H Ferrari τράβηξε το κόκκινο σεντόνι της F12berlinetta σήμερα το απόγευμα στη Γενεύη, το αυτοκίνητο που θα αντικαταστήσει την 599. Πρόκειται για την ταχύτερη Ferrari παραγωγής που έχει βγει ποτέ από το Maranello και είναι βαμμένη σε ένα νέο κόκκινο χρώμα Rosso Berlinetta τριπλής επίστρωσης. Η Ferrari δηλώνει ότι πρόκειται για ένα εξαιρετικών επιδόσεων supercar δρόμου το οποίο συνδυάζει την προηγμένη αεροδυναμική, την αρχιτεκτονική, τα κατασκευαστικά στοιχεία και τα ηλεκτρονικά, εγγυώντας έτσι μια αξεπέραστη εμπειρία οδήγησης τόσο εντός όσο και εκτός πίστας.


Το μεταξόνιο της έχει μειωθεί με τον κινητήρα, τα καθίσματα και το ταμπλό να έχουν τοποθετηθεί χαμηλότερα στο σασί, ενώ η νέα διάταξη της πίσω ανάρτησης και του κιβωτίου ταχυτήτων, επέτρεψε στους μηχανικούς της Ferrari να μειώσουν τον πίσω όγκο του αυτοκινήτου, βελτιώνοντας την αεροδυναμική του. Το τελικό αποτέλεσμα είναι η δημιουργία ενός συμπαγούς αυτοκινήτου με χαμηλότερο κέντρο βάρους. Ζυγίζει 1.525 κιλά με αναλογία βάρους 46% μπροστά και 54% πίσω με αναλογία 2.1 κιλά/ίππο. Έχει διαστάσεις 4.618 mm μήκος, 1.942 mm πλάτος. 1.273 mm ύψος.

Το αλουμινένιο σασί της είναι δημιουργία της Scaglietti και είναι κατασκευασμένο από 12 διαφορετικά κράματα, μερικά από τα οποία χρησιμοποιούνται για πρώτη φορά από αυτοκινητοβιομηχανία. Η στρεπτική ακαμψία της F12berlinetta έχει αυξηθεί κατά 20% σε σχέση με την 599 ενώ ζυγίζει και 70 κιλά λιγότερα από την προκάτοχο της.

Κάτω από το καπό βρίσκεται ο ατμοσφαιρικός V12 κινητήρας της FF 6.3-λίτρων (6.262 κ.εκ) με περιεχόμενη γωνία 65°. Αποδίδει 740 άλογα στις 8.500 σ.α.λ με 690 Nm ροπής με 118 άλογα/λίτρο. Το 80% της ροπής είναι διαθέσιμη από τις 2.500 σ.α.λ προσφέροντας έτσι μια αδιάκοπη επιτάχυνση έως τις 8.700 σ.α.λ όπου στροφάρει ο V12. Συνδυάζεται με ένα 7-τάχυτο διπλοδισκό F1 κιβώτιο με κοντές σχέσεις μετάδοσης το οποίο έχει δημιουργηθεί αποκλειστικά για την F12berlinetta.

Τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 3.1 δευτερόλεπτα, τα 0-200 χλμ/ώρα σε 8.5 δευτερόλεπτα με τελική ταχύτητα 340 χλμ/ώρα. Έχει μέση κατανάλωση 30% μικρότερη από αυτή της 599 εκπέμποντας 350 γρ/χλμ CO2. Στο Fioranο γυρίζει σε 1:23, ταχύτερα από κάθε άλλη Ferrari.

