Νέα τεχνολογία μπαταριών υπόσχεται να φέρει την επανάσταση στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα

Σχετικά άρθρα

new-carbon-based-battery-to-revolutionize-electric-vehicles-81605_1

Δεν είναι μυστικό ότι οποιαδήποτε κινητή ηλεκτρονική συσκευή, λειτουργεί με επαναφορτιζόμενες μπαταρίες ιόντων λιθίου. Από το κινητό που κρατάς στα χέρια σου, μέχρι τα τελευταίας τεχνολογίας ηλεκτρικά οχήματα που κυκλοφορούν. Οι μπαταρίες αυτές όμως, έχουν μειονεκτήματα και μάλιστα σημαντικά: Υπερθερμαίνονται, απαιτούν ώρες φόρτισης, έχουν μικρή πυκνότητα ισχύος και σχετικά μικρή διάρκεια ζωής. Επιπλέον, δεν είναι 100% ανακυκλώσιμες. Δεν είναι τέλειες, απλά είναι ότι καλύτερο έχουμε αυτή τη στιγμή.

Σύμφωνα όμως με την Power Japan Plus, δεν είναι ότι καλύτερο μπορούμε να έχουμε. Οι μπαταρίες που χρησιμοποιούν άνθρακα, είναι ένα concept που έχει τις ρίζες τους τη δεκαετία του ’70. Εδώ και 7 χρόνια, η ιδέα άρχισε να βελτιώνεται από το Πανεπιστήμιο του Kyushu και τώρα, η πρακτικά νεοσύστατη PJP έφτασε στο σημείο να μας παρουσιάσει τη Ryden (θεός του κεραυνού στην Ιαπωνία). Και τα δύο ηλεκτρόδια της μπαταρίας, είναι κατασκευασμένα από κατεργασμένο βαμβάκι που μέσω της επεξεργασίας, μετατρέπεται σε μία νέα μορφή ανθρακονημάτων. Ο ηλεκτρολύτης της Ryden είναι επίσης κατασκευασμένος από οργανικό υγρό που δεν είναι τοξικό, κάτι που σημαίνει πως η μπαταρία είναι πλήρως ανακυκλώσιμη.

Ποια είναι τα πλεονεκτήματα της; Πώς θα σου φαινόταν να φορτίζει 20 φορές ταχύτερα από μία αντίστοιχη μπαταρία ιόντων λιθίου; Αν άλλαζες τις μπαταρίες του Nissan Leaf με αντίστοιχες Ryden, θα φόρτιζε πλήρως σε 12 λεπτά έναντι των 4 ωρών που χρειάζεται τώρα. Για το Tesla Model S, ο χρόνος πλήρους φόρτισης είναι 45 λεπτά. Επίσης, γυρνώντας στο παράδειγμα του Leaf, η αυτονομία του αυτοκινήτου με Ryden μπαταρίες είναι κοντά στα 500 χιλιόμετρα. Χαρακτηριστικά να αναφέρω πως η αυτονομία του Leaf τώρα είναι 200 χιλιόμετρα ενώ για την επόμενη γενιά, η Nissan στοχεύει στα 300. Τέλος, ένα ακόμα πλεονέκτημα των νέων αυτών μπαταριών, είναι η διάρκεια ζωής. Σύμφωνα με την Power Japan Plus, είναι ικανές να αντέξουν έως και 3.000 κύκλους φόρτισης-αποφόρτισης, όχι τους 500-1.000 κύκλους που αντέχουν οι τωρινές μπαταρίες. Επιπρόσθετα, δεν ανεβάζουν θερμοκρασία όταν φορτίζονται ή χρησιμοποιούνται με ότι αυτό συνεπάγεται για τις ανάγκες ψύξης τους και το επιπρόσθετο βάρος ενός τέτοιου συστήματος για ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο.

Η Power Japan Plus λέει πως θα ξεκινήσει την παραγωγή 18.650 τέτοιων μπαταριών για ειδικές εφαρμογές (όπως σε δορυφόρους και ιατρικά μηχανήματα) αργότερα μέσα στη χρονιά ενώ αργότερα, θα κατασκευάσει και ένα ηλεκτρικό καρτ για να μας δείξει την εφαρμογή τους σε αυτοκινούμενα οχήματα. Η εταιρία, σκοπεύει επίσης να παρέχει την τεχνολογία στις αυτοκινητοβιομηχανίες για να την χρησιμοποιήσουν στα ηλεκτρικά ή υβριδικά τους οχήματα.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Η Tesla εγκαταλείπει τον στόχο των 20 εκατ. παραδόσεων ετησίως

Η Tesla εγκατέλειψε τον στόχο της για την παράδοση 20 εκατομμυρίων οχημάτων ετησίως μέχρι το 2030, καθώς ο στόχος αυτός δεν υπάρχει στην τελευταία...

H Fiat ετοιμάζει μια βενζινοκίνητη έκδοση με ήπιο υβριδικό σύστημα του 500e

Ο διευθύνων σύμβουλος της Stellantis, Carlos Tavares, είχε προγραμματίσει να συναντηθεί σήμερα με τα εργατικά συνδικάτα της Ιταλίας στο Τορίνο, σε μια συνάντηση που...

Με επιπλέον κόστος η μεταφορά των ηλεκτρικών οχημάτων με τα πλοία

Τον προβληματισμό τους για το πώς θα διαχειριστούν τη μεταφορά των ηλεκτρικών οχημάτων εν όψει της έναρξης της θερινής σεζόν εκφράζουν παράγοντες της ακτοπλοΐας....