myford-touch-interface

To 2013, ιδιοκτήτες οχημάτων της Ford που ήταν εξοπλισμένα με το σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης MyFord Touch, αποφάσισαν να μηνύσουν την Αμερικανική εταιρία υποστηρίζοντας ότι η Ford ήξερε πως το σύστημα είχε σημαντικά προβλήματα όταν λανσαρίστηκε στην αγορά σε MY2011 αυτοκίνητα και ότι οι ίδιοι, “υπέφεραν” επειδή συστήματα όπως η κάμερα οπισθοπορείας, το ραδιόφωνο ή το σύστημα πλοήγησης δεν λειτουργούσαν μερικές φορές. Η μήνυση αναφέρει επίσης ότι οι αναβαθμίσεις δεν βοήθησαν ιδιαίτερα και τελικά, ότι εξαιτίας του ελαττωματικού infotainment συστήματος, τα αυτοκίνητα του κοστίζουν λιγότερο.

Η Ford αρνήθηκε αρχικά όλους αυτούς τους ισχυρισμούς, αλλά η υπόθεση προχωράει κανονικά στο δικαστήριο και το Forbes αποκάλυψε μία σειρά e-mails που δείχνουν ότι ακόμα και υψηλόβαθμα στελέχη της Ford είχαν αντιμετωπίσει προβλήματα με το σύστημα! Πάρε για παράδειγμα τον Bill Ford, ο οποίος σύμφωνα με e-mails από το 2010, λίγο πριν το σύστημα λανσαριστεί στην αγορά, ανέφερε ότι δεν μπορούσε να κάνει τηλεφωνήματα. Μία φορά μάλιστα, αναγκάστηκε να σταματήσει στην άκρη του δρόμου επειδή η πλοήγηση σταμάτησε και δεν ήξερε πού πήγαινε! Παρόμοια προβλήματα αντιμετώπισε και ο νυν CEO της Αμερικανικής εταιρίας, Mark Fields, ο οποίος μάλιστα αναφέρεται σε κάποιο e-mail ότι έσπασε την οθόνη του αυτοκινήτου (υποθέτω από εκνευρισμό).

Φυσικά, οι μηχανικοί της Ford είχαν επίσης παρατηρήσει το θέμα… Τα σχόλια για το σύστημα κυμαίνονται από “Διακυβεύεται η φήμη της Ford” σε “Ειλικρινά, πιστεύω ότι τα πράγματα είναι τόσο άσχημα που πρέπει να σταματήσουμε να στέλνουμε αυτοκίνητα με το σύστημα σε αυτή την κατάσταση” και τέλος, “Καημένοι πελάτες”. Προφανώς η Ford αρνείται να σχολιάσει αλλά η υπόθεση θα εκδικαστεί τον Απρίλιο του 2017 και τότε θα έχουμε μια πιο πλήρη εικόνα της κατάστασης.

  • Εμπέρ Γιώργος

    No comments

  • a_f_a

    κουμπιά ρε!
    αι σιχιτιρ με τις οθόνες και τις μ@λακιες.

    • sijune50

      Και τα κουμπια στο sync2 μπελαλιτικα και κουραστικα ειναι,φτασαμε στο 2016 και η Ford ακομα δεν εχει οθονη αφης.

    • a_f_a

      τι είναι sync2;

    • Christos Dimou

      Η 2ή γενιά multimedia της Ford ανεπτυγμένη σε συνεργασία με την Microsoft.

      Στο Sync3 ο προμηθευτής άλλαξε, Blackberry και το σύστημα είναι πια πολύ πιο απλό και με πολύ καλό χρόνο απόκρισης.

