Ferrari 488 GTB (13)

Η Ferrari έδωσε 3 νέα video με τα οποία μας παρουσιάζει με κάθε λεπτομέρεια τον κινητήρα, την αεροδυναμική, αλλά και τα δυναμικά χαρακτηριστικά της 488 GTB. Μηχανικά η turbo Ferrari φορά έναν V8 3.902 κ.εκ κινητήρα ο οποίος αποδίδει 670 άλογα στις 8.000 σ.α.λ με 760 Nm ροπής στις 3.000 σ.α.λ. Τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 3 δευτερόλεπτα, τα 0-200 χλμ/ώρα σε 8,3 δευτερόλεπτα, έχοντας τελική ταχύτητα 330 χλμ/ώρα.

Το ιταλικό supercar έχει διαστάσεις 4.568 mm μήκος, 1.952 mm πλάτος, 1.213 mm ύψος, ζυγίζει 1.370 κιλά, έχει αναλογία βάρους 46,5% μπροστά και 53,5% πίσω, έχοντας μέση κατανάλωση 11,4 λίτρα/100 χλμ και 260 γρ/χλμ εκπομπές CO2.

Το γκάζι έχει χρόνο απόκρισης μόλις 0,8 δευτερόλεπτα στις 2.000 σ.α.λ, με την Ferrari να μειώνει όσο μπορεί το turbolag, με την 488 GTM να γυρνά στο Fiorano σε 1 λεπτό και 23 δευτερόλεπτα. Το κιβώτιο ταχυτήτων επτά σχέσεων διαθέτει μεταβλητή διαχείριση ροπής, ώστε να περνά ομαλά η τεράστια ροπή του κινητήρα σε όλο το φάσμα στροφών, με τις σχέσεις μετάδοσης να προσφέρουν “απίστευτα” προοδευτική επιτάχυνση, με τους μηχανικούς της Ferrari να έχουν δώσει μεγάλο βάρος στην τελειοποίηση του ήχου του V8, ώστε αυτός να είναι ο αναμενόμενος από ένα αυτοκίνητο της Scuderia.

Σημαντικές αλλαγές έχουν γίνει επίσης και στην αεροδυναμική του αυτοκινήτου, η οποία έχει βαθμό αποδοτικότητας 1,67, καθιστώντας το, ως νέο ρεκόρ σε μοντέλο παραγωγής της Ferrari. Παράγει 50% περισσότερη κάθετη δύναμη από την 458 Italia, με την Ferrari να τοποθετεί διπλό μπροστινό σπόιλερ, νέα πλαϊνά skirts, νέο πίσω προφυλακτήρα με διαχύτη, αεροτομή, αεροδυναμικό πάτωμα, και φυσικά δεν θα μπορούσαν να απουσιάζουν τα ενεργά αεροδυναμικά βοηθήματα. Ο σχεδιασμός του έγινε από το  Ferrari Styling Centre και όχι από τον Pininfarina, έχοντας μια πιο γλυπτή και ρέουσα σχεδίαση από την 458 Italia, με τις μεγάλες εισαγωγές αέρα στο πλάι να προέρχονται από την 308 GTB. Τα πίσω φώτα έχουν επανασχεδιαστεί, με τις διπλές απολήξεις των εξατμίσεων να τοποθετούνται πάνω από τον διαχύτη.

Το μεγάλο μπροστά σποίλερ διαθέτει διπλό προφίλ για τη βελτίωση της θερμικής απόδοσης, με τα διπλά κεντρικά στοιχεία του μπροστά προφυλακτήρα να συνδυάζονται με έναν εκτροπέα που διοχετεύει τον αέρα προς το επίπεδο κάτω μέρος του αμαξώματος. Το χαμηλό πίσω μέρος κυριαρχείται από αεροδυναμικές λύσεις, μεταξύ των οποίων βρίσκεται και η αεροτομή που δημιουργεί αεροδυναμική πίεση χωρίς αύξηση της οπισθέλκουσας. Αυτή λειτουργεί σε συνδυασμό με τον διαχύτη που εξοπλίζεται με ενεργά πτερύγια.

Η Ferrari έχει αναβαθμίσει το σύστημα Side Slip Control 2 (SSC2), κάνοντας το πιο ακριβής και λιγότερο επεμβατικό, παρέχοντας μεγαλύτερη διαμήκη επιτάχυνση στην έξοδο των στροφών. Εκτός από τα συστήματα F1-Trac και E-Diff, το SSC2 ελέγχει πλέον και τις αναρτήσεις, κάνοντας τη δυναμική συμπεριφορά του αυτοκινήτου, κατά τη διάρκεια πολύπλοκων ελιγμών, ακόμη πιο επίπεδη και πιο σταθερή.

Στο εσωτερικό η Ferrari, τοποθέτησε σχεδόν όλους τους διακόπτες πάνω στο τιμόνι, με τα πάντα να είναι προσαρμοσμένα στις ανάγκες του οδηγού. Στο μυαλό της Ferrari υπήρχε η έννοια “ευχρηστία” ως η λέξη κλειδί για τον σχεδιασμό του εσωτερικού, με τα γραφικά του συστήματος ενημέρωσης και ψυχαγωγίας, που βρίσκεται ενσωματωμένο μέσα στον νέο πίνακα οργάνων, να έχουν επανασχεδιαστεί πλήρως. Νέα είναι επίσης τα καθίσματα αλλά και το κλειδί, που αντλεί έμπνευση από τον V8 κινητήρα, με την 488 GTM να έχει keyless σύστημα εκκίνησης.