2013 Jeep Wrangler Unlimited Moab

Με την αδιαμφισβήτητη επιτυχία του αλουμινένιου σασί του νέου Ford F-150 ήταν σχεδόν βέβαιο ότι θα ακολουθήσουν και οι υπόλοιπες αμερικάνικες εταιρίες το συγκεκριμένο υλικό.


Αυτό ουσιαστικά παραδέχτηκε ο CEO της Fiat Chrysler Automobiles,  Sergio Marchionne, κατά την ημέρα παρουσίασης του επιχειρησιακού πλάνου της εταιρίας για τα επόμενα 5 χρόνια.

Η είδηση δεν είναι καινούρια καθώς στην αρχή της χρονιάς καθώς μετά την πλήρη εξαγορά της αμερικάνικης εταιρίας, δήλωσε στα πλαίσια της έκθεσης του Detroit, ότι η νέα γενιά του Jeep Wrangler θα χάσει κάποιο βάρος, θα έχει περισσότερα μηχανικά σύνολα, ώστε να βελτιώσει την οικονομία καυσίμου και θα ανανεώσουν την αρχιτεκτονική του αυτοκινήτου.

Κάνοντας στροφή στο ελαφρύτερο αυτό μέταλλο, θα εξοικονομηθεί σημαντικό βάρος, που περαιτέρω θα μπορούσε να αντικαταστήσει τη πλήρους μεγέθους ρεζέρβας με ένα μικρότερο τοποθετημένο κάτω από το αυτοκίνητο. Επιπλέον, είναι σχεδόν σίγουρο ότι θα εγκαταλειφθεί η λύση του πτυσσόμενου παρμπρίζ, ενώ η ηλεκτρικά αναδιπλούμενη μαλακή οροφή θα προσφέρεται προαιρετικά.

Από την άλλη, ο Marchionne απέρριψε τη πιθανότητα να “φορέσει” αλουμινένιο σασί το Ram, παρόλο που το F-150, και πιθανότατα τα νέα Explorer και Expedition θα ακολουθήσουν αυτή την οδό.