    • Εμπέρ Γιώργος

      Επισεις να αφησουμε τα σπιτια μας και να παμε να ζησουμε σε σπηλιες και οταν αρρωστησουμε να μην παμε στον γιατρο αλλα να τρωμε μαγικα ματζουνια! Οι οθονες αφης ειναι το μελλον. Το τζαμι ειναι το μελλον. Δεν φταινε ουτε οι touch ουτε θελει κουμπια. Απλα οι χαλβαδες εκει στην ford δεν ξερουν να προγραμματιζουν σωστα!

    • sijune50

      Θα βαλουν το sync3 απο το 2017,να δουμε τι ψαρια θα πιασει.

    • a_f_a

      καμία σχέση με σπηλίες. απλά με cognitive science φίλε μου.
      το οτι πληκτρολογούμε σε τζάμι (που ειναι αφύσικο) δε σημαίνει οτι όλα πρέπει να γίνουν ψηφιακά.
      αυτά πες τα άν θες και στην αεροπορία ΄που τεχνολογικά ειναι πιο ανεπτυγμένη από την αυτοκινητοβιομηχανία αλλά για ένα περίεργο λόγο τα κοκπιτ ειναι γεμάτα κουμπιά. αν θες, τραβα πες τους να βγουνε και αυτοί από τις σπηλιές.
      στο αυτοκίνητο επίσης παίζουν πολλά θέματα ασφαλείας.

    • Renesis1

      Πολύ σωστά στο αυτοκίνητο όπως λες, τα κουμπιά είναι πολύ πιο ασφαλή για την οδήγηση. Με τα κουμπιά, ξέροντας καλά τη θέση τους, μπορεί κάποιος να πατήσει αυτό που θέλει χωρίς να αποσπάσει τη προσοχή του από το δρόμο, σε αντίθεση με την οθόνη που θα πρέπει να μπεις στο υπομενού του υπομενού και πάει λέγοντας..

    • a_f_a

      ρενενσις, συμφωνώ απολύτως.
      τι να λέμε, λέω και σε σχόλιο παρακατω οτι με ανθρώπους σε αυτοκινητοβιομηχανίες που έχουν σπουδάσει εργονομία, συμφωνούσαμε οτι ειναι ανεγκέφαλα αυτά που κάνουμε, αλλά το μαρκετινγκ και η “τεχνολογία” επέβαλαν οθόνες και μπλι-μπλικια. Οι τύποι απλά έγνεφαν καταφατικά και λέγαν “τι να κάνουμε… αυτό θέλει ο λαός…”
      ας πάνε στο διάολο η λογική, η εργονομία, θεωρίες για muscle memory, cognitive science κλπ.
      μπήκα στο χώρο για λίγο αλλά δε γούσταρα καθόλου να σχεδιάζω ανοησίες όσο τρεντυ και αν ειναι ο χώρος τώρα.

      να φανταστείς, γλυκοκοιταζα το C2 για αμάξι που θελω να πάρω κάποια στιγμή αλλά από τη στιγμή που είδα οτι ΟΛΕΣ μα φακινγκ ΟΛΕΣ οι λειτουργίες ειναι σε οθόνη, λέω “άντε γειά!”. οχι, που θα κατσω να σταματησω δεξιά για να παταω το ψηφιακο κουμπι του κλιματισμού … ασε ρε γάλλε…

    • Εμπέρ Γιώργος

      H corning εχει αντιθετη αποψη. (Υποψην ειναι η εταιρια που εχει εφευρει το gorilla glass που υπαρχει σε εκατομμυρια κινητα)

      https://www.youtube.com/watch?v=6Cf7IL_eZ38

      https://www.youtube.com/watch?v=jZkHpNnXLB0

      Μπορει να πιστευεις πως τα κουμπακια ειναι το μελλον αλλα μια οθονη αφης με τρομερο touch flow ειναι μιλια μπροστα.

