Ξεκίνησαν οι πωλήσεις του Toyota Aqua/Prius C στην Ιαπωνία, διαθέτει TRD και...


Ξεκίνησαν οι πωλήσεις του Toyota Aqua/Prius C στην Ιαπωνία, διαθέτει TRD και Modellista πακέτα

Γράφει: - , 22:40
35

Η Toyota μετά την παρουσίαση του στην έκθεση του Τόκιο, ανακοίνωσε ότι από σήμερα ξεκινούν οι πωλήσεις του Aqua (Prius C) στην Ιαπωνία. Το νέο entrly-level υβριδικό της Toyota απευθύνεται σε ένα νεανικό κοινό που αναζητά την οικονομία καυσίμου, την τεχνολογία και την δυναμική οδήγηση. Το μικρό Prius έχει μήκος 3.995 μέτρα, πλάτος 1.695 μέτρα, ύψος 1.445 μέτρα και μεταξόνιο 2.550 μέτρα.

Μηχανικά φορά έναν 1.500αρη DOHC κινητήρα βενζίνης ο οποίος συνδυάζεται με τον ηλεκτροκινητήρα Toyota Hybrid System II (THS II) που αποδίδουν συνολικά 100 άλογα με μέση κατανάλωση 2.8 λίτρα/100 χλμ. Στην Ιαπωνία έχει αρχική τιμή 1.69 εκατ. Γιεν (€16.580) με την Toyota να υπολογίζει ότι θα πουλά 12.000 μονάδες κάθε μήνα.

Η Toyota έδωσε και τα πακέτα TRD και Modellista. Το TRD πακέτο αποτελείται από νέο μπροστά προφυλακτήρα, φώτα ημέρας LED, πλαϊνά spoiler, νέο πίσω προφυλαχτήρα με διαχύτη, νέες ζάντες, σκληρότερα ελατήρια, και ανοξείδωτη cat-back εξάτμιση με διπλές απολήξεις. Το Modellista διαθέτει bodykit που αποτελείται από μπροστά, πλαϊνά και πίσω spoiler, αεροτομή, σκληρότερη ανάρτηση και νέο τελικό της εξάτμισης. Περισσότερες λεπτομέρειες μπορείς να βρεις στο δελτίο τύπου που ακολουθεί.

[Πηγή: Toyota]

Δελτίο Τύπου

TMC Launches Aqua in Japan

Compact Hybrid Combines Driving Enjoyment with World-Leading Fuel Efficiency

Toyota City, Japan, December 26, 2011—Toyota Motor Corporation (TMC) announces the launch in Japan today of the “Aqua”*1 gasoline-electric compact hybrid.

The Aqua combines a comfortable and roomy interior with a stylish body, and displays exciting acceleration and agility.

The Aqua incorporates 17 years of Toyota expertise and technology in the development of mass-produced hybrid vehicles, and boasts a small, light and efficient hybrid system that achieves a world-leading*2 fuel efficiency of 35.4 km/L under the Japanese Ministry of Land, Infrastructure, Transport and Tourism’s (MLIT’s) JC08 test cycle and 40.0 km/L*3 under the MLIT 10-15 test cycle.

With a starting price of 1.69 million yen, the Aqua offers the pleasure of hybrid vehicles to an even broader range of consumers in Japan.

Monthly sales target for Japan: 12,000 units

Assembly Plant: Iwate Plant, Kanto Auto Works, Ltd.

Manufacturer’s Suggested Retail Prices

Grade Hybrid System Driveline Price*
L THS II with reduction gear Front-wheel drive 1,690,000 yen
S 1,790,000 yen
G 1,850,000 yen
*Includes consumption tax, does not include recycling fees and differs in Hokkaido and Okinaw

Vehicle Outline

Exceptional Fuel Efficiency

The Aqua features a state-of-the-art, small, light and efficient 1.5-liter Toyota Hybrid System II (THS II) with reduction gear, which achieves a fuel efficiency of 35.4 km/L in the JC08 test cycle and 40.0 km/L in the MLIT 10-15 test cycle.

A cooled Exhaust-Gas Recirculation (EGR) system improves efficiency in the high-expansion-ratio Atkinson cycle engine.  Also contributing to increased engine efficiency is a battery-powered water pump, a friction-reducing beltless design and precise coolant-water-flow volume control.

