O βελτιωτικός οίκος Hennessey παρουσίασε το 2010 το Venom GT, και μετά από έξι χρόνια ανακοίνωσε ότι ολοκλήρωσε την παραγωγή του. Μέσα σε αυτό το διάστημα κατασκεύασε 13 αυτοκίνητα (συμπεριλαμβανομένου του πρωτοτύπου, εκ των οποίων τα 6 ήταν coupe, και τα υπόλοιπα 6 στην Spyder έκδοση.
Το τελευταίο, με αριθμό πλαισίου #13, ήταν αυτό που βλέπεις, και ονομάστηκε Venom GT Final Edition. Μηχανικά διαθέτει τις αναβαθμίσεις που παρουσίασε η εταιρία τον Οκτώβριο του 2015, με τον twin-turbo V8 των 7 λίτρων, ο οποίος χάρη στην ικανότητα του να καίει και E85, ο Hennessey μπόρεσε να αυξήσει την πίεση υπερπλήρωσης. Έτσι, τα δύο turbos, ανεβάζουν μέγιστη πίεση 1,8 bar –από το 1.31– με αποτέλεσμα η ιπποδύναμη να φτάνει πλέον τα 1.451 άλογα, μόνο για τους πίσω μόνο τροχούς!
Με αυτά τα νούμερα, το αυτοκίνητο ανακοινώνεται ότι επιταχύνει… εξωφρενικά γρήγορα, καθώς για τα 0-96 χλμ/ώρα χρειάζεται 2,4 δευτερόλεπτα, για το 0-160 χλμ/ώρα 4,4 δευτερόλεπτα και για το 0-322 χλμ/ώρα 12,8 δευτερόλεπτα. Το 400άρι ολοκληρώνεται σε 9,4 δευτερόλεπτα με ταχύτητα 268,7 χλμ/ώρα, ενώ η τελική ταχύτητα ανακοινώνεται στα 450+ χλμ/ώρα.
Οι Αμερικάνοι, όμως, έχουν ήδη ανακοινώσει τον αντικαταστάτη του, ο οποίος ονομάζεται Venom F5. Ο στόχος τους για την τελική ταχύτητα είναι τα 467 χλμ/ώρα. Για να πετύχει αυτόν τον μεγαλεπήβολο στόχο, ο Hennessey θα χρησιμοποιήσει για άλλη μία φορά το σημαντικά τροποποιημένο chassis της Lotus Exige και τον ίδιο twin-turbo V8 κινητήρα των 7 λίτρων, με απόδοση κοντά στην σημερινή. Το βάρος θα διατηρηθεί κάτω από τα 1.300 κιλά, μαζί με το χειροκίνητο 6-τάχυτο κιβώτιο, θα προσφέρεται και αντίστοιχων σχέσεων αυτόματο κιβώτιο και τέλος, ο συντελεστής οπισθέλκουσας, θα πέσει από το 0.44 του Venom GT, στο 0.40.
Ωστόσο, ο Hennessey μας διαβεβαιώνει πως “θα έχει αρκετή downforce”. Ενδιαφέρον έχει και το γεγονός ότι θα χρησιμοποιεί ένα traction control που θα συνεργάζεται με το GPS και θα είναι καλιμπραρισμένο για συγκεκριμένες πίστες… Επίσης, ο οίκος έχει αναφέρει και την λέξη “Nurburgring”, ωστόσο χωρίς να δίνει επιπλέον πληροφορίες.