mini-cooper-jcw-racing-project-gets-20-tfsi-and-dsg-photo-gallery_7

Για εσάς που δεν ξέρετε την McChip να σας ενημερώσω πως πρόκειται για έναν Γερμανό βελτιωτή που μας έχει δώσει μερικά πολύ δυνατά, εντός και εκτός εισαγωγικών, projects. Το τελευταίο της αυτοκίνητο είναι εξίσου δυνατό (και πάλι, εντός και εκτός εισαγωγικών) αλλά και ελαφρώς αμφιλεγόμενο.


Πρόκειται για ένα MINI Cooper JCW, το οποίο είχε ήδη δεχθεί τις περιποιήσεις του βελτιωτή για να γίνει ένα αξιόμαχο track car το 2013. Όπως γίνεται συνήθως όμως με τους βελτιωτές, αυτό δεν ήταν αρκετό. Για την ακρίβεια, ο 1.600άρης turbo κινητήρας και το χειροκίνητο κιβώτιο δεν ήταν αρκετά. Οπότε, οι μηχανικοί της McChip πήραν έναν δίλιτρο TFSI (από το προηγούμενο S3, το προηγούμενο Golf R και το απερχόμενο TTS) και τον στρίμωξαν στο μηχανοστάσιο του JCW. Δεν σταμάτησαν εκεί όμως. Του «φόρεσαν» και ένα Stage 3 kit με αποτέλεσμα να αποδίδει πλέον 340-350 άλογα. Δεν σταμάτησαν όμως ούτε εκεί!

Αντικατέστησαν το εργοστασιακό, εξατάχυτο, χειροκίνητο κιβώτιο με ένα DQ250 εξατάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (DSG) και τοποθέτησαν και ένα μοχλό αλλαγής αλά-σειριακό. Η δύναμη εξακολουθεί να περνάει στον δρόμο από τους εμπρός τροχούς αλλά το έργο τους κάνει λίγο ευκολότερο το διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης που τοποθέτησε ο βελτιωτής.

Ποια είναι η γνώμη σου; Σε ενοχλεί η προσθήκη του δίλιτρου TFSI στο MINI; Για να το πάω και ένα βήμα παραπέρα: Ποια είναι η γνώμη σου για τα engine swaps; 

[Πηγή: McChip]