MINI Cooper S JCW με 2.0 TFSI και DSG κιβώτιο από την McChip

Σχετικά άρθρα

mini-cooper-jcw-racing-project-gets-20-tfsi-and-dsg-photo-gallery_7

Για εσάς που δεν ξέρετε την McChip να σας ενημερώσω πως πρόκειται για έναν Γερμανό βελτιωτή που μας έχει δώσει μερικά πολύ δυνατά, εντός και εκτός εισαγωγικών, projects. Το τελευταίο της αυτοκίνητο είναι εξίσου δυνατό (και πάλι, εντός και εκτός εισαγωγικών) αλλά και ελαφρώς αμφιλεγόμενο.

Πρόκειται για ένα MINI Cooper JCW, το οποίο είχε ήδη δεχθεί τις περιποιήσεις του βελτιωτή για να γίνει ένα αξιόμαχο track car το 2013. Όπως γίνεται συνήθως όμως με τους βελτιωτές, αυτό δεν ήταν αρκετό. Για την ακρίβεια, ο 1.600άρης turbo κινητήρας και το χειροκίνητο κιβώτιο δεν ήταν αρκετά. Οπότε, οι μηχανικοί της McChip πήραν έναν δίλιτρο TFSI (από το προηγούμενο S3, το προηγούμενο Golf R και το απερχόμενο TTS) και τον στρίμωξαν στο μηχανοστάσιο του JCW. Δεν σταμάτησαν εκεί όμως. Του «φόρεσαν» και ένα Stage 3 kit με αποτέλεσμα να αποδίδει πλέον 340-350 άλογα. Δεν σταμάτησαν όμως ούτε εκεί!

Αντικατέστησαν το εργοστασιακό, εξατάχυτο, χειροκίνητο κιβώτιο με ένα DQ250 εξατάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (DSG) και τοποθέτησαν και ένα μοχλό αλλαγής αλά-σειριακό. Η δύναμη εξακολουθεί να περνάει στον δρόμο από τους εμπρός τροχούς αλλά το έργο τους κάνει λίγο ευκολότερο το διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης που τοποθέτησε ο βελτιωτής.

Ποια είναι η γνώμη σου; Σε ενοχλεί η προσθήκη του δίλιτρου TFSI στο MINI; Για να το πάω και ένα βήμα παραπέρα: Ποια είναι η γνώμη σου για τα engine swaps; 

[Πηγή: McChip]

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Το δυνατότερο Toyota GR Yaris του κόσμου με 1.000 άλογα

Οι άνθρωποι της LamSpeed ​​Racing έχουν κατασκευάσει το δυνατότερο Toyota GR Yaris του κόσμου, που παράγει 1.000 άλογα στον στρόφαλο και 899 άλογα (661...