Aujdi-Q6-e-Tron-2

H Audi ανακοίνωσε πως το Q6, το ηλεκτρικό SUV της θα φορά μια νέα γενιά μπαταριών που θα του δίνουν ηλεκτρική αυτονομία μεγαλύτερη των 500 χλμ. Το πρωτότυπο του Q6 θα παρουσιαστεί τον ερχόμενο μήνα στην έκθεση της Φρανκφούρτης με την Audi με σημερινή της ανακοίνωση να επιβεβαιώνει πως το αυτοκίνητο θα βγει στη παραγωγή το 2018, με τις μπαταρίες του να τις κατασκευάζουν από κοινού η LG Chem και η Samsung SDI.

Aujdi-Q6-e-Tron-1

Το πρωτότυπο θα διαθέτει αμιγώς ηλεκτρικό κινητήρα, με την έκδοση παραγωγής του να παρουσιάζεται το 2018 και να τίθεται απέναντι από το Tesla Model X. Θα δανείζεται την τεχνολογία του R8 e-tron, φορώντας μια 90 kWh μπαταρία. Το Q6 θα βασίζεται στην MLB Evo πλατφόρμα του VW Group και αρχικά θα είναι διαθέσιμο σε δύο εκδόσεις. Μία των 300 ίππων και 450 Nm ροπής και μία των 400 ίππων και 650 Nm ροπής, ενώ αργότερα θα προστεθεί και μια “RS-spec” έκδοση, που θα διαθέτει 500 άλογα και 750 Nm ροπής.

Audi Q6 teaser image

Η φόρτιση της μπαταρίας του αυτοκινήτου θα γίνεται μέσω επαγωγικού συστήματος φόρτισης, με την Audi να προσφέρει το Q6 τόσο σε plug-in υβριδική έκδοση, όσο και σε έκδοση με κινητήρα υδρογόνου. Είναι αρκετά απίθανο όμως, το Q6 να φορέσει κάποιο κινητήρα εσωτερικής καύσης, μιας και κάτι τέτοιο θα ερχόταν σε αντίθεση με την φιλική προς το περιβάλλον εικόνα που θέλει να χτίσει η Audi γύρω από το μοντέλο.

Δελτίο Τύπου

Powerful battery in Audi electric car with cell modules from LG and Samsung

  • South Korean high tech companies LG Chem and Samsung SDI to invest in European battery cell production for Audi
  • Battery electric SUV with a range of more than 500 kilometers

Audi will develop the battery for a purely electrically powered sport utility vehicle on the basis of powerful cell modules from the South Korean suppliers LG Chem and Samsung SDI. The two Audi partners plan to invest in the cell technology in Europe and will supply the Ingolstadt-based car producer from their European plants. The new technology will give drivers of the Audi sport utility vehicle a range of more than 500 kilometers.

“Together with our South Korean development partners, we are bringing production of the latest battery‑cell technology to the EU and strengthening European industry with this key technology,” stated Dr. Bernd Martens, Member of the Board of Management of AUDI AG for Procurement. The cell modules are to offer particularly high performance. “This will allow us to supply a technological solution that makes electric cars even more attractive for our customers.”

“With our first battery‑electric Audi‑SUV, we are combining an emission‑free drive system with driving pleasure,” said Prof. Dr. Ulrich Hackenberg, Member of the Board of Management of AUDI AG for Development. “We will optimally integrate the innovative cell modules developed with LG Chem and Samsung SDI into our vehicle architecture, thus achieving an attractive overall package of sportiness and range.”