The hybrid transaxle, which includes the power control unit, the power-generation motor and drive motor, has also been designed to be small and light.

A selectable electric-vehicle mode (EV Mode) enables driving with only the electric motor.

Key Hybrid System Specifications

Engine Model 1NZ-FXE
Displacement 1,496 cc
Maximum output 54 kW (74 PS)/4,800 rpm
Maximum torque 111 N-m (11.3 kgf-m)/3,600—4,400 rpm
Motor Maximum output 45 kW (61 PS)
Maximum torque 169 N-m (17.2 kgf-m)
Engine & Motor Combined maximum output* 73 kW (100 PS)
Battery Nickel-metal hydride
*Based on TMC calculations

Design Combines Elements of Fun and Sophistication The Aqua’s active and fun styling provides outstanding aerodynamic performance with a comfortable interior in a compact body.

Exterior The exterior offers a bold and modern design with a powerful and refined front mask and a rear silhouette that evokes imagery of brisk yet stable driving performance.

The vehicle comes in ten vibrant and stylish body colors, including new Citrus Orange Mica Metallic and Lime White Pearl Crystal Shine.

Interior The instrument panel structure evokes a great sense of space, while the modern and geometric layout with color-coded, switch-operated areas reflect the pursuit of enjoyment and user-friendliness.

Distinctive and effective accent color placement contributes to a brighter interior and is available in four patterns: Earth Brown, Fresh Green, Cool Blue, and Natural Gray.

Front and rear seats with ample head clearance and legroom provide excellent comfort.

The hybrid battery has been sized for placement under the rear seat, resulting in a spacious cargo area of 305 liters*4.

Exhilarating Performance for Enhanced Driving Pleasure In addition to a long 2,550 mm wheelbase, the hybrid unit and engine are positioned to create a low center of gravity for superior maneuvering performance.

Engine and motor power combine to provide smooth acceleration from standstill to 100 km/h in 10.7 seconds and also at mid-range speeds, such as from 40 km/h to 70 km/h in 3.6 seconds (all measurements according to TMC).

With a minimum turning radius of 4.8 meters, the Aqua also boasts excellent maneuverability.

Fun and Easy-to-use Hybrid

The instrument panel sports a myriad of functions that support environment-conscious and enjoyable driving.  The Hybrid System Indicator offers easy-to-understand information concerning eco-driving, such as effective accelerator use.  In addition to the standard display, an optional high-resolution thin-film-transistor liquid crystal multi-information display provides a variety of eco-driving information.  Eco Judge ranks eco-driving on a 100-point scale, and Eco Wallet shows money saved as compared with other levels of fuel efficiency.

High-level Safety and Comfort-Enhancing Features

ABS with Electronic Brake-force Distribution (EBD) maximizes braking performance, with the EBD appropriately distributing braking force between the front and rear wheels according to driving conditions.  Also, a brake assist function generates extra braking force to assist the driver in emergency braking situations.

Vehicle Stability Control controls brake and engine output to maintain vehicle stability if skidding occurs.  Traction Control controls wheel spin to simplify acceleration operation.

Hill-start Assist Control reduces anxiety about the vehicle rolling backwards when starting on a steep incline.

Automatic air conditioning comes standard on all models and is equipped with an electric inverter compressor run by the electric motor, enabling a comfortably air-conditioned interior even when the engine is off.

In addition to seat heaters, the exhaust heat recirculation system draws heat from the engine directly into the cooling water, enhancing heating performance and fuel efficiency in the winter.

Diverse Range of Packages Meet a Range of Needs

The Aqua is available in seven different packages.

Package Main Features
1 Smart entry package
- Smart entry and start system for driver, passenger, and rear doors (with answer-back function)
- Antitheft system (engine and motor immobilizer)
- Light controls (auto on/off lights and auto shutoff headlights)
2 LED headlight package
- LED headlights (with auto leveling function, headlight cleaner, black extension ornamentation, and auto shutoff system)
- Front fog lights
3 Touring package
- 195/50R16 tires and 16x6J aluminum wheels (with center ornamentation)
- Large rear roof spoiler
- Smoked headlamp trim
- Dedicated suspension
4 Beauty package
- nanoe*
- Super UV-cut Glass (front doors)
- Seat heaters (driver and passenger seats)
- Passenger seat sun visor with vanity mirror
5 Advanced display package
- TFT multi-information display
- Touch Tracer Display
- Steering-wheel-mounted switches (audio system operation, Trip and Display buttons, and air conditioning switches; with touch tracer function)
6 Navigation system ready package
- Backup camera
- Six speakers
- Steering-wheel-mounted switches (audio system operation, Trip and Display buttons, and air conditioning switches)
7 Audio system package
- CD + AM/FM & AUX terminals
- Steering-wheel-mounted switches (audio system operation, Trip and Display buttons, and air conditioning switches)
- Six speakers
*nanoe and the nanoe logo are trademarks of Panasonic Corporation