Ο σχεδιασμός της έχει γίνει σε συνεργασία του Ferrari Styling Centre αλλά και του Pininfarina και μεγάλο κεφάλαιο του αυτοκινήτου είναι η αεροδυναμική του, αφού η Ferrari ξόδεψε άπειρες ώρες στην αεροδυναμική σήραγγα ώστε να κάνει το αυτοκίνητο να έχει αεροδυναμικό συντελεστή μόλις 0.299 Cd. Η κάθετη παραγόμενη δύναμη έχει αυξηθεί κατά 76% σε σχέση με την 599, αφού στα 200 χλμ/ώρα παράγει 123 κιλά κάθετης δύναμης. Σημαντικό ρόλο στην αεροδυναμική του αυτοκίνητου παίζουν δύο πράγματα. Το Aero Bridge το οποίο χρησιμοποιεί το καπό ώστε να δημιουργήσει αεροδυναμική πίεση διοχετεύοντας τον αέρα μακριά από το πάνω μέρος του αυτοκίνητου, στα πλάγια, όπου συνεργάζεται με τον αέρα που εξέρχεται από τα μπροστά φτερά μειώνοντας έτσι την αεροδυναμική αντίσταση.

Το δεύτερο είναι το Active Brake Cooling το οποίο είναι ένα σύστημα όπου ανοίγει τα πτερύγια στον μπροστά προφυλακτήρα ώστε να ψύξει τα φρένα μόνο σε περίπτωση υψηλής θερμοκρασίας λειτουργίας, μειώνοντας πάλι την αεροδυναμική αντίσταση. Τα φρένα της είναι carbon κεραμικά (CCM3) ενώ φορά μια μαγνητική ανάρτηση SCM-E. Φυσικά δεν θα μπορούσαν να απουσιάζουν τα ηλεκτρονικά συστήματα ελέγχου E-Diff, ESP Premium, F1-Trac και ένα προηγμένο ABS.

Το εσωτερικό της κινείται στην σχεδιαστική φιλοσοφία των 458 Italia και FF και διαθέτει δερμάτινο σαλόνι. Έχει σχεδιαστεί με γνώμονα τον οδηγό με την κεντρική κονσόλα να είναι κατασκευασμένη από carbon, διαθέτει αλουμινένια διακοσμητικά και έχει εμπνευστεί από την αεροναυπηγική. Πάνω από ντουλαπάκι του συνοδηγού υπάρχει μια οθόνη όπου ενημερώνει τον συνοδηγό με διάφορες ψηφιακές ενδείξεις όπως είναι η ταχύτητα, τις στροφές του κινητήρα κτλ. Πίσω από τις δύο θέσεις, υπάρχει χώρος για μεταφορά αποσκευών

Η τιμή της φημολογείται ότι θα ξεκινά από τις 260.000 ευρώ και αν σου φαίνονται πολλά, μπορείς με 285 ευρώ να αγοράσεις την μινιατούρα της.Επίσης η Ferrari έδωσε και το πρώτο promo video της.

[Πηγή: Ferrari | Live Photos: Autoblog.nl]

Δελτίο Τύπου

GENEVA DEBUT FOR THE F12BERLINETTA, THE FIRST IN A NEW GENERATION OF FERRARI V12s

World première for lighter, more powerful California  An all-new range that has cut emissions and fuel consumption by 30 per cent 

Geneva, 6th March 2012 – Ferrari is debuting two important new cars at the 82nd Geneva International Motor Show: the F12berlinetta, which ushers in the new generation of Prancing Horse V12s, and the Ferrari California which, thanks to constant development, is seen here as a lighter, more powerful version, also available with the Handling Speciale package.

The world première of the F12berlinetta adds the finishing flourish to an all-new range of 12- and 8-cylinder models that, in the space of just four years, has achieved the objective of offering different Ferraris for different Ferraristi. New models that match ever-increasing power outputs with greater efficiency with the result that fuel consumption and emissions have been reduced by an impressive 30 per cent. A result achieved through in-depth, 360-degree research into all vehicle systems – engine, aerodynamics, tyres, brakes and ancillaries.

Displayed on the stand in two new colours, Rosso Berlinetta and Aluminium, the F12berlinetta is the most powerful and high-performance road-going Ferrari ever. Sporting a new V12 engine, it is built around highly evolved transaxle architecture and features state-of-the-art components and control systems. The F12berlinetta’s aerodynamics have also been honed to the extreme in an innovative design that redefines classic Ferrari themes.

