Μια ωραία πρωία του 1991, ένας νέος εξακύλινδρος εν σειρά κινητήρας έβρισκε τον δρόμο προς την αγορά κάτω από το καπό ενός ταπεινού σεντάν. Δυόμιση δεκαετίες μετά, το συγκεκριμένο μοτέρ έχει κατακτήσει την αθανασία και το δικαίωμα να θεωρείται εκ των κορυφαίων όλων των εποχών.

Σαν τους ερωτευμένους που γιορτάζουν όλη μέρα-κάθε μέρα, δεν χρειαζόμαστε επέτειο ή κάποια γιορτή για να αποδώσουμε τα σέβη μας. Αρκούν οι λέξεις του -κουλού και άμπαλου, πλην συμπαθέστατου- Jesse από το «The Fast And The Furious», όταν αντικρίζει το χάρβαλο που του κουβάλησε ο Brian στο συνεργείο.

Advertisement

1Fast and Furious

«2JZ engine. Νο shhhhIT!» με το «σ» πιο παχύ κι από τα -βουτηγμένα στα κοψίδια- δάχτυλα του Πάγκαλου. «This will decimate all» συνεχίζει ο ποιητής εννοώντας ότι θα εξαϋλώσει τα πάντα στο πέρασμά του, κατόπιν της αναλόγου φροντίδος βεβαίως.

Στα «πάντα» συμπεριλαμβάνονται και Ιταλίδες ψηλομύτες μη-μου-άπτου ντίβες

Advertisement

2Σεμνά και ταπεινά

Όλοι οι αστέρες του καλλιτεχνικού και του αθλητικού στερεώματος από κάπου ξεκινάνε. Αρκετοί κάνουν ό,τι περνάει από το χέρι τους για να σβήσουν το ατιμωτικό παρελθόν, όμως δεν υπάρχει λόγος για ψυχικά τραύματα.

Ο 2JZ, εν προκειμένω, ξεκίνησε την καριέρα του δίνοντας παραστάσεις στο μηχανοστάσιο του Toyota Aristo. Για μεγαλύτερο πρεστίζ, λέγε το Lexus GS300 1ης γενιάς.

To Αristo ήταν η πρώτη σοβαρή προσπάθεια της Toyota να χτυπήσει το γερμανικό κατεστημένο στα μεσαία πολυτελή, επιστρατεύοντας τον Giugaro για την χάραξη των εξωτερικών γραμμών και τους μηχανικούς της ομάδας που είχε κερδίσει το WRC για την «αεροδυναμικοποίησή» των. Το αποτέλεσμα ήταν ένα επιβλητικό σεντάν με Cd 0.31 και πλουσιοπάροχες ανέσεις στο εσωτερικό. Ο άσος, ωστόσο, ήταν καλά κρυμμένος κάτω από τα λούσα.

Η οικογένεια των straight sixes αριθμούσε ένα και μοναδικό μέλος, τον 1JZ. Ένα αξιόλογο και αξιόπιστο σύνολο που κινούσε τα Toyota Chaser, Cresta, Crown και Mark II

Advertisement

3Ένα μικρό δείγμα του βεληνεκούς που διέθετε ο 2,5αρης υπερτροφοδοτούμενος 1JZ-GTE

Για το ολοκαίνουργιο μοντέλο τους, όμως, οι Ιάπωνες χρειάζονταν κάτι δραστικό. Μεταξύ μας, περισσότερο τους είχε κουμπώσει στον λαιμό ο RB26DETT της Nissan που είχε διαγράψει ολοκληρωτικά τον ανταγωνισμό στο JTC, με τη δικτατορική μορφή του Calsonic Skyline R32.

Ανταγωνιστής του χρίστηκε το Aristo (γέλα ελεύθερα), για την ομολογκασιόν του οποίου χρειάστηκε η έκδοση 3.0V. O 2JZ απέκτησε 2 τούρμπο, η απόδοση ανέβηκε στο κοινώς συμφωνηθέν όριο των 276 ίππων και το Skyline δεν είδε καν τον επίδοξο σφετεριστή. Παρόλα αυτά, είχαν μπει οι βάσεις (κινητήρα) για κάτι μαγικό…

Advertisement

4Τους έκανε μια Supra «να»

To 1993 ήρθε ο αντικαταστάτης της Supra MK3. Τα pop-up φανάρια αποχώρησαν, τα καπούλια έκαναν αδιάλειπτα squats και φούσκωσαν χορταστικά, απέκτησαν και μια ωραιότατη φτερούγα. Τα μεγάλα νέα, ωστόσο, δεν ήταν εμφανή με την πρώτη ματιά.

Οι τίμιοι 7Μ-GE/GTE και 1JZ-GTE έκαναν χώρο για τον μανιακό ριμαδόρο 2JZ-GTE, ο οποίος διατυμπάνιζε ξεδιάντροπα τα 320 άτια του στη μάπα των σεμνότυφων 280. Φυσικά κανείς δεν τηρούσε τη συμφωνία αλλά η Supra ήταν η πρώτη που άφησε τις ντροπές, έστω κι αν αφορούσε την αγορά των ΗΠΑ.

Οι 320 ίπποι στις 5.600 στροφές και τα 44.3 κιλά ροπής στις 4.100 «καθάριζαν» το σπριντ για τα πρώτα 100 χλμ/ώρα σε 4.8” και δεν σταματούσαν να καλπάζουν πριν τα 260. To 1998 απέκτησε και μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων, μόνο για την εγχώρια αγορά. Ήταν τέτοιος ο αντίκτυπος του κινητήρα που ουσιαστικά καθόρισε –ή καλύτερα, μετάλλαξε- τον χαρακτήρα του αυτοκινήτου.

Η Supra λανσαρίστηκε ως ένα μοντέλο σπορ-GT, κρατώντας διακριτές αποστάσεις από το εστιασμένο RX7 FD3, το «υπερφυσικό» NSX και το «διαστημικό» R32 (και μετέπειτα τα R33-R34). Πρακτικά ήταν η αναβαθμισμένη και πιο hardcore εναλλακτική στο Soarer, αλλιώς Lexus SC300. Σε σχέση με τους άλλους 3 του Big 4 όμως, ήταν αρκετά πιο προσηλωμένη στα οικογενειακά της καθήκοντα. Καταλαβαίνω, είναι ένα σοκ να το διαβάζεις.

Advertisement

5Ειδικά όταν έχουμε παρακολουθήσει εκατοντάδες βίντεο σαν αυτό

Advertisement

6Και αυτό

H απήχηση του 2JZ στο σύμπαν του tuning έβαλε τη Supra με το πλάι στο Hall Of Fame, στο πλευρό του Skyline και τους χτύπους του RB26DETT.

