Ricciardo

Σε μια δυναμική επιστροφή ελπίζει ο Daniel Ricciardo και η Red Bull Racing στην πίστα της Ουγγαρίας, μετά από τρία άσχημα Grands Prix για τον Αυστραλό και την ομάδα του. Μόλις 1 βαθμό στους 3 τελευταίους αγώνες κατάφερε να πάρει ο Ricciardo, ενώ αντιθέτως 10 πήρε στο Μονακό, κάτι που δεν είναι τυχαίο.

Η RB11 βολεύεται σε χαράξεις όπως το Μονακό και η Ουγγαρία, στις οποίες κάτι που μετρά θετικά για την ομάδα του Milton Keynes είναι και οι χαμηλές απαιτήσεις σε δύναμη από τον κινητήρα, εκεί όπου «πονά» ο Renault Energy F1-2015, ο οποίος σήμερα έσπασε στην πλάτη του Ricciardo. Ο ίδιος τονίζει πως δε θα δεχθεί ποινή, γιατί ήταν ένας παλαιότερος κινητήρας και δηλώνει πολύ ικανοποιημένος με τη συμπεριφορά του μονοθεσίου του.

Είναι ένας παλιός κινητήρας, όχι ένας κινητήρας που θα χρησιμοποιήσω το Σάββατο ή την Κυριακή, έτσι δε θα πάρω κάποια ποινή. Ήταν ένα ταλαιπωρημένο power unit. Εκείνη τη στιγμή, ο μηχανικός μου μού είπε ότι ήμουν ο ταχύτερος στην πίστα με τα μαλακά ελαστικά και, όταν σταμάτησα, αστειεύτηκα ότι οδηγούσα υπερβολικά γρήγορα.

Daniel Ricciardo

Έχουμε μερικές αναβαθμίσεις εδώ και ξέρουμε ότι η πίστα ταιριάζει στο μονοθέσιό μας περισσότερο από άλλες φέτος. Ο Daniil κι εγώ είμαστε χαρούμενοι με το μονοθέσιο, οι μεγάλες αποστάσεις έδειχναν καλές, έτσι ήταν μία καλή μέρα. Δεν έχει αλλάξει κάτι τρομερά, έχουμε τη σωστή ισορροπία και ένιωσα αμέσως ότι το αυτοκίνητο ήταν καλό. Έχουμε λίγο περισσότερη δύναμη στο μονοθέσιό μας, και λίγο μέσα από το καύσιμο, επίσης, κάτι που είναι καλό, γιατί οτιδήποτε λίγο, βοηθάει.

Ο 26χρονος βρέθηκε σήμερα μπροστά από τον Nico Rosberg στο FP2, αλλά είναι σχεδόν βέβαιο πως ο οδηγός της Mercedes θα βρεθεί μπροστά από τις Red Bull, κάτι που παραδέχεται ο Ricciardo, αλλά υποστηρίζει πως το μονοθέσιό του μπορεί να είναι το δεύτερο ταχύτερο στο Hungaroring.

Περιμένω τον Rosberg να επιστρέψει μπροστά από εμάς, αλλά ελπίζω ότι μπορούμε να παραμείνουμε εδώ που είμαστε και, αν μπορούμε να είμαστε η δεύτερη καλύτερη ομάδα, τότε θα είναι πραγματικά πολύ θετικό. Είμαι σίγουρος ότι δεν είμαστε μισό δευτερόλεπτο μπροστά από τη Ferrari, αλλά, αν είμαστε 1 δέκατο ταχύτεροι αύριο, τότε θα το κάνουμε.