Η αυτονομία των ηλεκτρικών αυτοκινήτων μειώνεται δραματικά σε ψυχρές θερμοκρασίες

Σχετικά άρθρα

Tesla-Model-S-in-the-snow

Όταν και αν περάσει ποτέ από το μυαλό σου, η αγορά ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου θα πρέπει να έχεις κατά νου όλες τις παραμέτρους από την καθημερινή χρήση του. Ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα που αντιμετωπίζουν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι ότι οι μπαταρίες τους “σιχαίνονται” το κρύο και επηρεάζουν κατά πολύ την ήδη μικρή τους αυτονομία.

Το γερμανικό Autobild πήρε για δοκιμή στις Άλπεις την αφρόκρεμα των ηλεκτρικών, όπως το Renault Zoe, το Mitsubishi i-MiEV, το BMW i3, το Nissan Leaf και το Tesla Model S.

Τα αποτελέσματα άκρως εντυπωσιακά, απογοητευτικά και αποθαρρυντικά. Το μικρό γαλλικό αυτοκίνητο, που σύμφωνα με τον κατασκευαστή έχει μέγιστη αυτονομία 195 χλμ, δε κατάφερε να ξεπεράσει τα 59 χλμ. Συνεχίζοντας, το Mitsubishi i-MiEV με εργοστασιακή αυτονομία 150 χλμ, και το BMW i3 με 160 χλμ, δεν τα πήγαν πολύ καλύτερα καθώς κατάφεραν να διανύσουν μόλις λίγο περισσότερο από 61 χλμ. Το Nissan Leaf με τη διαφημιζόμενη αυτονομία των 199 χλμ κατάφερε να καλύψει απόσταση 69 χλμ, πριν “πεθάνουν” οι μπαταρίες του, ενώ τέλος, κρατώντας θεωρητικά τα προσχήματα, το Tesla Model S, έχοντας την μεγαλύτερη αυτονομία που φτάνει κοντά τα 470 χλμ, στις ψυχρές συνθήκες της δοκιμής δε κατάφερε να διανύσει πάνω από 207 χλμ, μέχρι να σταματήσει.

Θα πρέπει να σημειωθεί ότι οι θερμοκρασίες στα αλπικά βουνά ήταν αρκετά κάτω από το μηδέν, αλλά αυτό δεν μειώνει το γεγονός ότι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα δεν είναι η ιδανική επιλογή για τον χειμώνα.

Επιπρόσθετα, ένα ακόμα πρόβλημα που αντιμετωπίζουν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι η θέρμανση της καμπίνας, η οποία καταναλώνει αρκετά μεγάλη ενέργεια των μπαταριών, καθώς δεν υπάρχει θερμικός κινητήρας για να βοηθήσει σε αυτό. Αυτό που παραμένει ίδιο, είναι η ώρα που χρειάζονται οι συστοιχίες των μπαταριών για να φορτίσουν σε σχέση με νορμάλ συνθήκες.

Είναι ξεκάθαρο ότι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι ακόμα σε βρεφική ηλικία και χρειάζεται πολλή δουλειά ακόμα για να αποτελούν μια βιώσιμη και αξιόπιστη εναλλακτική λύση.

Θέση Μοντέλο Αυτονομία στο κρύο
Εργοστασιακή Αυτονομία
Χωρητικότητα Μπαταρίας
1 Tesla Model S 206.9 km 502 km 85 kWh
2 Nissan Leaf 69.1 km 199 km 24 kWh
3 BMW i3 61.4 km 130 up to 160 km 21.6 kWh
4 Mitsubishi i-MiEV 61.3 km 150 km 16 kWh
5 Renault Zoe 58.9 km 100 up to 150 km 22 kWh

[Πηγή: Autobild.de]

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Η Tesla ζητά τη συμβολή των μικρομετόχων για να εγκριθεί το πακέτο αποζημίωσης του Musk ύψους 56 δισ. δολαρίων

Την έγκριση από την ασυνήθιστα μεγάλη βάση των μικρομετόχων της προσπαθεί να εξασφαλίσει η Tesla, προκειμένου να λάβει ένα πακέτο αποζημίωσης ύψους 56 δισεκατομμυρίων...

Η Kia δοκιμάζει ένα νέο ηλεκτρικό pickup

Πριν δύο χρόνια, η Kia είχε ανακοινώσει ότι είχε σκοπό να βγάλει στην αγορά 14 ηλεκτρικά μέχρι το 2027. Ανάμεσα σε αυτά, θα συναντάμε...

Αυτό είναι το Kia EV3

Παρότι τα επίσημα αποκαλυπτήρια του EV3 θα γίνουν στις 27 Μαΐου, διέρρευσαν αρκετές φωτογραφίες του νέου μικρού ηλεκτρικού SUV της Kia. Το μοντέλο δεν...

Επίσημο: Onvo L60 με έως 1.000+ χλμ. αυτονομία

Σήμερα, ο κόσμος γιορτάζει τη διεθνή ημέρα οικογένειας, και η Nio αποφάσισε να λανσάρει επίσημα την νέα υπομάρκα της, με όνομα Onvo, τα μοντέλα...