Advertisement

7Τα μυθικά σωθικά

Όπως πίσω από κάθε ισχυρό άντρα κρύβεται μια εξίσου δυνατή γυναίκα, ιπποδύναμη και βαρβάτα κινούμενα μέρη είναι έννοιες αλληλένδετες.

Από τη «μάνα» του ήδη, ο 2JZ ήταν ένα ιδιαίτερα προσεγμένο μοτέρ. Σιδερένιο μπλοκ, εκκεντροφόροι επικεφαλής, υδρόψυκτα τούρμπο, σφυρήλατα έμβολα-μπιέλες και στρόφαλο, «τετράγωνη» αρχιτεκτονική, αντλίες νερού και βενζίνης με υποδομή για τουλάχιστον +50% δύναμη. Πρόσθεσε τη βελτίωση στην εξίσωση και καταλαβαίνεις το μακελειό που ακολουθεί.

Σαν να μην έφτανε η Supra, ο κινητήρας μπορεί να βρεθεί σε δεκάδες άλλα μηχανοστάσια. Από Ιmpreza και Silvia, μέχρι Μ3 Ε30 και Volvo 240.

Advertisement

8Τα γνωστά engine swaps

Με βάση όσα έχει δείξει η ιστορία, τα 600 άλογα δεν τον ίδρωναν καν. Ένα τσικ στις πιέσεις των «σαλίγκαρων» και μπορούσες άνετα να επιδοθείς σε «ψείρισμα» ιταλογερμανικών supercars. Η αλλαγή μπεκ και γραμμής τροφοδοσίας, μαζί με την αντικατάσταση του ιντερκούλερ και των διπλών τούρμπο με ένα «τέρας» συνήθως 67mm σε έβαζε στην στρατόσφαιρα των 800 ίππων. Κάπου εκεί αναλάμβαναν τα κιτ υπερκυβισμού, οι άγραφοι εγκέφαλοι και το “άνοιγμα” του κινητήρα. Με δυο λόγια, διαγαλαξιακές πτήσεις και τετραψήφια νούμερα στο δυναμόμετρο.

Advertisement

9O εξαϋλωτής ζει και βασιλεύει

Όλα τα ανωτέρω ίσχυαν 25 χρόνια πριν. Μια συστοιχία χαρακτηριστικών σε συνδυασμό με μια αλληλουχία γεγονότων που γιγάντωσαν το στάτους της Supra και της χάρισαν την αθανασία. Ακόμα και σήμερα, μια βελτιωμένη Supra μπορεί να στείλει στην ψυχανάλυση πολύ πιο καινούργια και εξελιγμένα μοντέλα. Ακόμα και σήμερα, ο 2JZ μπορεί να εξαϋλώσει τους πάντες και τα πάντα…

  • ak156

    Η ομορφια ενος αυτοκινητου ειναι υποκειμενικη και τελειως ξεχωριστη για ανθρωπο… Απο την αλλη η δύναμη και η αξιοπιστια (ακομα και σε 1000+ αλογα) ενος μοτερ ειναι τελειως αντικειμενικο που οφειλουμε να σεβαστούμε-προσκυνησουμε ολοι.
    Υ.Γ. Οσον αφορα τα engine swaps στο ελληνικο πρωταθλημα drift υπαρχει μια m3 e30 με 2jz μοτερ…

    • manowar

      στα καλυτερα 6κυλινδρα μοτερ ειναι ο μιλανεζικος 3.2 busso και ο βαυαρικος ν54 ο straight six αυτος εδω οχι προσκυνατε εσεις εγω να προσκύνησω τον 3το
      4το δεν προκειται
      https://uploads.disquscdn.com/images/dc657c4b76ffb47b01946f298419d65b5d4fe212b6f23560fc824184e30e4b9d.png παρε και το τερας του σιλιμπινακη των 900 ιππων με Μ5 6κυλινδρο μοτερ ασπαστο εδω και 7 χρονια αγωνιστικης χρησης το ποσταρω επιδη αυτο που εγραψες ειναι ιεροσυλια..τελος..τα καλυτερα ε30 ντριφταδικα της ευρωπης να ξερεις φορανε η Μ5 v8 η Μ5 τον παλιο 6κυλινδρο..του ζιλιμπινακη του καπωτη και του σαραφη φτιαγμενα απο papa dyno υ.γ το αυτοκινητο που σου ποσταραεχει κερδισει πανευρωπαικο στο Ηρακλειο στο λιμανι μπροστα στα ματια μου πανευρωπαικο ετρεχαν και ο παπαπασχος και ο καστανιδης οι καλυτεροι ελληνες ντριφτερς οφ αλλ ταημ

    • ak156

      Rb626 και 2jz εγω τα παραδεχομαι.
      Χατζαρας με Μ3 ε46…εχει τύχει να τον δείς?

    • manowar

      Οχι εχω δει αυτο το τερας απο βουδουρη που κυκλοφορει στην χερσόνησο κρητης 1000 αλογα με ιστορικο?οτι αυτοκινητο η σπορ μηχανακι εχει στηθει τα εχει ξεφτιλισει.. https://uploads.disquscdn.com/images/5b39802a9271299e5f69495e899735857e163132a2776e83674201136fd49a04.png https://uploads.disquscdn.com/images/261cea6fc1601edebfc4c4088bcf89ae9766b3b58b3211e895279267a2585a9a.png https://uploads.disquscdn.com/images/c61f9e9436631b858a0fd5ec0d11ef21e9702a304d2dc4cfadaafe3c9554f212.png πουλιέται στο καρ χρονια βελτιωμενο δουλευει χαμηλα 680 αλογα για βολτα και 900+τερμα παρτε τον τηλεφωνο τον ανθρωπο οποιος ενδιαφέρεται να μαθει.n54 3.2 bmw μοτερ εχει υπερκυβιστει για τους γνωστους λογους στα 3.3..

    • Φωτόνιον

      Και γιατί το δίνει;;;; :-)

    • manowar

      Το γραφει..και θα στο πει και αν τον παρεις τηλ.λογο ικανοτητων που απαιτει ..δεν μπορει να το οδηγισει και παει στραφι..οπως με το 350z του πουλια..για τον ιδιο λογο το εδινε το λευκο 350 το νισσαν καλος ντριφτερ αλλα πηγαινε χαμενο το αμαξι..οσο αφορα το bmw το φοβαται εισαι με 5τη στα 180 χιλιομετρα χαλαρα και αν πατησεις το γκαζι εκτοξευεσαι στα 250 280 σε δευτερα αλλα το θεμα ειναι οτι η ουρα δεν την παλευει καθολου δεν παει ευθεία το αμαξι ρε..θελει χερια.