Welcabs: Vehicles with Factory-installed Features for The Disabled

The Rotating Passenger Seat model features a passenger seat that rotates to facilitate smooth ingress and egress.  The Type B model features an electric loading/unloading mechanism for manual wheelchairs.

Welcab Friendmatic Seat models allow for the installation of devices such as a specialized driver’s seat, to help people without use of their legs drive with only their hands (scheduled for release in March 2012).  Special-purpose power steering that reduces the force necessary to turn the steering wheel comes standard, helping to ease steering during initial acceleration and low-speed driving.

The Friendmatic-exclusive remote-controlled power driver’s seat available on Types II and IV, aids movement to and from a wheelchair.  Types III and IV include the Welcarry device, which automatically stows a wheelchair on the vehicle’s roof.

Manufacturer’s Suggested Welcab Retail Prices

Variant Grade Hybrid system Driveline Price*
Rotating Passenger Seat model (Type A) S THS II with reduction gear Front-wheel drive 1,895,000 yen
G 1,955,000 yen
Rotating Passenger Seat model (Type B) S 1,894,000 yen
G 1,951,000 yen
Welcab Friendmatic model (Type I) S 1,890,000 yen
G 1,950,000 yen
Welcab Friendmatic model (Type II) S 2,125,000 yen
G 2,182,000 yen
Welcab Friendmatic model (Type III) S 2,297,000 yen
G 2,354,000 yen
Welcab Friendmatic model (Type IV) S 2,622,000 yen
G 2,679,000 yen
*Includes consumption tax, differs in Hokkaido and Okinawa and excludes recycling fees.  Rotating passenger Seat Type B and Welcab Friendmatic model Type II, Type III, and Type IV are exempt from consumption taxes; Welcab Friendmatic model Type I is exempt from consumption taxes only when the specialized driver’s seat is installed at the time of purchase

*1Derived from the Latin word meaning water.  The name is meant to evoke an image of clean transparency as well as of something that is universally cherished.  Also, the Aqua is meant to break the conventional image of hybrid vehicles, becoming something fluid and not constrained to any one shape or role—like free-flowing water.  With this image, it is hoped that even more people will choose to experience the joys of hybrid vehicle ownership. *2Compared to mass-produced gasoline passenger cars (excluding plug-in hybrid vehicles).  As of November 30, 2011, according to TMC. *3G and S grades are 37.0 km/L. *4Storage up to the top of the rear seat back calculated by TMC using the VDA method

Το Autoblog.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο, θεωρώντας ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει πως υιοθετεί τις απόψεις αυτές, καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Τα εριστικά και υβριστικά σχόλια που δεν σχετίζονται με τη θεματολογία του άρθρου, όπως και εκείνα που οδηγούν σε προσωπικές αντιπαραθέσεις θα διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση, όπως ορίζουν οι όροι χρήσης.

  • babinos1983

    μικροσ σημαινει καυλογκαζοσ…καυλογκαζοσ σημαινει πηγαινω 1η 2αρα 3η κοφτεσ απο φαναρι σε φαναρι…αρα οχι οικονομια…..αρα οχι οικονομια…σημαινει οχι prius!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • nikxan1

      τι ξερεις εσυ απο καυλα και απο καυλογκαζους??
      γκολφακι εχεις!!!!

    • babinos1983

      lev mhps einai to aytokinhto poy ekane oloys toys mikroys apo to 80” καυλογκαζουσ???????????????
      η το εκαναν τα merc…poy htan 8 metra mhkos kai to odhgoysan oi gklamoyr pappoydes??????

    • nikxan1

      κοντρα με κανονικα αυτοκινητα:
      συγκρινουμε αλογα!!!!

      κοντρα με υβριδικα αυτοκινητα:
      συγκρινουμε βολτ και αμπερ!!!!