The F12berlinetta’s wheelbase is shorter and its engine, dashboard and seats are lower in the chassis. A new suspension and gearbox layout helps reduce the car’s rear volume. The result is a shorter, lower and narrower car than the previous V12 coupé. The F12berlinetta boasts ideal weight distribution (54% over the rear axle) as well as a lower centre of gravity that is further back in the chassis.

The F12berlinetta’s spaceframe chassis and bodyshell are completely new, and now incorporate no less than 12 different aluminium alloys, some of which have been used for the first time in the automotive sector. New assembly and joining technologies were also adopted in its construction. This has allowed the car’s overall weight to be kept to just 1525 kg and has maximised its performance efficiency with torsional rigidity boosted by 20 per cent.

The new, 200-bar direct-injection 6262cc 65° V12 engine delivers unprecedented performance for a naturally-aspirated 12-cylinder. It punches out a maximum of 740 CV at 8250 rpm, with a specific power output of 118 CV/l and maximum revs of 8700 rpm, record figures for this type of engine. Responsiveness and strong pick-up is guaranteed by maximum torque of 690 Nm, 80 per cent of which is readily available at 2500 rpm.

Exceptional progress has also been made in terms of fuel consumption and emissions which have been cut by 30 per cent – putting the F12berlinetta at the top of the segment with 15/l 100 km and 350 g/km of CO2respectively.

Aerodynamics play a major role, and a host of innovative solutions have been discreetly integrated in the F12berlinetta’s styling. These include the Aero Bridge which, as a first, uses the bonnet to generate downforce, and Active Brake Cooling, a system that opens guide vanes to the brake cooling ducts only at high operating temperatures. The result of these interventions is that the F12berlinetta has the highest overall aerodynamic efficiency of any Ferrari ever built (a value of 1.2, double that of the 599 GTB Fiorano) with downforce of 123 kg at 200 km/h and a Cd of just 0.299. The fruit of the collaboration between the Ferrari Styling Centre and Pininfarina, the F12berlinetta features harmonious and balanced proportions. It is a truly original, innovative coupé with all of the signature features of an authentic Ferrari 12-cylinder. Clothed in sleek, aggressive lines, it offers superb occupant space and comfort despite its relatively compact dimensions.

The rear is characterised by a modern, functional reinterpretation of the Kamm tail which seamlessly integrates the two vertical fences of the rear diffuser. The resulting, original T-shape also incorporates two full-LED circular tail-lights and the clearly F1-inspired rear fog light.

The F12berlinetta’s technical specifications are completed by the very latest version of the carbon-ceramic braking system (CCM3), a further evolution of the magnetorheological suspension (SCM-E) and the latest development in electronic vehicle control systems (E-diff, ESC, F1-Trac, and high-performance ABS). All controls are integrated in a single, fast-responding CPU featuring new model-specific software.

With a Fiorano lap time of just 1’23’’, 0-100 km/h acceleration in 3.1 seconds and 0-200 km/h in 8.5 seconds, the F12berlinetta is the most high-performance road car in Ferrari history. Over and above sheer performance, however, it stands out for its nimble and responsive handling and unparalleled driving involvement even at lower speeds, a feature normally the reserve of mid-rear-engined cars, whether on the track or on the road.

The car’s Frau leather interior is completely new. It highlights the balance of advanced technology – in the form of the Human-Machine Interface which places all controls within easy reach of the driver – and sophisticated, handcrafted detailing, both of which are intrinsic to Ferrari’s DNA. The cabin has been optimised to ensure maximum usability of the interior space with additional luggage capacity behind the seats, which can also be easily reached thanks to the large aperture offered by the tail-gate. On the dashboard are new, carbon-fibre and light alloy air-vents inspired by the aeronautical sector. There is also an optional passenger display for the passenger-side dash.

