε για το δεύτερο pit stop, o Sebastian Vettel. Ο Γερμανός οδηγός έβαλε την μαλακή γόμα δείχνοντας ότι ολοκλήρωσε τα pit stop του. Η διαφορά του από τον πρώτο Lewis Hamilton ήταν στα 7 δευτερόλεπτα.

13407075_10154111945987936_7890339350005437421_n

Η κατάταξη στον 40ο γύρο ήταν ή εξής: Hamilton (1 pit), Vettel (2 pit), Verstappen (1 pit), Bottas (1 pit), Rosberg (1 pit), Raikkonen (2 pit), Ricciardo (2 pit), Hulkenberg (1 pit), Sainz (1 pit)  και Perez (1 pit).

Οι διαφορές μεταξύ όλων των οδηγών σε αυτό το σημείο του αγώνα είχαν σταθεροποιηθεί, με τον Sebastian Vettel να διαμαρτύρεται έντονα για τους πιο αργούς οδηγούς. Από την άλλη, ο Nico Rosberg, δεν έδειχνε ικανός να περάσει τον Valtteri Bottas, καθώς ναι μεν τον πλησίαζε στο μισό δευτερόλεπτο, αλλά αδυνατούσε να τον περάσει.

Χωρίς καμία αλλαγή στην κατάταξη είχαμε φτάσει πλέον στον 55ο γύρο του αγώνα, με τον Vettel να είναι ταχύτερος του Hamilton και την διαφορά να πέφτει κάτω από τα 5 δευτερόλεπτα. Στον ίδιο γύρο μπήκε για υποχρεωτικό pit stop, ο Nico Rosberg, έχοντας ένα μικρό κλατάρισμα. Ο Γερμανός έβαλε χρησιμοποιημένη μαλακή γόμα και βγαίνοντας ήταν και πάλι στην 6η θέση.  Ένα ενδιαφέρον στιγμιότυπο, ήταν οι αλλαγές πορείας του Esteban Gutierrez στον 57ο γύρο θέλοντας να κρατήσει ζεστά τα ελαστικά του. Η θερμοκρασία στο οδόστρωμα της πίστας ήταν 21 βαθμούς και στον αέρα 12.

13419203_10154111946062936_1544006021672399498_n

Το νέο σετ ελαστικών που έβαλε ο Nico Rosberg φαίνεται ότι του έδωσε φτερά, μιας και έφτασε τον Kimi Raikkonen και με μία κίνηση του στην ευθεία εκκίνησης τερματισμού πέρασε στην 5η θέση. Η διαφορά του Lewis Hamilton με τον Sebastian Vettel στον 60ο γύρο ήταν 5,8 δευτερόλεπτα, με τον Βρετανό να έχει κάνει 35 γύρους με την μαλακή γόμα. Ο Sebastian Vettel εκείνη στιγμή έδειχνε ότι έχει μπει σε κατάσταση προστασίας ελαστικών μιας και οι χρόνοι του είχαν σταθεροποιηθεί στο 1:16.500.

Η διαφορά των δύο πρωτοπόρων, 3 γύρους πριν το τέλος, είχε σταθεροποιηθεί στα 6,8 δευτερόλεπτα, με τον Bottas να είναι άνετα στην τρίτη θέση και τον Verstappen να είναι μεν στην τέταρτη θέση, αλλά με τον Rosberg ένα δευτερόλεπτο πίσω του.

Archivnummer: D302089

Μπαίνοντας στον τελευταίο γύρο, ο Nico Rosberg στην προσπάθεια του να περάσει τον Max Verstappen, έχασε τον έλεγχο βγαίνει εκτός πίστας χωρίς όμως να χάσει τελικά την 5η θέση. Τελικά, η καρό σημαία έπεσε με τον Lewis Hamilton να κερδίζει, τον Vettel να παραμένει στην δεύτερη θέση και τον Valtteri Bottas να ανεβαίνει ακόμα μία φορά στο βάθρο του Καναδικού GP.

