cayman-eng-swap-v8-must

Γενικά οι φίλοι μας στην δυτική πλευρά του Ατλαντικού, μάς έχουν συνηθίσει στα πιο περίεργα πράγματα. Κι εκεί που μπορεί να νομίζεις πως τα έχεις δει όλα, έρχεται κάτι νέο, ταράζει τα νερά και σε κάνει να απορείς για πολλά πράγματα.

Ειδικότερα, όταν το θέμα αφορά ’engine swaps’, οι Αμερικανοί δίνουν ρέστα. Πρώτον, δεν υπάρχει ο όρος “ιεροσυλία” στα κεφάλια τους. Θα πάρουν ένα οποιοδήποτε σκαρί (ακόμα και αυτό το σπάνιο της Porsche 327 που της έβαλαν έναν V8 της GM) και θα του χώσουν έναν κινητήρα που τους αρέσει. Και αν εσύ νομίζεις ότι μπορεί να μη χωράει, αυτοί θα το πετύχουν. Πάντως γενικά, τα βάζουν με τα ευρωπαϊκά αυτοκίνητα και δη, τα γερμανικά.

cayman-eng-swap-v8-must3

Επόμενο τους θύμα, έπεσε μια Porsche Cayman. Ξέχασε τον Flat-Six, που είχε τοποθετημένο στο πίσω μέρος. Εκεί τώρα βρίσκεται ο θηριώδης 5-λιτρος Coyote V8 από ένα Ford Mustang. Καθώς είναι αρκετά ψηλότερος από τον flat-six της Porsche, φαίνεται κάπως σφηνωμένος εκεί και περισσεύει λιιίγο πάνω από τον κλασσικό πίσω χώρο του κινητήρα, ενώ το φίλτρο αέρα πετάγεται αρκετά προς τα πίσω, βρισκόμενο άδοξα κάτω από το τζάμι της πίσω πόρτας.

cayman-eng-swap-v8-must2

Βέβαια, αφού ακούσεις τον V8 πάνω στο δυναμόμετρο να ουρλιάζει, μπορεί να γίνεις έτσι λίγο πιο ελαστικός σε όλο αυτό και να πεις “ακούγεται πάντως πολύ καλά”, όπως έκανα κι εγώ. Αν είμασταν δικαστήριο, αυτό σίγουρα θα αποτελούσε ένα πολύ δυνατό ελαφρυντικό. Γιατί είτε έτσι, είτε αλλιώς, η ιπποδύναμη της Cayman ανέβηκε στους 428 ίππους και η ροπή αντίστοιχα στα 494 Nm. Βάλε δυνατά τα ηχεία σου και απόλαυσε ήχο.