The other new arrival at Geneva is the Ferrari California which is not only 30 kg lighter but is also more powerful by 30 CV. The version on display at the Show has a Blu Swaters livery with a Grigio Argento Nürburgring roof and a Sabbia interior. Its engine delivers 490 CV while the Scaglietti Centre of Excellence has applied the most advanced aluminium fabrication techniques to improving the chassis, significantly cutting its overall weight. Performance has been enhanced with the 0-100 km/h sprint now down to 3.8 seconds. Owners wanting a more dynamic driving experience can also opt for the Handling Speciale package which reduces body roll and speeds up the car’s responsiveness to driver inputs. The package includes magnetorheological dampers controlled by an even faster ECU (-50 per cent response time) running patented Ferrari software. Also included are stiffer springs and a new steering box with a 10 per cent quicker steering ratio.

The two other recent additions to the Prancing Horse stable will also be present on the stand: the FF in Bianco Italia livery and the 458 Spider in Giallo Tristrato. The display is completed by a 458 Italia in a sporty two-tone Rosso Corsa and Nero Daytona livery.

The stand also features a special area for clients wishing to make their Ferrari truly unique by availing of the exclusive Tailor-Made programme which offers a selection of materials, colours and finishes that span both the marque’s tradition and history and the very latest trends. The Tailor-Made area will be showcasing an FF with several unusual personalisation features, including a new three-layer Grigio Ingrid livery, pinstripe cloth and Testa di Moro semi-aniline leather seats, cashmere headliner and teak-trimmed boot.

F12berlinetta technical specifications

Engine

Type 65° V12
Bore/stroke 94 x 75.2 mm
Total capacity 6262 cc
Compression ratio 13.5:1
Maximum power 545 kW (740 CV) at 8250 rpm
Specific power output 118 CV/l
Maximum torque 690 Nm at 6000 rpm
Maximum revs 8700 rpm

Dimensions and weight

Length 4618 mm
Width 1942 mm
Height 1273 mm
Wheelbase 2720 mm
Front track 1665 mm
Rear track 1618 mm
Dry weight* 1525 kg
Kerb weight* 1630 kg
Weight distribution 46% front, 54% rear
Weight/power ratio 2.1 kg/CV
Fuel tank 92 l

 Wheels and tyres

Front 255/35 ZR 20 9.5J
Rear 315/35 ZR 20 11.5J
Front (winter tyres) 255/35 ZR 20 9.5J
Rear (winter tyres) 305/35 ZR 20 11.5J

Carbon-ceramic brakes (CCM3)

Front 398 x 223 x 38 mm
Rear 360 x 233 x 32 mm

Electronic controls

ESC Stability control
High-performance ABS/EBD High-performance anti-lock braking system with electronic brake balance
F1-Trac F1 traction control
E-Diff 3 Third generation electronic differential
SCM-E Magnetorheological damping control with twin solenoids

Gearbox

F1 dual-clutch 7-speed

Performance

Top speed over 340 km/h
0-100 km/h 3.1 sec
0-200 km/h 8.5 sec

Consumption and Emissions (ECE + EUDC combined cycle)

Consumption** 15l/100 km
CO2 emissions** 350 g/km

*With lightweight options

**ECE+EUDC with HELE system

Record results for Ferrari in 2011

In 2011 Ferrari ended the year with unprecedented results: revenues of 2.251 billion euro (+17.3 per cent), 7195 cars sold (+9.5 per cent), trading profit of 312.4 million euro (+3.2 per cent) and a net profit of 209 million euro. The industrial net cash position reached 707.5 million euro. At 14.1 per cent, Ferrari’s ROS (Return on Sales) was again one of the highest in the automotive sector. Sums invested, including research and development, were also significant, totalling 279 million euro, in line with 2010.

From the sales point of view Ferrari achieved a record in America with 1958 cars delivered, up 8 per cent on 2010. The Greater China Area, Ferrari’s second largest market, saw sales increase 62 per cent to 777 cars, 500 of which in China alone. Excellent results were also achieved in the Middle East with sales up 22 per cent. More positive results were seen in Europe with Great Britain up 23 per cent to 574 cars, and Germany up 14.6 per cent to 705 cars.