    • ak156

      Τουμπανο!!…Λοιπον αν ποτε τυχει να δεις αυτο εδω το κτηνος.Θα σε στειλει την επομενη μερα για εξετασεις στα πνευμονια απο τον καπνο…https://uploads.disquscdn.com/images/7024ef3e989ec02721a7113aa5a0d1bbcc8efdf29fb02405ae6132f0dbd75e6f.jpg ….

    • manowar

      Tο πιο δυνατο ειμαι του σζιλιμπινα 😜 πανω απο 1000ρικο πλεον χε χε

    • Φωτόνιον

      Περίμενα να μου πεις ότι έπρεπε να παντρευτεί την κόρη του βενζινά κι αυτή την προξενέψανε σ’άλλον. Αλλά το ότι δεν το παλεύει δεν το περίμενα!!! :-) Respect πάντως!!!

    • manowar

      Και αυτος πρπει να ναι λογος ρε..χαχα αυτο θελει 20 ερω να το βαλεις μπροστα 😜

    • evoluzione

      ωραιο αλλα καποιος θα σου απαντουσε για την φωτο αυτη οτι ντροπη γιατι κατεστρεψαν ενα αμαξι που δεν βρισκεται ευκολα πλεον η μονη παρατηρηση αλλα οταν τα εκαναν αυτα ηξεραν;

    • evoluzione

      και θα σε παρακαλουσα να μην μου απαντησεις με ειρωνεια τυπου οχι το εφτιαξαν γιατι με τετοιο χρωμα και αμαξωμα δεν πας ουτε μενιδι για καφε και ας φορας ροζ crocs…..

    • evoluzione

      και εαν επιμεινεις γιατι σε πηρα απο τα αυτια χωρις να γνωριζομαστε και ζητω προκαταβολικα συγνωμη μιας και δεν γνωριζω ποιον εχω απεναντι μου.Σε φαση αν ειναι μονο για πιστα και παντα σου αρεσαν τα ξερασματα τυπου hotwheels αλλαζω χρωμα στο νερο ή σου αρεσε παντα το ροζ/κοκκινο σε αμαξι και κανεις παρεα με την Αλεξανδρατου Ρωταω και εγω επρεπε να γινει αυτη η αηδια πανω σε αυτην την BMW χαθηκε κατι αλλο;Και φαντασου δεν ειμαι BMWδακιας αλλα σεβομαι!

    • manowar

      Φιλε καταλαβαίνω τι εννοεις αλλα το αμαξι ειναι γνησια 2πορτη καρότσα ε30 αλλα δεν ειναι γνησια εργοστασιακη evolution μετατροπη οποτε δεν ειναι το σπανιο δεν θα εφτιαχναν ρε το σπανιο αγωνιστικο αθτο τρεχει στους αγωνες οτι και χρωματα να εχει απανω δικαιολογείται δεν βγαινει πουθενα για βολτα το συγκεκριμενο παει με τρειλερ κανει προπονήσεις αγωνες και σπιτι κλεισμενο γκαραζ..Χανιώτικο ειναι το ξερω το αμαξι..ειναι 1000 αλογα με της m5 το 6κυλινδρο μοτερ με τουρμπινα

    • evoluzione

      Δεκτον αγαπητε γιατι τα ματια μου απο την φωτο δεν μπορουν να διακρινουν αν ειναι ετσι οπως λες παω πασο και παω για υπνο διοτι τα σπανια ξερεις μας πονανε!

    • evoluzione

      και φανταζομαι βλεπεις καθημερινα μετατροπες σε σπανιες bmw απο διαφορους “σουηδους” ας τους χαρακτηρισω που απλα καταστρεφουν ωραια και σπανια αμαξια που αξιζει να σωθουν και να συντηρηθουν σωστα και οχι αυτο που γινεται τα τελευταια χρονια με τα κομμενα μπασταρδεμενα και πρωην γνησια και συλλεκτικα αυτοκινητα.Αυτο θελω να αποτρεψω και να επισημανω.

    • manowar

      Αυτα τα τουμπανιασμενα ευρωπαικα τερατα οπως ιντεργραλλε εσκορντ ασκονα καλιμπρα ε30 ειναι ιεροσυλία μεχρι θανατου να του βαλεις γιαπονεζικο κινητήρα ευνόητο νομιζω..εδω το ειδες με αγωνιστικα χρωματα και σε χαλασε φανταζομαι ποσο σε χαλανε τετοια καραγκιοζιστικα swaps

    • evoluzione

      Γενικα δεν ειμαι κατα της ποιοτηκης βελτιωσης για τα swap ειμαι κατα και ο ιαπωνας πρεπει να εχει μια τιμη και να μην ξεφτυλιζεται τοσο οσο και αρκετοι ευρωπαιοι δηλαδη εαν δω να πειραξεις E36 motorsport ε τι να πω μετα εισαι απλα γελοιος και κατεστρεψες ενα εικονικο αμαξι το οποιο αξιζε τα διπλα εαν δεν το πειραζες.Δες τι γινοταν με τις delta integrale τα προιγουμενα χρονια των παχεων αγελαδων.Τωρα απλα τις βλεπουμε ζωγραφιστες ή σε ξενες ιστοσελιδες να πωλουνται σε εξωφρενικα ποσα μιας και δεν απεμεινε καμια γνησια.Τωρα οσον αφορα αυτον τον κινητηρα εχω ακουσει τα καλυτερα και θα το σκευτομουν εαν επετρεπαν τα οικονομικα να τον φορεσω,και να τον λυσω πριν τον αγορασω γιατι εδω δεν παιζουμε πλεον με hotwheels ,εκει δεν νομιζω οτι μιλαμε για μπασταρδεμα αλλα την καταληξη που εχουν ολα τα τουρμπο οταν θες το παραπανω και το να πυροβολας το ΣΚ απο εκει και περα ομως ειμαι παντα υπερ του setup της γραμικοτητας του μοτερ και των ποιοτικων παρελκομενων κατι που πολλοι βελτιωτες και πελατες στην Ελλαδα αγνοουν και κατι που εγω γνωρισα με τον χειροτερο τροπο μεχρι καποιοι “θεοι” της αυτοκινησης που δεν τολμω να αναφερω να μου δωσουν ενα χερι βοηθειας ωστε 1ον να σωσω το αμαξι μου και δευτερον “φοβου τους δαιμονες και οχι τους δαναους” αυτοι που εκαναν το λαθος να πειραξουν λαθος ανθρωπο και αμαξι.Αλλα αυτη ειναι μια συζητηση που γινεται μονο πριβε και οχι σε κοινη θεα για το τι εμπειριες φερει ο καθενας μας.
      Τωρα εαν μιλαμε για swap σε νεας γενιας αμαξια ποιο μπασταρδεμα και ποιο swap και εαν καποιοι θεωρουν οτι αγοραζουν ατοφια bmw το 2017 ε τι να πω ας νομιζουν ετσι και αλλοιως η καταληξη μια: θα παρετε duracell η energizer με το ποτο σας;