      Την ιδια αποψη εχουν και οι αεροπορικες εταιριες που σιγα σιγα αντικαθιστουν τα οργανα με touch

      http://www.ainonline.com/sites/default/files/uploads/2016/06/777xtouchscreens_web.jpg

      http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2013/07/04/article-2355472-1AA8FDB3000005DC-936_964x669.jpg

      https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/e/e0/Airbus_A-350_XWB_F-WWYB_cockpit_view.jpg

      http://www.airlinereporter.com/wp-content/uploads/2014/05/IMG_7415.jpg

    • a_f_a

      τη ξέρω τη κορνινγκ αλλά μάλλον πλάκα κάνεις να τη φέρνεις σα παράδειγμα μιας και α) τί περιμένεις να πει, μη βάζετε οθόνες ;;;;; και τότε τι θα πουλάει και σε ποιούς; β) οι οθόνες στο αεροπλάνο ειναι βασικά απεικονίσεις πληροφοριών σωστά; μιας και βλέπω πολλά κουμπάκια γυρω γύρω.

    • Εμπέρ Γιώργος

      Σιγα σιγα. Τα αεροπλανα δεν ειναι αυτοκινητο να του καρφωσεις μια 2din. Αλλα ακομα και αυτα εκει το πανε. Και μην νομιζεις. Και στην touch κουμπακια θα εχει. Φαση τεσλα και ios / android. Θα ειναι on / off. Απλα θα το κανουν ψηφιακο. Γενικα τα παντα θα γινουν ψηφιακα και δεν μπορει να γινει κατι για αυτο. Λεγεται εξελιξη.

      Πρωτα ειχες τηλεφωνο με κουμπια, τωρα εχεις ενα τζαμι που ειναι υπολογιστης – τηλεφωνο. Καποτε υπηρχαν οι μικτες. Μετα ηρθε το virtual dj. Καποτε ειχες τηλεοραση με καθοδικο σωληνα και τωρα εχεις 4k qled tv με παχος οσο ενα φυλο χαρτι. Παλια ειχες αμαξι με τιμονι, λεβιε και πενταλ. Τωρα εχεις tesla οπου και η ηλιοροφη ανοιγει με on / off απο touch. Το ιδιο θα συμβει και στα αεροπλανα και στα διαστημοπλοια και στις νταλικες και παντου.

      Το κουμπακι ειναι καλο αλλα εχει μειονεκτηματα. Kακα τα ψεμματα.

      Αυτο

      http://www.aircraftsandplanes.com/wp-content/uploads/2014/10/Antonov-An-12-Cockpit-Images.jpg

      δεν ειναι ποιο απλο και κατανοητο απο αυτο (οι οποιες ειναι και touchscreen)

      http://www.ainonline.com/sites/default/files/uploads/2016/06/777xtouchscreens_web.jpg

      Ειναι πολυ ποιο απλο να εχεις μια οθονη να προβαλλει χιλιαδες ενδειξεις κατα το δοκουν και να σε καθοδηγει μεσα απο ενα απλοϊκο μενου σε αυτο που του ζητας να σου προβαλει, παρα να εχεις χιλιαδες ενδειξεις μπροστα σου ταυτοχρονα!

    • a_f_a

      ίσα ίσα, στο αυτοκίνητο επειδή έχεις μικρότερο χρόνο αντίδρασης (αλλαο αυτοκίνητο σε 20 εκ, πεζό σε 1μ, στροφή με λακούβα σε 3μ) έχεις πολύ μικροτερο χρόνο αντίδρασης άρα οι λειτουργίες δε πρέπει να σου αποσπούν τη προσοχή καθόλου.
      παρεξήγηση, δεν έχω πρόβλημα με τις οθόνες, μια χαρά ειναι, για την απεικόνιση πληροφορίας δε διαφωνώ καθόλου. το πρόβλημα είναι η διαχείρισή τους μέσα από τατς λειτουργίες (οκ, σε ένα μικρό ποσοστο δεν υπαρχει θέμα). όταν όμως μικρο χειρισμοί γινονται από οθόνη τότε υπάρχει μεγάλο θέμα όπως λάθος κάνει η τεσλα και η σιτροέν.
      σα την μπουρδα που ειχε πει ο στιβ οτι το καλύτερο εργαλέιο ειναι το δάχτυλο. αλλα τι να εξηγούμε.
      απλά το που παει τεχνολογία, δε σημαίνει και οτι συμβαδίζει με τις ανθρώπινες λειτουργίες. τωρα, αν θέλει ο κόσμος μπλιμπλικια…