Ferrari’s Retail activities, with 50 shops around the world, saw revenues increase by 34 per cent, with the Ferrari Store inside the Abu Dhabi theme park again the highest earner with over 12.5 million euro. The licensing division renewed major multi-year contracts with international partners, such as Puma, as well as signing new agreements with, amongst others, the luxury brand Hublot (LVMH Group). 

Ferrari Tailor-Made

Ferrari Tailor-Made is the exclusive new personalisation programme developed specifically for clients wishing to create a truly bespoke car that will be a clear expression of their own unique personality and tastes.

The Tailor-Made programme continues a long-standing Maranello tradition which began in the 1950s and 60s, a time when clients personalised their cars as a matter of course and enjoyed huge freedom when it came to materials, colours and finish. The result was genuinely unique cars tailored to suit the desires of each individual owner.

The Tailor-Made programme is aimed at a limited number of owners who are assisted by their own Personal Designer, guaranteeing that the resulting cars are both unique and consistent with the Ferrari brand and its tradition. Once the car’s details have been defined, the client can then track all of the various processes involved in its creation, right up until they take delivery.

Creativity, research, original materials, superb craftsmanship and attention to detail are the cornerstones of the Tailor-Made programme which offers three collections inspired directly by Ferrari’s DNA: Scuderia, Classica and Inedita.

Clients are invited to Maranello as part of the Tailor-Made programme. There they find a dedicated area that looks and feels very much like a haute couture studio with a huge array of samples of materials, treatments and colours to browse. There is also a material scanner that provides owners with a preview of the final result.

  • πόσο πιο ομορφο, σέξυ, επιθετικό αλλά συναμα elegant αυτοκίνητο μπορεί να σχεδιάσει ενα ανθρώπινο χέρι με τη βοηθεια καποιων υπολογιστών!!!

    απλα πανέμορφη!!!

    • ομορφη δεν λεω…ειναι!!!!
      αλλα το μονο που με ξενερωνει ειναι….
      οτι (σε ενα ονειρο) ειμαι σε πιστα εγω με μια μαυρη ΕΝΖΟ τερμα κακια…..εσυ με μια κοκκινη F40…..και ο νικολασ με μια τετια σε πρασινο (πασοκοσ :-P )…..kai  θα μασ παταει με αυτο το ”φλωρικο”…. δεν το δεχομαι!!!!!!!  

    • nikxan1

      χαχαχαχαχα μα δεν μπορω να το δω ρε γμτ, οποτε αναφερεται το ονομα μου σε αρθρο που μου ειναι παντελως αδιαφορο…..
      καλα, ας μπουμε με 3 φερραρι σε μια πιστα, και το ποιος θα περασει ποιον, δεν θα μας απασχολησει ποτε.
      και δεν ειμαι πασοκος, μην με βριζεις…..:)

    • axaxaaaxaxaxaaxaaxa
      kala den λεω αλλη φαση στην πιστα!!! και καρφι δεν θα σου καιγετε για τουσ χρονουσ!!!!
      αλλα ΑΝ κυνηγησεισ το δεκατο…..οι σκληροπυρινικεσ θα χασουν απο μια ”φλωρικη” !!!!!!
      ειναι η πιο γρηγορη!!!!!!!!!!
      οσο για το πασοκοσ!!!!!αχαχαχαχαχαχαχα
      ολο το νησι πρασινο ηταν!!!!!! αλλα τον απριλη θα το μαυρισουμε !!!!!!!!!!!  :-))))))))))))

    • Mika

      Den mporei na thn paei aytos th Ferrari re sy,einai aytomath, tha psaxnei na brei to lebie!!!!
      San ton James May einai, tha termatisete eseis ki aytos akoma tha psaxnei to symplekth!!!
      :-))))))))))))))))))))))))

    • αχαχαχαχχαχχαχαχαχχχ!!!!!! κλαιω βραδιατικα!!!!!!!
      και θα ριχνει και τα κρητικα καντηλια του!!!!!!!!

    • Mika

      Kouzoulathika o xazos, klp klp!!!
      :-))))))))))))))))))))

    • cfu

       no problem h 599 εχει ενα ωραιο παλουκι για λεβιε,και συμπλεκτη αυτη θα παρει ο Νικολας!!!!!