      μην βαζεις τα μερσεντες στο στομα σου. εισαι ανηλικος ακομα!!!!
      παιξε εκει με το γκολφακι σου, και οταν βγαλεις μουστακι, κανουμε μια κουβεντα σαν φιλοι!!!!

    • babinos1983

      kontra metaξυ merc….
      sυγκρινουμε ποσα ατομα χωρανε μεσα…και ποσο δεν ακουγετε ο θορυβοσ απο την ηχομονωση!!!!! ααα και ποσεσ βαλιτσεσ χωρανε!!!!!!  ;-)))
      επειδη ειμαι μικροσ……θα παω να ονειρευτω ενα golf gti  να παταει την απολυτη νεανικη merc E!!!!!
      αυριο φιλοσ η συνεχεια!!!!

    • nikxan1

      φευγεις??? πας βολτα??

    • hellboy

      τον επισκεφτηκε ο μορφεας με το νεο ονειρεμενο του γκολφ!!!!!χαχαχα

    • nikxan1

      μπα, κανα τηλ του εριξε η κοπελια, και παει να δωσει βραδυνη αναφορα….
      το θεμα ειναι να μην του καψει κανα πολλαπλασιαστη οσο ειναι καθ’οδον, διοτι θα φαει παντοφλιδι μετα!!!!

    • hellboy

      χαχαχαχα!!!!!!!!!!!!!!!ευτυχως που εχει 2-3 ρεζερβα στο ντουλαπακι!!!!!!!!!!!!

    • http://www.facebook.com/add_email.php#!/geiorgos.xatz georgeiapwnas

      αμα το πατησεις φιλε μου και τερμα ηλεκτρικο ειναι θα καψει της πουτανας το ρευμα!!!και να πω παλι κατι αλλο που το εχουμε ξανασυζητησει!!!το φιλαρακι που πηρε το polo gti το και καλα μιρκο οικονομικο σπορ γρηγορο αυτοκινητο που δεν λεω ειναι και γαμω πολυ ωραιο και οπως το εχει ο φιλος μου ειναι σκετη καυλα…αλλα αυτο το αμαξι τον εχει καταστρεψει…καιει τον κολο του να πουμε και τωρα ενω ειναι ετοιμος να βαλει και χταποδι αφου φοραει μεσαιο και τελικο..αν δεν  ανανεωση την εγγυηση για αλλα 4 χρονια με 500 ευρω..απο 2 χρονια μονο εγγυηση που εχει κανονικα…γιατι ξερεις γιατι???γιατι ρωτησε για τι μοτερ ποσο κανει αν παθει τπτ και του ειπαν 8χιλιαρικα….χαχαχχαα 8 χιλιαρικα ρε φιλε αν ειναι δυνατον…εχω παρει το 200sx και του εχω βαλει και 2 πραγματα πανω…επισης ρωτησε για το 2λιτρο μοτερ tsi και του ειπε αστο φιλε…μονο σε κατηφορα με νεκρα η καταναλωση πεφτει στα 3,5…μονο ετσι ειναι οικονομικο!!!!αλλα το επερνα ανετα αν ειχα τα φραγκα το γουσταρω πολυυυ!!!

    • pariah

      Έχω μπει σε edition 30 με mtm πρόγραμμα και εξάτμιση (300Ps) και λόγω dsg η μέση κατανάλωση ήταν στα 11lt….

      Ξέρω παιδί με cupra ibiza και έχει μέση κατανάλωση σε επαρχία 5-6lt. Το πάει μεν ταριφατζίδικα αλλά εγώ με το 1,4 μου για να βγάλω τέτοια κατανάλωση πρέπει να κατέβω να το σπρώχνω…

      Ο φίλος σου το πατάει…Και όταν το πατάει καίει όπως όλα…Και το prius στην πίστα που το έβαλε ο clarkson έκαψε παραπάνω  και από την m3 στα ίδια km που είχαν βάλει ως όριο….

    • nikxan1

      το θυμασαι αυτο το ρεπορταζ??
      βεβαια, παιζει και ο εξης παραγωντας:
      το πριους στην πιστα δουλευε στα ορια του, ενω το Μ3 γουργουριζε και βαριοταν!!!
      αν βαλεις και ενα ΜΑΤΙΖ με ενα Φ1, μαλλον το ιδιο αποτελεσμα θα εχει.

