Ακόμα και ο CEO της Ford είχε σιχαθεί το MyFord Touch !

Σχετικά άρθρα

myford-touch-interface

To 2013, ιδιοκτήτες οχημάτων της Ford που ήταν εξοπλισμένα με το σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης MyFord Touch, αποφάσισαν να μηνύσουν την Αμερικανική εταιρία υποστηρίζοντας ότι η Ford ήξερε πως το σύστημα είχε σημαντικά προβλήματα όταν λανσαρίστηκε στην αγορά σε MY2011 αυτοκίνητα και ότι οι ίδιοι, “υπέφεραν” επειδή συστήματα όπως η κάμερα οπισθοπορείας, το ραδιόφωνο ή το σύστημα πλοήγησης δεν λειτουργούσαν μερικές φορές. Η μήνυση αναφέρει επίσης ότι οι αναβαθμίσεις δεν βοήθησαν ιδιαίτερα και τελικά, ότι εξαιτίας του ελαττωματικού infotainment συστήματος, τα αυτοκίνητα του κοστίζουν λιγότερο.

Η Ford αρνήθηκε αρχικά όλους αυτούς τους ισχυρισμούς, αλλά η υπόθεση προχωράει κανονικά στο δικαστήριο και το Forbes αποκάλυψε μία σειρά e-mails που δείχνουν ότι ακόμα και υψηλόβαθμα στελέχη της Ford είχαν αντιμετωπίσει προβλήματα με το σύστημα! Πάρε για παράδειγμα τον Bill Ford, ο οποίος σύμφωνα με e-mails από το 2010, λίγο πριν το σύστημα λανσαριστεί στην αγορά, ανέφερε ότι δεν μπορούσε να κάνει τηλεφωνήματα. Μία φορά μάλιστα, αναγκάστηκε να σταματήσει στην άκρη του δρόμου επειδή η πλοήγηση σταμάτησε και δεν ήξερε πού πήγαινε! Παρόμοια προβλήματα αντιμετώπισε και ο νυν CEO της Αμερικανικής εταιρίας, Mark Fields, ο οποίος μάλιστα αναφέρεται σε κάποιο e-mail ότι έσπασε την οθόνη του αυτοκινήτου (υποθέτω από εκνευρισμό).

Φυσικά, οι μηχανικοί της Ford είχαν επίσης παρατηρήσει το θέμα… Τα σχόλια για το σύστημα κυμαίνονται από “Διακυβεύεται η φήμη της Ford” σε “Ειλικρινά, πιστεύω ότι τα πράγματα είναι τόσο άσχημα που πρέπει να σταματήσουμε να στέλνουμε αυτοκίνητα με το σύστημα σε αυτή την κατάσταση” και τέλος, “Καημένοι πελάτες”. Προφανώς η Ford αρνείται να σχολιάσει αλλά η υπόθεση θα εκδικαστεί τον Απρίλιο του 2017 και τότε θα έχουμε μια πιο πλήρη εικόνα της κατάστασης.

ΠηγήForbes

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα