Η Porsche υπερασπίζεται της αλλαγής του κινητήρα της Cayenne S

Σχετικά άρθρα

2015-porsche-cayenne-facelift-9

Η Porsche στην ανανεωμένη Cayenne, αντικατέστησε τον V8 4,8-λίτρων ατμοσφαιρικών κινητήρα της Cayenne S με τον V6 3,6-λίτρων twin-turbo, με τη Γερμανική εταιρία να υπερασπίζεται της επιλογής της, λόγω της συνεχιζόμενης τάσης για downsizing.

Εκπρόσωπος της Porsche δήλωσε πως παρότι ο V8 κινητήρας ήταν ιδιαίτερα αγαπητός στους Αμερικάνους, η Porsche έπρεπε να τον αντικαταστήσει με τον V6 ο οποίος και παράγει περισσότερα άλογα και ροπή, και ταυτόχρονα διαθέτει μειωμένη κατανάλωση και μικρότερες εκπομπές CO2, κάνοντας την Cayenne S γρηγορότερη.

Η Cayenne S, κινείται από έναν καινούριο, twin-turbo V6 κινητήρα 3.6 λίτρων που έχει εξελιχθεί εξολοκλήρου από την Porsche και αντικαθιστά τον ατμοσφαιρικό V8 των 4.8 λίτρων. Ο νέος κινητήρας παράγει 420 άλογα στις 6.000 σ.α.λ. και 550 Nm ροπής από τις 1.350 έως και τις 4.500 σ.α.λ. Με αυτόν, η S επιταχύνει στα 100km/h σε 5,5 δευτερόλεπτα (5.4 με το Sport Chrono πακέτο) και η τελική της είναι 259 km/h. Δηλαδή, είναι 0,4 δευτερόλεπτα ταχύτερη από την προηγούμενη S στο sprint και η τελική κατά περίπου 2 km/h υψηλότερη.

 

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Ανακαλούνται 7.458 Porsche Taycan λόγω κινδύνου πυρκαγιάς

Η Porsche προχωρά στην ανάκληση 7.458 Taycan, παραγωγής μεταξύ 2018 και 2024 εξαιτίας πιθανού προβλήματος στις μπαταρίες τους που θα μπορούσε να οδηγήσει σε...

Ανανεωμένη Porsche Cayenne GTS με 500 άλογα

Την ανανεωμένη έκδοση της Cayenne GTS παρουσιάζει η Porsche με το αυτοκίνητο να ξεχωρίζει από τις υπόλοιπες εκδόσεις από τους νέους προφυλακτήρες, από τα...

Rezvani Retro RR1. Μια 911 με “σύγχρονη-ρετρό” εμφάνιση

Η νέα δημιουργία της Rezvani είναι το Retro RR1. Πρόκειται για μια 911 (992) που διαθέτει νέο αμάξωμα κατασκευασμένο από ανθρακονήματα, με ρετρό σχεδίαση...