    • evoluzione

      Επισης δηλωνω αγνωμων μηχανικα αν και τον τελευταιο καιρο κανω προσπαθειες και μπορει να με δεις να κοιμαμαι και στο συνεργειο οταν μπαινει για σερβις το αμαξι μου αλλα θα σε παρακαλουσα να μην εμβαθυνεις αλλο γιατι θα χαλασεις τσαμπα μαζι μου το πληκτρολογιο σου Ενας τιμιος petrohead καλο ξημερωμα!

    • evoluzione

      Δηλαδη θελω να παω εδω απο ιαπωνα σε ιαπωνα https://www.youtube.com/watch?v=RVHReUXBGUI

      Αλλα για να κοιμηθω καλα τα βραδια θελω και αυτο https://www.youtube.com/watch?v=090En-pZPwE

      Νοιωσε με εχω προβληματα χαχα!

  • πιστευω ενα απο τα μοτερ που χτυπαει βαθρο για τα καλυτερα ολων των εποχων !!!!

    υ.γ παντως αν θυμαμαι καλα…το SUPRA στο F&F ηταν το απλο το ατμοσφαιρικο!!!! https://uploads.disquscdn.com/images/3924addf93c69dd9032a846af93e04909ebe0df3f198b19629e62946529372fe.jpg

    • ΚΩΣΤΑΣ ΧΑΤΖΗΧΙΔΗΡΟΓΛΟΥ

      Από όσο ξέρω ήταν ο 2jz πουσαρισμενος στα 650 άλογα.
      Το skyline ήταν μανισιο.

    • λες να τα μπερδεψα τοσο πολυ ???? τεσπα βαριεμαι να το ψαχνω !!!!! γραψε λαθος !!!! :-D

    • Giannis

      Και γω έτσι θυμάμαι. Το είχαν σε άρθρο παλιότερα. Τον 1jz με τα 220 ατμοσφαιρικά άλογα φορούσε.

    • αυτο ακριβως θυμομουν και γω….αλλα με μπερδεψε ο κωστας…….εγω το ειχα δει στο DVD στα λοιπα αν θυμαμαι καλα……..

  • SAMURAI-66

    Ισως το μοναδικο μοτερ αξιο να σταθει διπλα στον μυθικο θρυλο της toyota που λειτουργει για εκατονταδες χιλιαδες χιλιομετρα χωρις τον παραμικρο πονο ειναι αυτο που φιλοξενει στα σωθικα του το lfa δημιουργημα της yamaha που ειναι αλλο ενα οροσημο στην παγκοσμια αυτοκινηση τοσο σε επιπεδο τεχνολογιας μα πανω απο ολα στον αξεπεραστο ηχο του!!
    …………….https://youtu.be/p6D7S2rcyIQ

  • Marios Georgiades

    Στο πάνθεον των κινητήρων για παντα

  • evoluzione

    autoblog σε ευχαριστω που ακους τις προσευχες μου και μου κανεις τα χατηρια οταν απο πληξη σου ζηταω να βγαλεις κατι που με ενδιαφερει.
    Στα οπα οπα με εχεις χαχαχα!

  • Μάνος Μαμαλάκης

    Yπέροχος αγαπημένος κινητήρας θρύλος που σε συνδυασμό με τη Supra είναι η απόλυτη επιτυχία! 2JZ και τα μυαλά στα κάγκελα!!!!!

    • evoluzione

      εδω ψαχνουμε να τον βαλουμε σε evo αλλα αντε βρες τον και αντε να πεις στον αλλον οτι εγω θελω να τον λυσω κιολας για να τον αγορασω

  • Anestis Genk

    Ήταν η χρυσή εποχή της αυτοκίνησης (αν εξαιρέσουμε την πλαστικούρα στην καμπίνα), μετά από την δεκαετία του ’90 το πως θα ξεγελάσεις τους ρύπους έγινε το βασικό κριτήριο σχεδιασμού των μοτέρ.
    Οι Κύπριοι που είχαν λεφτά και φτηνές εισαγωγές από Ιαπωνία, πέρασαν μια καλή δεκαετία.

    • evoluzione

      καλα δεν χρειαζεται να δωσεις και 45000 να παρεις το supra και το παλιο μου celica (αν το ξαναβρω σε καλη κατασταση) μια χαρα την κανει την δουλεια απο θεμα μοστρας βεβαια θα αρχισει να πεταει το σασι απο την εξατμιση φανταζομαι με αυτον πανω χοχοχχοχ!

  • manowar

    Δεν θα σταθω στο αφιερωμα με το φαστ φιουριους εχει πολλους φανς εγω δεν ειμαι ενας απο αυτους ,,αλλαεκει που λεει ο χρηστος θεωρείται εκ των κορυφαιων 6κυλίνδρων απο ποιους θεωρείται?πατας απλα στο google the best 7cylinders engines of all time και τον 2jz δεν τον αναφερουν https://www.google.gr/search συνωμοσία..

  • manowar

    Εχει το δικαιωμα να θεωρείται ενας εκ τν κορυφαιων κινητήρων …..
    δεν ξερω τι δικαιωμα εχει παντως αμα κανεις ο πιο απλο και γραψεις
    <> τον 2jz δεν τον αναφερει ουτε carthrottle ουτε κανεις αλλος..τωρα αυτο εκει πανω που γραφει για κοψιδια και αμπαλους jesse και κωλοφτιαγμενα fast and the furius καλα κανεις για τιυς fans εγω δεν τυχαίνει να ειμαι φαν του συγκεκριμενου καγκουροεργου ειχε γελιο περαν αυτου τιποτε ειμαι εντελως αντίθετος με ολο αυτο το καγκουρικο ο καθενας εχει το δικαιωμα να γουσταρει γιαυτο και εβγαλαν οι προγονοι μας το κορυφαιο αυτο πολιτευμα..δεν εφαρμοζεται φυσικα αλλα οτι εχουμε ενα δειγμα Δημοκρατιας το εχουμε.
    https://uploads.disquscdn.com/images/a7aeb1ec91656c67206f448930f0f173d61ed33a168f831a9ce81d3fd60d7e20.png

    • manowar

      Πςςςςςςςς αυτα ειναι ευχαριστω για το ποστ που εκανες αλανι..για δες ποιο ειναι πρωτο ακομα και εκει….😀😀😀 μεχρι και οι πατουσες μου χαμογελασαν χαχαχαχαχαχαχααχαχαχ

    • πιστευω οτι ολα τα αρθρα ανεφεροντε για μαμα μοτερ……..και οχι για το tuning οπως και σκεφοτντε οι περισσοτεροι !!!