    • pariah

      Αυτό πάει στο αν το πατήσει θα κάψει….Το prius το πάτησε και έκαψε και το m3 αν και περισσότερα κυβικά, λάστιχα με χειρότερη οικονομία καυσίμων και σαν τύπος αλλά και μεγαλύτερης διάστασης κ.α. δεν έκαψε παραπάνω….

    • http://www.facebook.com/add_email.php#!/geiorgos.xatz georgeiapwnas

       οπως ξερεις και εσυ και του φιλου μου το dsg εχει αφου μονο ετσι βγαινει και τα μονα πραγματα που φοραει ειναι μεσαιο τελικο φιλτρο ελευθαιρας μεσα στο φιλτροκουτι σκαστρα και ενα turbotimer μαζι με μπαρομετρο!!!και ειλικρινα χθες πηγαιναμε κυριλε δν το παταγε και κατω απο τα 12,2 δεν επεφτε!!τι να πω…αυτος ειναι καυλομενος με τα σουμπαρου πριν παρει αυτο ηταν να παρει ενα wrx sti 2005 με 15χιλιαρικα…που λεει ο λογος τα ιδια θα καιγανε…:P:P..χαχαχαχ….κοιτα τωρα να παρεισ ρε φιλε πariah το gti η το cupra και να πηγαινεισ ταριφατζιδικα αστο παρε καλητερα το απλο με τα 105αλογα…ενταξει δεν θα το πηγαινεισ ολη την ωρα κοφτεσ αλλα το πηρες για να ξεκαυλονεισ οτι το παταει το παταει αυτη ειναι η καυλα του το δυναμομετρησαμε αυτεσ τισ μερες 203,4 αλογα εβγαλε με αυτα τα πραγματα πανω και δν φοραει καν προγραμα και μαμα ειχε βγαλει 194αλογα….ειναι ωραιο να πουμε το γουσταρω πολυ μαμα ειχαμε πατησει και ενα opc και αυτο μαμα και ενα opc 220αλογα μας πηρε εκινησεισ αλλα τελικες εφαγε μισο αμαξι!!!ειναι καλο!!! παρε εδω και γαμω τουσ ηχους βγαζει  http://www.youtube.com/watch?v=X92E-uRjgzc&context=C38e7457ADOEgsToPDskJRLEsnVPiGxSKxdjo3GMv2

  • kotsos

    Αγαπαω Toyota δεν με απογοητευει ποτε. Συνεχιζει να βγαζει ασχημα αυτοκινητα και δει τα Prius. Μπραβο Toyota.
    Οσο για τα Mercedes, γαμω τα αυτοκινητα, αλλα σιγουρα θα το αποφασισω μετα τα 50

    • nikxan1

      αμα σου κατσει ευκαιρια και παρεις μερσεντες στα 30 σου, σου προτεινω να μην πεις οχι.
      εγω την πηρα στα 28 μου, και δεν την αλλαζω με τιποτα.

  • Sotiris2111

    Sory τώρα ιαπωνόφιλος ιαπωνόφιλος αλλα να λέμε και κάποιες αλήθειες…Ποιός νέος θα το πάρει αυτό! Του έδωσαν και σπορ πινελιές…Πόσο σπορ μπορεί να είναι έχοντας αυτόματο κιβώτιο…Να το πάρει νέος με αυτόματο μόνο την αδερφή μου ξέρω…Κατανάλωση 2,2…Ποτέ των ποτών!!! Έχω ψιλοβαρεθεί την αντίφαση των αυτοκινητοβιομηχανιών σπορ και οικολογικό!! Αν είναι σπορ απευθύνεται σε οδηγόυς με βαριά πόδια!! Οποιο αυτοκίνητο και να πατάς ΘΑ ΚΑΨΕΙ, ΤΕΛΟΣ!! Θέλει να φάει το μοτεράκι πως να το κάνουμε δηλαδή! Βγήκε το crz με το θετικό ότι είναι και χειροκίνητο και είχε κατανάλωση 7,5 και πάνω! Να το κλάσω! Τι νομίζουν ότι επειδή το έβγαλαν κάτω από τα 4 μέτρα και έβαλαν και body kit θα τα πάρει ο καυλόγκαζος πιτσιρικάς…ΕΛΕΟΣ! Και 15000…Οι επιλογές σου σε αυτήν την τιμή και στον χώρο των “σπορ” είναι άπειρες!
    Αρε japonia που είστε…την ζημιά την κάνει η ευρώπη και τους παρασέρνει σε μακακίες…Είναι και μικροτσούτσουνοι και έβγαζαν μοτερουκλες…Τώρα που θέλουν να χτυπήσουν και καλά αγορά ευρώπης κράτησαν μόνο το πρώτο με ότι και να συνεπάγεται αυτό…Κοινώς τους βάρεσε κάτι απο μ στο κεφάλι! Ετσι εξηγείται και το νέο civic…ΤΥΦΛΩΣΗ! Αντε να βγει το gt86 και κανα τάπερ να ξεχαρμανιάσουν να μπουν στον παλιό σωστό δρόμο!