    • gkast79

      ΕΝΤΑΞΕΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ  ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΠΑΙΖΩΝΤΕ!!!!!!!!! ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΟΥ…

  • US_power

    Aventador COPY..poly pisw h ferrari texnologika kai sxediastika..
    brosta sto GT-R ’13 den sugrinetai..

    • freedoom1013

      Έχω διαβάσει και στο παρελθόν το κείμενο γραμμή γραμμή και πραγματικά προσπαθώ να δικαιολογήσω τη φράση:  ”
      poly pisw h ferrari texnologika kai sxediastika..” , αλλά δεν μπορώ.

    • US_power

      einai ena aplo facelift the 599..tipota parapano..agera kai aventaor tou rixnoun sta autia..
      go ana mho valw stun kouventa to GT-R..

    • συγνώμη αλλά δεν ισχύει καμία γραμμη που έγραψες!!!
      μονο απλό facelift δεν ειναι…
      η agera δεν ανηκει στην ιδια κατηγορία αλλά σε αυτη με την enzo κ μολις βγει τοτε θα δουμε αν θα του ριχνουν στα αυτιά!!
      επίσης η aventador δεν εχει τπτ παραπάνω απο αυτην!!!
      κ τελος αν κοιτάς μονο τα νουμερα κ την επιτυχανση 0-100 sorry αλλά εχεις χασει παντελώς το νοημα!!!

    • GioKak

       Η Agera είναι Hypercar, όπως και η F12berlinetta, η Aventador, η Huayra, η ONE77, η Veyron, η Enzo, η MC12, η Murcielago, η Carrera GT, η Reventon, η F50, η Zonda κτλ…

      Και όπως είπε και ο Jeremy Clarkson

      Supercars are designed to mess with G-forces
      Hypercars are designed to mess with G-strings!

    • δε συμφωνω φίλε μου…

      οι κατηγορίες ειναι 3
      -hypercars —->Agera R, Zonda, Hyuara, Enzo, Porsche GT κλπ
      -supercars —-> F12, Murcielaga, Aventador, 458 Italia, McLaren MP4-12, Porsche GT2 κλπ
      -sportscars —-> Nissan GT-R, Porsche Turbo κλπ

    •  kai για αλλη μια φορα 100% !!!!!!

    • GioKak

      –Hypercars: τα έγραψα παραπάνω…

      –Supercars: 458, MP4-12, Gallardo, 911 turbo, 911 GT2, 911 GT3, LFA, FF, SLS, R8, GTA SPANO, Gumbert, GT-R, 8C, Aston(Vantage, Virage, DB9…), Corvette, Viper κτλ……….

      –Sportscars: Boxster, Cayman, Evora, Elise, M3, 1Mcoupe, Z4 Mcoupe, X-Bow, Exige, GranTurismo, C63AMG, 350Z, 370Z, Radical, Caterham, Wiesmann MF3 κτλ……….

      Έτσι χωρίζονται οι κατηγορίες κατά τη γνώμη μου!…Ρίξε μια ματιά κι εσύ….;)

    •  έχω καποιες μικρες διαφωνίες αλλά οκ!!!

    • GioKak

      Αν είναι μικρές είμαστε σε εξαιρετικό δρόμο…καλό είναι να τις συζητήσουμε…;)

      Η αλήθεια είναι πως ότι έχει πάνω από 10 κυλίνδρους περνάει σχεδόν αυτόματα στa Hypercars, τα Supercars είναι συνήθως από 6κύλινδρα(911, GT-R) έως 8κύλινδρα(458, SLS) και πολύ σπάνια 10κύλινδρα(Gallardo, LFA) και τα Sportscars είναι πολύ πιο γήινα αυτοκίνητα που κατά κύριο λόγο προορίζονται για την καθημερινή απόλαυση.

      Τα τελευταία μπορεί να είναι ρέπλικες(Caterham), μεγάλα GT(M3, GranTurismo), roadsters(Boxster, Elise), modifαρισμένα οικογενειακά(M, AMG), rally replicas(EVO, STI) κτλ…

    • chris00000

      kai meta sou leei h xounta einai kako prama…

    • an0nymouS

      ας το φίλε είσαι αλλου για αλλού.. 