    • manowar

      Ε βεβαια ..μα οταν κατσουν να μπουν στον κοπο καποιοι γνωστες να μαζεψουν στο μυαλο τους ολα τα μοτερ να σκεφτούν ποια ειναι τα καλυτερα,, παντα μιλανε για τα specs που δινει ο κατασκευαστης..οσο αφορα το tunning δεν παιζει ρολο ποσο σουπερ τουπερ ειναι το μοτερ αυτα ειναι παραμύθια της χαλιμας μεταλα καλα πλεον εχουν και οι κορεατες εχει και η κουτση μαρια ενα χιουνται φτηνο εχει πολυ δυνατα μεταλα απλα καποια πραγματα εχουν διαφημιστει περισσότερο..ολοι οι βελτιωτες ειχαν πεσει πανω στο 2jz συν την ταινια που το Διαφημισε και επλασε μυθο..ετσι ειχε γινει και με τον σβαρζενεγκερ ειχαν πεσει ολοι οι βελτιωτες οι καλυτεροι πανω του και τον εκαναν 2.000 αλογα σηκωνε τα 60 κιλα τα βαρακια τρια τρια..χαχαχαχα..παρε μια χομο θεωρια στον κωλο τωρα..με νικολα εδω μαθητης και γω παρτε τα τωρα χε χε χε χε

    • Mrdesperado32

      το πρωτο που πατησες γι να δεις ειναι της τελευταιας δεκαετιας.η μοτερουκλα αυτη εχει πανω απο 20 χρονια γι αυτο δεν ειναι στη λιστα.

    • manowar

      Σσσσσσσσ σωπαα..κοιτα αυτο που μ εστειλε ο μπαμπινος..θυμασαι τι λεγαμε προχθες που καναμε σχολια για το ποιο ειναι το καλυτερο 6κυλινδρο μοτερ ?
      Ε να το παρτω..πατησε αυτο το λινκ τον χει μεσα τον 2jz αλλα τον εχει ΚΑΤΩ απο τον n54..
      μοτερουκλα ξεμοτερουκλα γουστα ειναι αυτα πρωτο ομως βγαινει το n54 παντου σε ολες τις λιστες
      .ηταν 3.2 και εβγαζε εργοστασιο 360 στην ακραια εκδοση αλογα πηγαινε ατμοσφαιρα 400 αλογα και με τουρμπο??1000 αλογα ασπαστα για χρονια..το 2jz καλο μοτερ μια φορα ειναι αλλα το straight six ειναι το καλυτερο 6κυλινδρο ολων…ειτε κλαψεις ειτε χτυπιθεις κατω..και πουσε και ο n54 20 χρονων μοτερουκλα ειναι..μην ψαρωνεις με τα χρονια..

    • Mrdesperado32

      θα σου στειλω εγω αλλα 5 λινκς που το εχουν κορυφαιο.δεν εχει να λεει κατι.με το google θα δουμε ποιο ειναι καλυτερο.με τις πραξεις και τα swap δες.ποσα bmw κυκλοφορουν με αυτο το μοτερ πανω?πολλα

    • manowar

      Καλα εσυ οταν θα μου στειλεις λινκ εκτος τουοτα κλαμπ και τετοια που να εχει πρωτο 6κυλινδρο τον 2jz στειλε μου απαντηση αραμαικα..οσο αφορα τα swap τι μου το εγραψες καν?ο αλλος εβαλε φορντ μοτερ στην ferarri πλακα μου κανεις?αφου υπαρχουν πολλων λογιων καραγκιόζηδες που κανουν τετοιες αηδίες το θενα ειναι οτι η τουοτα επίσημα φορανε ντιζελ bmw και επισημα θα φορεσει bmw 6κυλινδρο το καλυτερο τουοτα η ναυαρχιδα..

    • Mrdesperado32

      το μονο που εχει γινει ΗΔΗ και οχι ΘΑ γινει ειναι οτι τα κουφαια σε τεχνολογια αμαξια της εταιρειας σου εχουν τζαπανε ρευματα.εδω και 4 χρονια σας κανουν μαγκες οι κιτρινοι και αντι να πειτε κανα ευχαριστω που σας εβγαλε απ τα ιδια και τα ιδια λετε και κουβεντες απο πανω.σας ανοιξαν τα ματια σας δωσαν υπερτεχνολογια σας βαλανε στο παιχνιδι των κορυφαιων και σας ζητησε ενα ντιζελ μοτερακι της πλακας μιας και στην αρχαια τεχνολογια μονο εσεις και οι αλλοι απατεωνες ξεμεινατε απ τα γερμανα.η μερσεντες παιρνει απ τη ρενο χρονια τωρα.δε καταδεχεται να φτιαξει μπουρουχες.γι αυτο ειναι η κορυφαια ολων στη γερμανια πλεον.

    • manowar

      Ντεσπεραντε για να τελειώνουμε πιστευω οτι ο 2jz μπαινει στα καλα μοτερ της ταξης των 6κυλινδρων 330 αλογων αλλα το κορυφαιο ειναι το n54 δεν υπαρχει η μερσε στα μοτερ τα 6κυλινδρα ουτε σε χαρτη η bmw δεν θα δεχοταν να φορεσει γαλικο μοτερ επιδη γνωρίζει σαν εταιρια οτι ειναι η μεγαλυτερη κατασκευάστρια μοτερ στον κοσμο.μπηκε την 10ετια του 90 στην λατηγορια hypercar και εβγαζε 680 και 720 αλογα την στιγμη που το καλυτερο 6λιτρο μοτερ τοτε εβγαζε 560 600 αλογα το πολυ (φεραρρι) μπηκε στην f1 ποτε δεν ειχε το team της μερσεντες που ειναι κορυφαιο οπως λαι της φεραρρι αλλα τα μοτερ που παρουσίασε ηταν παντα με τα μεγαλυτερα σπεκς τα πιο δυνατα και στα 1500 κυβικα και στα 3λιτρα v10 μπηκε στην κατηγορια των super bikes εβγαλε τον βιαστη το 1000rr hp4 ακομα μετα απο 5 ετη ο ιαπωνας δεν εχει βγαλει ατμοσφαιρικο μηχανακι να το περναει μονο ο ιταλος απαντησε με απριλια..σου ειπα οταν μιλας για μοτερ ολοι ειναι μετα την bmw αν μιλας για σασι ,,ναι παω πασο υπαρχουν πολλοι κορυφαιοι ..