      ξαναλέω, προσπαθησε σε τεσλα ή σιτροεν να κάνεις έλενγχο κλιματιστικού εν κινήση σε λίγο ανώμαλο δρόμο.

      το σταματάω εδώ.

  • mixalhs7

    Ετοιμα απο εξωτερικο προμηθευτη δεν τα παιρνουν?

    • a_f_a

      σε μεγάλο ποσοστό τα infotainments σχεδιάζονται από εξωτερικούς προμηθευετες αν και όλο και περισσότερο εταιρίες προσπαθούν να στήσουν δικα τους τμήματα ως ένα σημείο.
      σε προηγούμενη δουλειά συμμετείχα σε βοηθητικό σχεδιασμό του infotainment τρεντυ γερμανικής εταιρίας και σε ολοκληρωτικό σχεδιασμό για ασιατική εταιρία.
      αφού έφυγα, το γραφείο βοήθησε τμηματικά και το σχεδιασμό του infotainment μιας ιταλικής εταιρίας με κατι κόκκινα γλήγορα αυτοκίνητα.

    • mixalhs7

      Αυτο ισχυει και για τις εταιρειες που βαζουν προϊόν της apple?
      Μιας και ξερεις απο αυτα ισχυει αυτο που ειχα δει σε Ρωσσικο ριβιου της 911 πως η Μερσεντες και η μπενβε εχουν μακραν καλύτερο ινφοτεινμεντ απο το apple της πορσε?

    • a_f_a

      η μπεμβέ όντως είχε αρκετά καλό. λέω ειχε γιατί δούλεψα στο χώρο πριν 2-3 χρόνια και πολλά αλλάζουν ανα μήνα.
      η apple δεν φτιάχνει infotainments, απλά συνεργάζονται αυτοκινητοβιομηχανίες με αππλε και γκουγκλε να υποστηρίζουν τα τηλέφωνά τους όταν θα συνδεθούν. δεν έχω πια ιδιαίτερη επαφή με το χώρο και ούτε έχω χρησιμοποιήσει τα εν λόγω της αππλε και γκουγκλ για να σου πω εντυπώσεις. είμαι πια πιο του υλικού παρά του τόσο ψηφιακού.
      απλά να πω οτι στις συνομιλίες που είχα με ανθρώπου των αναλόγων τμημάτων στις εταιρίες, αν και βρίσκαμε οτι ειναι εντελώς αντιεργονιμικό να υπάρχουν συγκεκριμένες λειτουργίες σε ψηφιακό περιβάλλον, ωστόσο οι εταιρίες το βαζουν γιατί αυτό θέλει ο λαός και το μαρκετινγκ. α, και κάποιοι από αυτούς έιχαν σπουδες στην εργονομία επάνω και ψιλοτραβούσαν τα μαλλιά τους αλλά τι να κανουν……

    • insider greece

      Πως γινεται ομως κατι ρεπλικες κινεζικες με 200 ευρω να δουλευουν απροσδοκητα καλα και τα εργοστασιακα οχι ακομη και μετα τις αναβαθμησεις;

    • a_f_a

      ρέπλικες infotainment? δεν έχω ιδέα..

    • Mika

      Trendy γερμανικη, μου εκανε αμεσως Smart!
      :p

    • a_f_a

      χεχε! οχι … υπάρχει και άλλη μια που βγάζει σχετικά μινι αυτοκίνητα ;-)

    • Mika

      Οκ, το επιασα!