Στις 2 Αυγούστου του 2019 η Bugatti γράφτηκε στα βιβλία της ιστορίας, ως η πρώτη εταιρία από τις “Big Four” που ένα μοντέλο παραγωγής της έσπασε το φράγμα των 300 μιλίων/ώρα, καθώς ο Andy Wallace κατάφερε να πιάνει με μια τροποποιημένη Chiron, τελική ταχύτητα της τάξεως των 304,77 μιλίων/ώρα, 490,484 χλμ/ώρα δηλαδή.

Έκτοτε, η Bugatti ανακοίνωσε ότι δεν θα συμμετάσχει στον “πόλεμο” της τελικής ταχύτητες με τους υπόλοιπους του Big Four (Koenigsegg, SSC και Hennessey), παρότι ο John Hennessey αμφισβητεί την ιπποδύναμη και το ρεκόρ της Chiron. Ο τελευταίος ετοιμάζει το Venom F5 και σήμερα μαθαίνουμε κάποια ενδιαφέρονται τεχνικά στοιχεία για το hypercar της αμερικάνικης εταιρίας.

Το monocoque carbon πλαίσιο του Venom F5 είναι πιο άκαμπτο από αυτό της Bugatti Chiron, καθώς η στρεπτική του ακαμψία ανέρχεται στα 52.000 Nm, όταν η Chiron έχει 50.000 Nm. Εκτός αυτού, η carbon “μπανιέρα” του Venom F5 ζυγίζει μόλις 86 κιλά, όταν η αντίστοιχη της McLaren Senna ζυγίζει 75 κιλά.

Στόχος του Hennessey είναι το ορόσημο των 500 χλμ/ώρα, και γι’αυτό πάνω στο carbon πλαίσιο του Venom F5 θα κουμπώσει ένας twin-turbo V8 κινητήρα, που ονομάζεται “Fury”. Αυτός έχει χωρητικότητα 7,6-λίτρων και είναι κατασκευασμένος από αλουμίνιο και χάλυβα. Στις δοκιμές που έχουν γίνει για την εξέλιξη του, η εταιρία ανακοίνωσε ότι η απόδοση του έφτασε του 1.817 ίππους (ή 1.840 μετρικούς ίππους), με τη ροπή να αγγίζει τα 1.617 Nm ροπής στις 4.400 σ.α.λ. Αυτά τα νούμερα τον καθιστούν τον δυνατότερο κινητήρα εσωτερικής καύσης που συναντάμε σε κάποιο αυτοκίνητο παραγωγής.