Επόμενος αγώνας είναι το Ευρωπαϊκό GP, το οποίο διεξάγεται στο Αζερμπαϊτζάν το επόμενο Σαββατοκύριακο στις 17-19 Ιουνίου.

[/nextpage]

[nextpage title=”Αποτελέσματα” ]

Θέση Οδηγός Ομάδα Γύροι Χρόνος
1 Lewis Hamilton Mercedes 70 1:31:05.296
2 Sebastian Vettel Ferrari 70 +5.011s
3 Valtteri Bottas Williams Mercedes 70 +46.422 δευτ.
4 Max Verstappen Red Bull Racing TAG Heuer 70 +53.020 δευτ.
5 Nico Rosberg Mercedes 70 +62.093 δευτ.
6 Kimi Räikkönen Ferrari 70 +63.017 δευτ.
7 Daniel Ricciardo Red Bull Racing TAG Heuer 70 +63.634 δευτ.
8 Nico Hulkenberg Force India Mercedes 69 +1 γύρος
9 Carlos Sainz Toro Rosso Ferrari 69 +1 γύρος
10 Sergio Perez Force India Mercedes 69 +1 γύρος
11 Fernando Alonso McLaren Honda 69 +1 γύρος
12 Daniil Kvyat Toro Rosso Ferrari 69 +1 γύρος
13 Esteban Gutierrez Haas Ferrari 68 +2 γύροι
14 Romain Grosjean Haas Ferrari 68 +2 γύροι
15 Marcus Ericsson Sauber Ferrari 68 +2 γύροι
16 Kevin Magnussen Renault 68 +2 γύροι
17 Pascal Wehrlein MRT Mercedes 68 +2 γύροι
18 Felipe Nasr Sauber Ferrari 68 +2 γύροι
19 Rio Haryanto MRT Mercedes 68 +2 γύροι
NC Felipe Massa Williams Mercedes 35 Εγκατέλειψε
NC Jolyon Palmer Renault 16 Εγκατέλειψε
NC Jenson Button McLaren Honda 9 Εγκατέλειψε

[/nextpage]

[nextpage title=”Βαθμολογίες” ]

[tabs slidertype=”top tabs” fx=”slide”] [tabcontainer] [tabtext]Βαθμολογία Οδηγών[/tabtext] [tabtext]Βαθμολογία Κατασκευαστών[/tabtext] [/tabcontainer] [tabcontent] [tab]

Θέση Οδηγός Βαθμοί
1 Nico Rosberg 116
2 Lewis Hamilton 107
3 Sebastian Vettel 78
4 Daniel Ricciardo 72
5 Kimi Räikkönen 69
6 Max Verstappen 50
7 Valtteri Bottas 44
8 Felipe Massa 37
9 Sergio Perez 24
10 Daniil Kvyat 22
11 Romain Grosjean 22
12 Fernando Alonso 18
13 Nico Hulkenberg 18
14 Carlos Sainz 18
15 Kevin Magnussen 6
16 Jenson Button 5
17 Stoffel Vandoorne 1
18 Esteban Gutierrez 0
19 Jolyon Palmer 0
20 Marcus Ericsson 0
21 Pascal Wehrlein 0
22 Felipe Nasr 0
23 Rio Haryanto 0

[/tab] [tab]

Θέση Ομάδα Βαθμοί
1 Mercedes 223
2 Ferrari 147
3 Red Bull 130
4 Williams 81
5 Force India 42
6 Toro Rosso 32
7 McLaren 24
8 Haas 22
9 Renault 6
10 Sauber 0
11 Manor 0

[/tab] [/tabcontent] [/tabs]

[/nextpage]

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Αποχωρεί από την Red Bull ο Adrian Newey

Ο επικεφαλής σχεδιασμού της Red Bull, Adrian Newey, πρόκειται να αποχωρήσει από την ομάδα μετά τη διαμάχη που έχει ξεσπάσει εντός της αυστριακής ομάδας...