Αυτή η Porsche 911 Carrera S ζήλεψε την κεντρική θέση οδήγησης της McLaren F1

Σχετικά άρθρα

1379922735152582435

Στην επερχόμενη δημοπρασία του οίκου Mecum στο Monterey, θα βγει στο σφυρί ένα εξαιρετικά ενδιαφέρον αυτοκίνητο. Μία τριθέσια Porsche 911 Carrera S. Δηλαδή μία 911 Carrera S στην οποία ο οδηγός δεν κάθεται αριστερά, αλλά στο κέντρο του αυτοκινήτου!

1379922735215867939

Ονομάζεται Centro 911 και είναι δημιουργία της Trinity Motorsports που την σχεδίασε και την εξέλιξε για χρήση σε πίστα. Όπως βλέπεις, η Trinity Motorsports έχει δουλέψει αρκετά ώστε να φέρει όχι μόνο το κάθισμα, τα πεντάλ και το τιμόνι στο κέντρο, αλλά να προσαρμόσει ολόκληρη την κεντρική κονσόλα γύρω από τον κεντρικά πλέον τοποθετημένο οδηγό. Πόσο είναι το “αρκετά”; Περίπου 300 εργατοώρες!

1379922735191010851

Η μετατροπή περιλαμβάνει έναν μηχανισμό που μετακινεί το κάθισμα του οδηγού αριστερά ώστε να μπαίνει και να βγαίνει εύκολα και σύμφωνα με την Mecum, η μετατροπή –χωρίς το αυτοκίνητο- κόστισε περίπου $75.000. Μηχανικά, δεν έχει αλλάξει τίποτα σε σύγκριση με μία συμβατική 911 Carrera S. Η τιμή της; Εκτιμάται στα $85.000-115.000 αλλά ποιος ξέρει πού θα σταματήσει η δημοπρασία. Μπορεί χαμηλότερα, μπορεί πολύ ψηλότερα!

1379922735071633187

ΠηγήMecum.com

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

SVE Yenko/SC Corvette με 1.000 άλογα

H Specialty Vehicle Engineering (SVE) προσφέρει στους Αμερικάνους την δυνατότητα να αποκτήσουν μια βελτιωμένη Chevrolet Corvette με τον twin-turbo V8 LT2 6,2-λίτρων κινητήρα να...

Η Mansory κάνει την Maserati MC20 να παράγει 720 άλογα

H Mansory έχει ετοιμάσει ένα βελτιωτικό πακέτο για την Maserati MC20. Στιλιστικά υπάρχει νέο bodykit κατασκευασμένο από ανθρακονήματα που περιλαμβάνει νέους προφυλακτήρες, πλαϊνές ποδιές,...

Η ABT βελτιώνει τα Audi Q8 και SQ8 στα 650 άλογα

H ABT παρουσιάζει την πρότασή της για τα ανανεωμένα Audi Q8 και SQ8, με το γερμανικό μοντέλο να έχει αποκτήσει νέο αεροδυναμικό bodykit, που...