    • manowar

      Το μονο ιαπωνικο μοτερ που με συγκίνησε ηταν το s2000 με χειροποίητη μετατροπη γιοσιμουρα εξατμιση μηχανης..αυτο ναι αλλα πιτσιου πιτσιου ποτε δεν με συγκίνησαν..αλλιως θα ειχα βαλει τουρμπινα τωρα να ειμαι στην ταξη των 800σιων αλογων τωρα..

    • Mrdesperado32

      καλα του s2000 ειναι απο αλλο πλανητη γτ ειναι ατομοσφαιρα…αλλα στα τουρμπισμενα ο βασιλιας ειναι o 2jz

    • manowar

      στα τουρμπισμενα δεν ξερω μπορει απο ολα τα 6κυλινδρα ομως τουρμπισμενα και ατουρμπιστα και σε σειρα και σε V ο βασιλιας ειναι το Ν54 αδιαμφισβητητα ολες οι λιστες το εχουν πρωτο..κανα 2 βεβαια εχουν και τον επισης 3.2 ατμοσφαιρικο busso της αλφα ρομεο…εδω και 10 χρονια ο καλυτερος κινητηρας στους 6κυλινδρους ειναι ο 3λιτρος τουρμπο που μετα εξελιχθηκε σε water injection και βγαζει απο 3 λιτρα 500 αλογα και ανετα χτυπαει τα 600συν αλογα χωρις αλαγη τουρμπινας και ανοιγμα μοτερ παραμονο με περιφεριακα,μιλάω για τον 3λιτρο της bmw που τον εξελισσει 10 χρονια τωρα μετα την γεννηση της 335 τουρμπο αυτο που θα φοραει το toyota sypra το κορυφαιο τουοτα οχι ενα οποιο δηποτε ιαπωνικο αυτοκινητο της σειρας..η ,μερσεντες κορυφαια ρεσπεκτ αλλα στους 6κυλινδρους και στους 12 v δηλαδη στα v12 v10 την bmw την βλεπει με τηλεσκοπιο οπως ολοι… κανεις δεν θα ελεγε οχι στην bmw να τους δωσει το 6κυλινδρο της… η τουοτα ειναι τυχερη με την συνεργασια αυτη και γερμανο να ρωτησεις ποια γερμανικη φιρμα βγαζει τα καλυτερα μοτερ θα σ πει την bmw δεν θα σου πει την μερσεντες.η μερσεντες ειναι σε αλλους τομεις καλυτερη απο την bmw ασφαλεια ποιοτητα κυλησης κτλ..γιαυτο κοντραρονται μονιμως ειναι οι 2 κορυφαιοι πριμιουμ κατασκευαστες

    • Mrdesperado32

      στα ατμοσφαιρικα βασιλιας ειναι του χοντα.εραβε και ειχε το ρεκορ ιππων ανα λιτρο μεχρι που το ξεπερασε η veyron.μας λες συνεχεια για το water ιnjection καθε με ρα σχεδον..η τζουλια απο 2.9 βγαζει 510 χαλαρα στη πρωτη της εκδοση.που να βγι και η σκλυροπυρηνικη.η bmw στα καλυτερο και ακριβοτερο μοντλο της αυτη τη στιγμη φοραει ενα τρικυλινδρο 1.5 και κτηνορευματα τουοτα και πανασονικ.εδω και 4 χρονια.οποτε ΑΝ παρει η τουοτα μοτερ απ την bmw θα το κανει δευτερη.οι γερμανοι ζητιανεψαν πρωτη υπερτεχνολογια και know how απ τον μετρ του ειδους.οποτε man ερχεσαι ΠΑΛΙ δευτερος

    • manowar

      Το χοντα εχει 6κυλινδρο?ταλαιπωρε με τηλεσκόπιο την βλεπει την bmw η χοντα στα 6κυλινδρα ..
      χαχαχα ρε ομαδα πυραυλε ποιο χοντα και 120 ιππους ανα λιτρο?το 2λιτρο s2000 120 ιπποι ανα λιτρο εχουν περαστει εδω και χροοοοονια 160 αλογα στο λιτρο εχουν οι γερμανοι και οι ιταλοι..απλα ειναι μεγαλυτερα κυβικα.τι ειπες παλι?το s54 ειναι το κορυφαιο των 6κυλινδρων ποιο χοντα ντιρλα εισαι ρε?το 3λιτρο το αναφερω συναιχως γιατι ειναι το καλυτερο μοτερ δεν υπαρχει αλλο ολα τα αλλα ειναι απο δευτερα και μετα..ξαναλεω το σουπρα τον βαζει οχι κανενα τουοτα της πλακας το καλυτερο..δεν βαζει αλφα bmwβαζει ποναααα τσουξε τους εχουν πατησει οι γερμανοι τους ιαπωνες σας τσουτσεκια και βγαζουν ζουμι τουοτα αυτοκινητα με βαυαρο μπαμπα..χε χε χε χε σουαπ και μλκιες δεν ξεσυραβωνεσαι να παρεις bmw ετσι κιαλλιως και τα τουοτα την ιδια μηχανη θα εχουν σε λιγο καιρο ολα χε χε χε 😂

    • manowar

      Πρεπει να εισαι παιδακι για να κατσεις να συγκρινεις τουοτα με bmw η χοντα σε κινητηρες με https://uploads.disquscdn.com/images/0f1095f6d66f70f803b5610fa5e746d67cb5ed021ce16d271702b15b471f8445.png
      τους αντιγραφεις τους ιαπωνες μου τα χεις πριξει με αηδιες..
      120 αλογα εβγαζε η bmw το 1990 οχι 2001 5.900.cc ο τελευταιος s70 700 αλογα ατμοσφαιρα ποια γη και ποιο φεγγαρι..καταρχας δες πως ειναι το μοτερ μονο να το δεις φτανει να καταλαβεις που βρισκεται η μια φιρμα και που η αλλη https://uploads.disquscdn.com/images/822abf393d793fb2ba354bab789d21a3dd5ac25367485bc56eb7a382b05c3afd.png εσυ βεβαια επιδη λατρεύεις την κιτρινη φυλη σαν να σε γέννησαν ιαπωνες οτι αυτοκινητο τζαπαν και να εχουμε εδω,, μπαινεις και προσκυνας.. οχι τουοτα χοντα μονο ΟΛΑ και γραφεις αηδίες..σαν να τους εχεις μανα και πατερα.μετα λες εμενα φιλογερμανο..κοιτα τα χαλια σου και επισης κοιτα μοτερ..δες τι έφτιαχναν πριν 20 χρονια οι ανθρωποι να ξεστραβωθεις η bmw εχει πανω απο 60 βραβεια κινητηρων στο wiki και ολες οι αλλες μαζι εχουν 30,,,αντε τωρα κλαψε κλαψε βλεποντας το σχολιο που μ εκανε ο μπαμπινος..ο 2jz ειναι ΥΠΟ του s54 του δινει αναφορα..δεν τα γραφω εγω..γραμμενα τα ειδες οπως επρεπε αντε γεια τωρα παμε για αλλα μιλα με το χερι

    • DJ_D

      S54. Αν αναφέρεσαι στην M3 E46.

