2012-jeep-wrangler-freedom-edition-front-closeup

Σε έναν κόσμο που hypercar κάνουν το 0-100 σε 2.5 ΚΑΙ έχουν μέση κατανάλωση 3 λίτρων ανά 100 χιλιόμετρα, δεν υπάρχει ιδιαίτερος χώρος για εξειδίκευση, για μονοδιάστατα αυτοκίνητα. Ένα μοντέλο, πρέπει να κάνει τα πάντα, ή τουλάχιστον σχεδόν τα πάντα και να τα κάνει και καλά. Αυτό φαίνεται πως συνειδητοποίησε ο CEO της Jeep, Mike Manley, ο οποίος δήλωσε σε μία συνέντευξη:

Γιατί, για παράδειγμα, κάποιου άλλου το SUV που είναι στην πραγματικότητα “on-road” SUV να μην είναι στόχος για το Wrangler;

Και συμπλήρωσε, λέγοντας πως οι 19.000 νέοι ιδιοκτήτες Wrangler τον Μάιο, δεν είναι “άνθρωποι που θέλουν μόνο να πηγαίνουν εκτός δρόμου”. Αυτό δεν σημαίνει βέβαια πως το νέο Jeep Wrangler θα χάσει την “πάω παντού” προσωπικότητα του. Η εταιρία, δουλεύει σκληρά στο να διατηρήσει τον σκληροπυρηνικό, εκτός δρόμου χαρακτήρα του Wrangler, ενισχύοντας τον παράλληλα με χαρακτηριστικά “light” SUV.

Από εκεί και πέρα, να θυμίσουμε πως το νέο Wrangler, το οποίο περιμένουμε να λανσαριστεί το 2017, θα βασίζεται σε νέα πλατφόρμα και κατά πάσα πιθανότητα, θα είναι κατασκευασμένο από αλουμίνιο. Το τελευταίο, σε συνεργασία με τα νέα drivetrains (βλ. αυτόματο 8-τάχυτο κιβώτιο), έχουν στόχο τη μείωση της κατανάλωσης αφού την ίδια χρονιά με την παρουσίαση του Jeep, θα τεθούν σε ισχύ οι νέοι και πιο αυστηροί κανονισμοί μέσης κατανάλωσης στόλου (CAFE) στις Η.Π.Α.