Αυτή η Porsche 911 Carrera S ζήλεψε την κεντρική θέση οδήγησης της McLaren F1

Σχετικά άρθρα

1379922735152582435

Στην επερχόμενη δημοπρασία του οίκου Mecum στο Monterey, θα βγει στο σφυρί ένα εξαιρετικά ενδιαφέρον αυτοκίνητο. Μία τριθέσια Porsche 911 Carrera S. Δηλαδή μία 911 Carrera S στην οποία ο οδηγός δεν κάθεται αριστερά, αλλά στο κέντρο του αυτοκινήτου!

1379922735215867939

Ονομάζεται Centro 911 και είναι δημιουργία της Trinity Motorsports που την σχεδίασε και την εξέλιξε για χρήση σε πίστα. Όπως βλέπεις, η Trinity Motorsports έχει δουλέψει αρκετά ώστε να φέρει όχι μόνο το κάθισμα, τα πεντάλ και το τιμόνι στο κέντρο, αλλά να προσαρμόσει ολόκληρη την κεντρική κονσόλα γύρω από τον κεντρικά πλέον τοποθετημένο οδηγό. Πόσο είναι το “αρκετά”; Περίπου 300 εργατοώρες!

1379922735191010851

Η μετατροπή περιλαμβάνει έναν μηχανισμό που μετακινεί το κάθισμα του οδηγού αριστερά ώστε να μπαίνει και να βγαίνει εύκολα και σύμφωνα με την Mecum, η μετατροπή –χωρίς το αυτοκίνητο- κόστισε περίπου $75.000. Μηχανικά, δεν έχει αλλάξει τίποτα σε σύγκριση με μία συμβατική 911 Carrera S. Η τιμή της; Εκτιμάται στα $85.000-115.000 αλλά ποιος ξέρει πού θα σταματήσει η δημοπρασία. Μπορεί χαμηλότερα, μπορεί πολύ ψηλότερα!

1379922735071633187

ΠηγήMecum.com

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Rezvani Retro RR1. Μια 911 με “σύγχρονη-ρετρό” εμφάνιση

Η νέα δημιουργία της Rezvani είναι το Retro RR1. Πρόκειται για μια 911 (992) που διαθέτει νέο αμάξωμα κατασκευασμένο από ανθρακονήματα, με ρετρό σχεδίαση...

Στο σφυρί η τελευταία Bentley Bacalar

Τον Μάρτιο του 2020 το τμήμα Mulliner της Bentley παρουσίασε το Bacalar, ένα περιορισμένης παραγωγής μοντέλο που βασίζεται στην Continental GT Convertible, και η...

Manhart MH2 GTR II. Μια BMW M2 με 715 άλογα

Η Manhart βελτιώνει σε ακραίο βαθμό την BMW M2, με το πακέτο να το ονομάζει MH2 GTR II. Μηχανικά, ο 3,0-λιτρος εξακύλινδρος twin-turbo κινητήρας...