    • manowar

      Ναι κεκτημενη ταχυτητα επαναληπτικη χαχαχα

  • T/P

    δεν υπαρχει τιποτα μα τιποτα το ιδιαιτερο στο μοτερ αυτό ολα τα μοτερ μπορουν να φτιαξουν και να πανε την δυμανη τον θεο … ουτε στο Supra επισης ειναι κατι το ιδιαιτερο ..μια μαουνα με 4wd μπας και στριψει.. Ο εκπροσωπος της Ιαπωνιας ηταν εναι και θα παραμεινει η Honda
    .. οποιος δει το 1ο video καταλαβαινει..ακομα και το Veilside Supra δεν παει νταβο

    • enigma

      4wd πάντως δεν ήταν…

  • Mrdesperado32

    η επιτομη των εν σειρα 6κυλινδρων. αντοχη για αιωνες.μοτερ με ιπποδυναμεις μεγαλες φτιαχνει και η κουτση μαρια.μοτερ που να αντεχουν στο χρονο και στα βαρβαρα tuning δεν υπαρχουν πολλα.ολα απο ιαπωνια μερια και πρωτο απ ολα αυτο.αθανατα δημιουργηματα.και ασε τις κυριες να κλαινε.

    • οταν λες αντεχουν στον χρονο το βαρβατο tuning ???
      τι εννοεις με τον χρονο…και τι βαρβατο ??

    • Mrdesperado32

      γραφω να αντεχει στο χρονο γενικα και στο βαρβαρο πειραγμα.βαρβαο εννοω με 1500 αλογα και να μην κανει κιχ.τις περισσοτερες φορες αν οχι ολες.δε το διαλεξαν τυχαια οι αμερικανοι για dragsterαδικο.ειδαν απ οτι ειναι φτιαγμενο το μοτερ και μετα ασχοληθηκαν,

    • δεν κανει κιχ ??? δηλαδη μου λες οτι ενα μοτερ με 1500ps κανει σερβις καθε 10.000 χιλιομετρα ???

    • Mika

      Good point!

    • Mrdesperado32

      οχι δεν εννοω αλλα αντε να στο παω εκει που θες…πες μου τον λογω για τον οποιο ολοι οι βελτιωτες ανα τον κοσμο διαλεξαν το σουπρα?και δυσευρετο ηταν και δε πρεπει να πουλησε και εκατομμυρια..γτ ασχοληθηκαν ολοι με αυτο πριν βγει το gtr?απαντησε στον εαυτο σου σ αυτες τις ερωτησεις και θα καταλαβεις τι εννοουσα παραπανω.

    • το οτι παιρνει ευκολα αλογα και οτι ηταν ενα πανεμορφο πιασαρικο σκαφος δεν παιζει καθολου ρολο λες ??
      εγω καταλαβαινω τι θελεις να πεις….απλα δεν μπορω να ακουω για 1500hp και οτι δεν κανει κιχ……..
      ναμου ελεγες 500???οκ……αλλα 1500hp…που ειναι αλλαγμενα της παναγιας τα ματια…οχι !!!

      πατα λιγο στο youtube 2jz blow engine και θα δεις αρκετα κιχ……
      ασφαλως και θα δω πολλα σκισιματα….αλλα αυτα δεν ξερω καθε ποτε θελουν rebuilt….εγω αυτο λεω….

    • evoluzione

      Παντως αν εχεις ενα τουρμπισιο κινητηρα το επομενο σταδιο ταπεινα νομιζω ειναι ο κινητηρας αυτος.Αν εισαι ατμοσφαιρα πας αλλου.Εμενα μου κανουν κλικ και τα δυο ειτε γεμιζω αερια αλλα αυτη η π@#@$$ η γραμικοτητα μονο σε καποια ατμοσφαιρικα και το να παιζω ψηλα συνεχεια αλλου παπα ευαγγελιο!

    • δεν σε καταλαβα τι θελεςι να πεις..σορυ….

    • evoluzione

      Τπτ απλα πιστευω οτι ενας ιαπωνας σαν τον δικο μου εαν θελει να εξελιχθει μονοδρομος το μοτερ αυτο με ενα on off και παλι τις συγκινησεις που θα δωσουν οι 2 garett με αυτο το μοτερ ισως ποτε δεν θα φτασουν εναν ατμοσφαιρικο κινητηρα που πεταει ψηλα με μια αντιστοιχη larini αλλα τι λεμε τωρα στην Ελλαδα της κρισης.Αυτο τπτ παραπανω

      Στις 15 Μαΐ 2017 4:10 μ.μ., ο χρήστης “Disqus” έγραψε:

    • manowar

      Οι κυριες τι εννοεις του γραφειου να κοβουν βολτες μπας και βρουν κανενα κακομοιρη να του κοψουν κανα φραγκο επιδη δεν φοραγε ζωνη η επιδη δεν ειχε πυροσβέστηρα πισω μπας και βγαλει ο αλεξης κανα φραγκο ?που βλεπουν αιμα και κανουν τα κακα μεσα στο παντελονι η που ακουνε εξαρχεια κατι πανκια με μολοτοβ και χεζουνε?αυτους λες η του φαστ εντ δε φιουριους,,γενικα δεν σε πιανω εδω μην παρεξηγηθώ κιολας..παντως για να σου θυμίσω την πικρη πραγματικότητα ο 2jz ανηκει στα 6κυλινδρα εκει που πρωτος ξερουμε στα σιγουρα οτι ειναι μοτερ της ΜΠΕΕΜΒΕ.επιδη το αρθρο δεν γραφει για κανενα κορυφαιο ειπε θεωρείται ενας απο τους κορυφαιους και αφηνει ανοιχτο τρυπακι να σχολιασουν ασχετοι σαν εσενα εγω ειμαι εδω να υπενθιμιζω την πικρη αληθεια..βγες ψαξε στο ιντερνετ διαβασε βιβλία ο καλυτερος 6κυλινδρος ειναι ο Ν54

  • edurakias

    Katigoria titanon to moter auto…To onoma tou to kserei o misos planitis kai o allos misos planitis kanei pos den to kserei…An zousa sto amerika i dodge charger 1970 tha odigousa i supra to 97ari..Tora girnao pleuro min me ksipnate!!!