    • http://www.facebook.com/add_email.php#!/geiorgos.xatz georgeiapwnas

      δικιο εχεις φιλε αλλα θα διαφωνησω στο colt czt 1,5 νομιζω ειναι μια απο τις καλητερες επιλογεσ και στα λεφτα του και στα αλογα του δν υπαρχει κατι αντισοιχο…το 500αρακι με τα 150αλογα παει ο κουκος αιδονι 20χιλιαρικα…το μιτσου για πιτσιρικα καυλογκαζο ειναι οτι πρεπει παναλαφρο 1,5 και 150αλογα τι αλλο θελει??

    • Sotiris2111

      Φίλε μου αυτό είναι το πρόβλημα…Βγάζουν ένα στο τόσο…Παλιότερα εβγαζαν μοτερούκλες ανα 3 χρόνια! να σου πω τα μοτέρ θα τα ξέρεις…
      b16a-a2-b,b18c5,sr16ve.sr20ve.sr20det,k20a-a2,f20,και αρκετά ακόμα που κράτησαν στην αγορά για 10ετίες και και κάποια κρατάνε ακόμα…Δεν σου λέω για μοτερ gtr και supra μιας και αυτά αντιστοιχούν σε ακριβά σημερινά γούστα!
      Το coltaki ωραίο είναι κάνεις χαβαλέ ΑΛΛΑ μόνο σε ευθείες! ΔΕΝ ΣΤΡΙΒΕΙ το άτιμο και είναι και επικίνδυνο δεν ξέρω αν έχεις μπει ή οδηγήσει. Τι θα προτιμόυσες σαν george και όχι σαν georgeIAPWNAS ένα corsa opc ή ένα colt czt!

    • http://www.autoblog.gr/author/gazokiller/ gazokiller

      σε ποιον να πεις ότι τα όλα τα Opel opc στρίβουν κ να σε πιστέψει!!!

    • Sotiris2111

      Σίγουρα χωρίς να έχω μπει σε corsa αλλά έχοντας μπει στο colt μπορώ να πω πως και το δεύτερο αυτοκίνητο της οικογένειας ένα megane του 96 στρίβει πολύ καλύτερα από colt! Σαν ταραντλεκα πάει ρε πάνω στην στροφή! Αναποφάσιστο πολύ!! Να στριψω η όχι, πετάω κώλο….μπα άστο θα πετάξω μούτρα και μετά πετάγεσαι μέχρι το κατ…

    • hellboy

      το προβλημα ειναι στο συστημα το ηλεκτρονικο που εχει-δεν εχει να το κλεινεις κιολας που σε βοηθαει να βρεις προσφρυση και να μεινεις στην στροφη,επιδη εχω κολτ(1,3) σου λεω οτι ειναι μαχαιρι στην στροφη.γκαραντι!!!!

    • Sotiris2111

       Σε colt CZT έχω κυκλοφορήσει αρκετά το τελευταιο το λεγόμενο rallyart, και με άτομο που το χει γενικά μας έφτασε το σκατό στην κάλτσα! Αφου σκέψου σε στροφιλίκια δεν αξιοποιείς τα 150 άλογα και μια φορά μας ακολοθούσε ένα ίδιο 1300αρι!! Οτι να ναι!! Εσυ θα ξέρεις καλύτερα!

