Η κόντρα μεταξύ των τριών μεγάλων Γερμανικών αυτοκινητοβιομηχανιών αρχίζει να ζεσταίνεται αλλά η BMW κρατά ακόμη τα ηνία απέναντι από της Mercedes-Benz και Audi. Οι πωλήσεις του περασμένου Νοέμβρη έδειξαν ότι το BMW Group πούλησε 129.014 αυτοκίνητα σε όλο το κόσμο παρουσιάζοντας αύξηση 20% σε σχέση με τον Νοέμβριο του 2009. Η Mercedes-Benz πούλησε περίπου 15.000 λιγότερα αυτοκίνητα (112.300) ενώ η Audi πούλησε 87.050 αυτοκίνητα. Ο βασικός λόγος για την μεγάλη αύξηση αυτή της BMW οφείλεται στις πωλήσεις της νέας Σειράς 5, του X1 αλλά και του Countryman της MINI που οι αριθμοί δείχνουν ότι πάει πολύ καλά.

Και οι τρεις εταιρίες δείχνουν να έχουνε αύξηση των πωλήσεων για το 2010 με μεγάλο μέρος των νέων αυτοκινήτων να πηγαίνουν στην συνεχής αναπτυσσόμενη αγορά της Κίνας αλλά και σε αυτή της Αμερικής η οποία φαίνεται να παίρνει τα πάνω της μετά την οικονομική κρίση του 2008. Η BMW κατά τους 11 πρώτους μήνες του 2010 πούλησε 1.11 εκατομμύρια αυτοκίνητα, η Mercedes-Benz 1.06 εκατομμύρια αυτοκίνητα ενώ η Audi πούλησε “μόλις” 1.003.900 αυτοκίνητα. Στόχος της Audi είναι έως το 2015 να περάσει την BMW και να πουλά 1.5 εκατομμύριο αυτοκίνητα ετησίως.

Πρέπει να σημειωθεί ότι στα νούμερα αυτά για την BMW προσμετρούνται και οι πωλήσεις των MINI και Rolls Royce ενώ για την Mercedes-Benz οι πωλήσεις της Smart.

[Πηγή: Bloomberg | Photo Copyright: OLIVER LANG/AFP/Getty Images]