  • edurakias

    Kai gia kapious pou theloun ergostasiakes sigriseis…
    https://www.youtube.com/watch?v=fKdp78K0Gjk

    • Herc

      Ο manowar,είναι μισητος ΤΟΥΟΤΑκιας και αντι Ιαπωνας.Μακραν ο καλυτερος εξακυλιδρος του κοσμου, ο 2JZ-GTE και καθεται και τον συγκρινει με τις σερβιέτες τις BMW.Γελανε και τα βατράχια στον Αμαζονιο.Ολοι οι βελτιωτες και η tuning σκηνη παγκόσμιος προσκηναει και σεβεται, ασχετος συμπαθειών και οπαδισμου.Φιλε πρεπει να εισαι ο μοναδικος παγκόσμιος που γραφεις αυτά που γραφεις, αν ξερεις τι σου γινεται.Αλλα πιστευω δεν σε παιρνει κανενας σοβαρα.Συνεχισε τωρα το παραμυθι για τη ΒΜW, εάν αυτό σε ικανοποιει.Θες να σου πουμε ότι η BMW βγαζει τα καλυτερα μοτερ, στο λεμε.Η M3 το καλυτερο αυτοκινητο. Εγινε. Μην καταστρέφεις ολες τις κουβέντες άλλο για BMW. θα ξερασουμε.

    • Demetris Katsaris

      https://www.youtube.com/watch?v=F0nL7xJi7T0&t=184s
      Αυτό… μόνο αυτό. 2400 ατιά από αυτό τον θρυλικό κινητήρα.
      Και υπάρχει ένα που είναι προς πώληση
      https://www.bazaraki.com/adv/1647246_toyota-supra-30l-1994/

    • edurakias

      An iparxei fanatismos den iparxei realismos ola tinoun iper tou stratopedou tou kathenos kai tote iparxoun rikseis giati o fanatismenos thelei na sou perasei me to stanio oti auto pou pistevei einai kai to ortho…Ego den tha kano sizitisi me tetia atoma giati den tha vgei pouthena..Xerome na kanoume xavale kai na vgenei kati apo auto alla otan vlepo oti kapioi benoun se ena arthro pou exei thema tin Toyota supra PX kai se flomonoun me BMW i oti allo me ksepernaei den eimai antivag alla eimai pure japan lover se fisiologika epipeda olo auto ginete epidi kapioi tous dinoun trofi o noon noito…

    • manowar

      Ακυρο Στο μυαλο σου μπορει σε ολα τα αλλα μερη του κοσμου ειναι s54 ο straight six..κανε το απλο ρε και μη το πολυζαλιζεις σαν τον παπατζα τον ντεσπεραντο πατησε στο ιντερνετ the best 6culinder engines of all time
      Τι διαλα ολοι ψεματα λενε και εσυ λες αληθεια?οχι βεβαια ακυρο
      Στο φαστ εντ δε φιουριους ειναι ο καλυτερος ο 2 τζεη ζη…που αλλου το το χεις δει γραμμενο στο toyota fans ?ολα τα σαιτ εχουν ως καλυτερο 6κυλινδρο το εν σειρα 6κυλινδρο της 46αρας με τα 343 αλογα..αξιοπιστία τσιμεντενια απόδοση ιππους ανα λιτρο και 10 λιτρα μεση καταναλωση φαινομενο για την εποχη..

    • zet125

      Εχει κουρασει πολυ!
      Σε αρθο τογοτα εχει τα περισσοτερα αχολια και μας πριζει τα @@με τα bmw

    • manowar

      Και που εισαι ακομα.

      .οι μεγαλυτεροι ασχετοι καγκουρες κακογουστοι πριχτες αυτοκινητων ειναι οι jdm μετα ακολουθουμε εμεις

    • zet125

      Εγινε

    • evoluzione

      Δεν γνωριζω ποιοι ειστε αλλα γουσταρω τις συγκρισεις σας!Εναν εχω εδω μεσα που για ευνοητους λογους δεν θα αναφερω αλλα μπορω να πω οτι αποτελει μια φωτεινη ηλιαχτιδα για τους ρομαντικους της αυτοκινησης και τους απανταχου petrolhead. “Α” εσυ ζεις εσυ μας οδηγεις και το αμαξι θα ξαναγινει οπως αρμοζει σε ενα ιαπωνικο θρυλο.

  • Demetris Katsaris

    Αυτό μόλις τώρα το είδα. https://youtu.be/04UaLV6n5DI από γνωστό και αξιόλογο αμερικάνικο οίκο tuning. 936 τροχό με στοκ εσωτερικά! Δεν υπάρχει το μοτέρ.

    • zet125

      Ναι γιατι εχει ενα κεφαλαρι για σεμιναριο!!

    • Herc

      Εγω ειχα μεινει στα 750 με stock μοτερ.Αντε γεια.

  • evoluzione

    Τωρα εγω τι να κανω που τα θελω και τα δυο και 2jz GTE μεσα σε ιαπωνα και ατμοσφαιρα ψηλα σε αμαξι πιστας.Να διαλεξω στρατοπεδο;Μεγαλωσαμε με πισοκουνα τα γυρισαμε σε ιαπωνες και παρολα αυτα ζαχαρωνουμε την ατμοσφαιρα.Ειρηνη υμιν.Ποτειτος ποτατος δεν εχει σημασια για το καλο της αυτοκινησης ολα χρειαζονται.Στο τελος θα γινει της μπαταριας και θα επιλεγουμε μεταξυ energizer Vs Duracell εκει να δεις συγκινησεις!

    • Herc

      Ο 2JZ-GTE στροφαρει σαν ατμοσφαιρικος και καλυτερα ακομη.Ποσο θες 8500-9000-9500+.Και οσο για τρελη ατμοσφαιρα εχει μοτερακια η TOYOTA σε 1.6 – 1.8- 2.0. Βρισκεις παλια προσεγμενη καροτσα και κανεις γουστα.Απειροι συνδυασμοι.

    • evoluzione

      κατι εχω ακουσει γισ ζζζζ κατι τα οποια θεωρω τελειο συνδιασμο με μια απο Nasa φτιαγμενη εξατμιση αλλα τωρα ειπαμε ιαπωνα!