    • http://www.facebook.com/add_email.php#!/geiorgos.xatz georgeiapwnas

      κοιτα το εχω οδηγησει..για τα αλογα του στριβει αν πας να το ανεβασεισ θες ψαλιδια μαπρες θολουν αμορτισερ ανιτστρεπτικες χιλια δυο….ασε αυτα τα μοτερακια που ανεφερες ηταν διαμαντια και ειναι αλλα τωρα οι ιαπωνες εχουν χαθει ενα αρχιδι βγαζουν τον sr20det στον υπνο μου τον βλεπω και παθενω ονειροξη ειναι τρελο μοτερ και επειδη ειμαι τρελαμενοσ με το 200σχ αν εχεισ ακουστα εδω μεσα πολυ θα ηθελα να του φορεσω εναν 20αρι ..η αν ηταν καλυτερα οι εποχεσ εναν rb26dett αλλα με κοβω οταν το παρω να μενω με τον ca18det και ειμαι και μια χαρα και πολυ θα ειναι….σαν georgeiapwnas τωρα δν εχω ενδιασμους επειδη αγαπαω ιαπωνια αναμεσα σε αυτα που ειπεσ φυσικα και θα επερνα opc δν εχει καμια σχεση καταρχην με το κολτ στην κατηγορια του opc παει ενα ιαπωνικο civic type r ep3 αυτο θα το προτιμουσα αλλα το κολτ οχι δεν εχουν καμια σχεση η θα επερνα ενα  polo gti  πολυ το γουσταρω….

    • Sotiris2111

      ακριβώς τα ίδια σκεφτόμαστε φίλε μου…Να είσαι ιαπωνόφιλος και οι συγκυρίες στην ελλάδα και η τωρινή νοοτροπία των ιαπώνων να σε κάνουν να διαλέξεις ευρωπαικο αυτοκίνητο -που δεν έχει τον ωμό χαρακτήρα των παλιών ιαπώνων το στροφάρισμα τον ήχο όλα εκέινα τεσπα που καυλώνεις- που βλέπεις ότι για καινούριο αυτοκίνητο είναι αυτό που σου προσφέρει αυτά που θες, δύναμη στριψιμο και tuning…Αλλα δεν έχει καμία σχέση με τον χαρακτήρα ενός ιάπωνα! Δεν το αγαπάς δηλαδή τόσο!
      Με το καλό όποτε τα καταφέρεις να πάρεις ένα συντηρημένο (γτ τα περισσότερα είναι παρτάλια) 200αρι και να το φτιάξεις όπως γουστάρεις εσύ! Καλό μοτερακι και το ca18det. Ευστροφο είναι!

    • http://www.facebook.com/add_email.php#!/geiorgos.xatz georgeiapwnas

      ακριβως φιλαρακι μου τον χαρακτηρα του ιαπωνα σημερα δν τον βρισκεισ..δυκσολα..σε ευχαριστω για το 200αρι εχω ψαξει αρκετα ειδικα τωρα εχω πεσει σε μια ευκαιρια 3,700 το δινει και ειναι μαμα ολο και προσεγμενο αλλα ελα που δν υπαρχει φραγκο…και καμενο να ειναι που λες σιγα σιγα θα φυγουν ολα απο πανω και θα μπουνε καλυτερα πραγματα…αρχικα ΟΤΑΝ το παρω το αδιαζω ολο τρωει μια αμοβολη γιατι ειναι και παλιο σασι και σιγα σιγα το χτιζω…;)

    • Sotiris2111

       Με το καλό ρε…Ενα δίλιτρο μοτέρ καλή ανάρτηση φρένα χειροφρενάκι αντιστρεπτικές και είσαι έτοιμος να χαρείς και να μάθεις να οδηγάς…Drift γραμμές βουνό…Αλλά σε ένα τέτοιο αυτοκίνητο ποτέ δεν σταματάς να σκας λεφτά….Ολο και κάτι βρίσκεις να βάλεις!! Το χαίρεσαι και ειδικότερα όταν ασχολείσαι και εσύ ο ίδιος μαζί του!

