Ο Jos Verstappen δήλωσε ότι η εποχή κυριαρχίας της Red Bull “φαίνεται να έχει τελειώσει τώρα“, αφού ο Max Verstappen τερμάτισε στην έκτη θέση στο Grand Prix του Μονακό, τον χειρότερο τερματισμό του από το Grand Prix της Βραζιλίας του 2022.
Η Red Bull πάλευε για ρυθμό όλο το Σαββατοκύριακο στο πριγκιπάτο, με τον Ολλανδό να έχει πλέον μόλις 31 βαθμούς προβάδισμα στο πρωτάθλημα των οδηγών.

Ο πατέρας του 3 φορές παγκόσμιου πρωταθλητής, Jos Verstappen, σε συνέντευξη του στην ολλανδική De Telegraaf, έκανε τη συγκεκριμένη δήλωση, προσθέτοντας πως πρέπει να επικεντρωθούν “λίγο περισσότερο στους αγώνες παρά σε άλλα πράγματα“.
Η εποχή που η Red Bull είχε το κυρίαρχο μονοθέσιο φαίνεται πραγματικά να έχει τελειώσει τώρα. Ίσως θα έπρεπε να αρχίσουν να εστιάζουν λίγο περισσότερο στους αγώνες και την αμοιβαία επικοινωνία και πάλι, παρά σε άλλα πράγματα…
Σίγουρα θα υπάρξουν αγώνες όπου η Red Bull θα είναι και πάλι σε καλή κατάσταση, αλλά είμαι πολύ περίεργος να δω πώς θα το λύσουν αυτό. Κάτι πρέπει πραγματικά να συμβεί εκεί.
Η Red Bull πρέπει να βρει από πού προέρχεται αυτό το πρόβλημα, γιατί είναι σαφές ότι ομάδες όπως η Ferrari και η McLaren πλησιάζουν. Ο Max κατάφερε να το κρύψει κάπως αυτό, αλλά η μεγάλη διαφορά με τον Sergio Perez γίνεται όλο και πιο εμφανής.
