Άρθρα για Red Bul Racing
Mark Webber: Φαινόμαστε ηλίθιοι και είναι ντροπή αυτό που γίνεται
Ο Mark Webber μετά το τέλος των χθεσινών κατατακτηρίων δοκιμών ήταν απογοητευμένος με την ομάδα του. Η δέκατη θέση χωρίς χρόνο που έκανε στις...
Κατατακτήριες Grand Prix Μονακό 2012: O Schumacher ταχύτερος, ο Webber στην pole!
Οι κατατακτήριες δοκιμές στο Μονακό ολοκληρώθηκαν, και ο είναι αυτός που θα ξεκινήσει από την καλύτερη είναι ο Mark Webber, παρόλο που ο Michael...