    • http://www.facebook.com/add_email.php#!/geiorgos.xatz georgeiapwnas

      οπως τα λες φιλε μου αυτα θελω σκληρεσ αναρτησεισ σκληρα λαστιχα ενα μπλοκε και αγιος ο θεος…χαχαχ…ενοειτε πως παντα θα βαζω κατι στο αυτοκινητο δν το θελω μονο για ξεκολιασμα θελω να φτιαξω ενα αυτοκινητο σε ολους τους τομεισ μοτερ εμφανιση και λιγο ηχο..απο εμφανση που λες μιας και εισαι και εσυ πικραμενοσ ιαπωνοφιλος θα σου δειξω κατι σπανιο να καυλοσεισ…θελω πανω να του βαλω αυτο το body kit που ειναι απο το 200sx type x κοιτα εδω καυλα http://www.youtube.com/watch?v=-mg4t85qDUw αχχ ερωτας
       

    • Sotiris2111

      Πολύ όμορφο και διακριτικότατο! SSR διαιρούμενες ζάντες και ένα θαυμάσιο εσωτερικό! Καλό πρώτυπο! Μου αρέσει +1

    • http://www.facebook.com/add_email.php#!/geiorgos.xatz georgeiapwnas

      εμενα να δεις πως μ αρεσει στον υπνο μου το βλεπω…..χαχαχχχαχ…:D

    • pariah

      α)Ο πρωταθλητής και επισήμως είναι Ιάπωνας http://www.imerisia.gr/article.asp?catid=12337&subid=2&pubid=112790893
      β)Το crz από τα 24k ξεκινάει….Μακάρι να χε 15k….

    • Sotiris2111

      Σώπα ρε για 10 ώρες το παρθένο παλικάρι…Καμία φώτο πρίν και μετά την μα@@ια δεν έχει να δούμε πόσο κιλά έχασε! Τους έχει χτυπήσει η ραδιενέργεια στο κεφάλι ρε και πλέον επισήμως και στα δύο τους! 15000 χιλ για το συγκεκριμένο φίλε μου όχι για το crz. Kαλά αυτό είναι δεδομένο ότι είναι πανακριβο!
       

    • nikxan1

      σωτηρη, δεν γινεται να συμφωνω πιο πολυ με ενα σχολιο…..
      συμφωνω ΣΕ ΟΛΑ οσα ειπες.
      η μαλακια ειναι η εξης:
      πανε να μας πεισουν οτι πρεπει να εχουμε υβριδικα, και πανε να μας τα επιβαλλουν.
      αλλα καπου διαβασα, οτι ολα τα αυτοκινητα της αγγλιας, δεν βγαζουν πιο πολυ διοξειδιο απο ενα συγκεκριμενο εργοστασιο-δεν θυμαμαι πιο.
      και θεωρω, οτι τα αμιγως ηλεκτρικα αυτοκινητα, ειναι Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ επινοηση.
      κρεμιεσαι απο το ποτε θα ξεφορτισει. δεν μπορεις να πας μακρυα, πρεπει να περιμενεις να φορτισει κτλ.
      ευτυχως, πιστευω οτι οι ανθρωποι θα αντισταθουν σ’αυτο που πανε να μας πασσαρουν.
      και καποια στιγμη, εφοσον θελουν ντε και καλα να σωσουν τον πλανητη, θα στραφουν εναντιον των εργοστασιων, και γενικοτερα στις πιο ζημιογονες πηγες.
      τα αυτοκινητα, τα εχουν φιμωσει οι προδιαγραφες, αλλα εχεις την καβαντζα, να πεταξεις ενα προγραμματακι, να διαχειριζεσαι καλυτερα το καυσιμο, προς οφελος των επιδοσεων και οχι των εκπομπων ρυπου.
      τεσπα, εχεις +1 απο μενα.

    • Sotiris2111

      Νίκο το ότι οι βοιμηχανίες έχουν εκπομπές σε ρυπογόνες ουσίες πολλές περισσότερες από τα αυτοκίνητα είναι γνωστό σε όλους μας σε αυτόν τον κόσμο! Τώρα όλα είναι θέμα marketing! Δεν πρόκειται να κοιτάξουν ούτε εσένα με το αυτόματο κιβώτιο ούτε εμένα που έχω ψιλογραμμένους τους ρύπους για το αυτοκίνητο που γουστάρω, αλλά που θα το κινώ 2 3 φορές την βδομάδα! Από την στιγμή που αγοράζεις ένα αυτοκίνητο σημαίνει οτι το αποδέχεσαι και αυτό και όλες τις υποτιθέμενες καινοτομίες του! Αυτήν είναι η μαλακία! Γραφείο παραπόνων για αυτούς είναι η αγορά! Και μιας οι έλληνες πλέον συμμετέχουμε ελάχιστα σε αυτήν το τι θέλω εγώ και εσύ θα πάει άπατο!