      και μόνο που είπες οτι η ferrari είναι πολύ πίσω “ειδικά” τεχνολογικά δεν υπάρχει λόγος να σου απαντήσω.. 

    • nikxan1

       μαλλον δεν εχει δει το ντοκυμανταιρ για το πως φτιαχνεται μια 599 απο την αρχη.
      ειδικα στο κομματι της κατασκευης του κινητηρα, μαλλον θα ψαρωσει και θα αλλαξει γνωμη….

      εχεις δικιο ομως ανωνυμε, συμφωνω μαζι σου, οποτε παρε ενα +1 απο εμε.

    • Yiannis_volos

       Άντε το σχεδιαστικά να το δεκτώ γιατί είναι υποκειμενικό, αλλά τεχνολογικά πολύ πίσω η Ferrari???????????????

    • Iceman_Kimi

      Φιλε μου οταν η Ferrari πουλαει τεχνολογια οι υπολοιποι πουλανε αυτοκινητα δρομου και οχι super car. Εξαιρω την Aventador.

    • GioKak

      ΑΠΟΛΥΤΗ ΙΣΟΠΕΔΩΣΗ!!!!!……………………..

  • freedoom1013

    Με λένε Λευτέρη και μόλις….
    Επιτέλους, σηκώθηκε το κόκκινο σεντόνι! Πανέμορφη, κούκλα!
    Αναμένω επιδόσεις και σε άλλες πίστες εκτός Fiorano!
    Τέλειο και το promo video! Ο κινητήρας ανασταίνει νεκρούς!!!
    Προσέξτε πώς ανοίγουν τα κλαπέτα στους αεραγωγούς για την ψύξη των φρένων και την αύξηση της κάθετης δύναμης.

  • POLO R

    και λίγες φωτογραφίες βάλατε….μακράν η ομορφότερη Ferrari των τελευταίων χρόνων…

  • Alfista147_Creta

    Ποσο κριμα που θα το εχουν μονο σαουδαραβες πετρελαιαδες,ρωσοι μαφιοζοι,τραπεζιτες…αντε και κανας παιχτης της barcelona….

  • Mika

    Entypwsiakh sigoura, gia mena omws oxi sthn idia ligka me thn 599 GTB h GTO, pou htan omorfoteres makran…
    Anamenomeno sxedio kiolas,me bash stoixeia pou exoume dei se FF kai 458…

    Ksenerwsa,otan eida se kapoies photos pws oi apolhkseis twn eksatmisewn einai pseytikes, opws sth California….Psila grammata, to kserw, alla kai pali…..Ayta

    • μα δυο αυτοκινητα εχουν…
      την κοκκινη κ την ασημι!!
      κ ολες οι φωτό ειναι από την ιδια κοκκινη!!!
      δε μου φαίνεται ότι ειναι ψευτικα γιατι λογικά ειναι πλήρως λειτουργικο το αυτοκινητο!!
      δεν το αποκλειω απλά το βρικσω δυσκολο!!

    • Mika

      Des edw..Se megalh diastash
      Einai pseftikes, opws sth California

      http://www.autoblog.com/photos/2012-ferrari-f12-berlinetta-geneva-2012/full/#photo-4873147/

      An to skefteis kiolas,den thelei kai poly..Den mporei to metallo na akoumpaei panw sto tryphto plastiko,tha to liwsei…Ayto,den exei katholou perithwrio na anapneysei, h eksatmish teleiwnei pio mesa, alla ta kapakia einai omorfa gia mostra….

    • το αποκλείεις να ειναι κεραμική επίστρωση κ να φαίνονται έτσι???

    • Mika

      Pisteyw pws nai, afou egw to blepw kathara to keno sth mesa mpouka..Fainetai ksekathara…Ekei exei to xwro ths na anasanei,na syntonistei,na kanei tis kinhseis ths, to teleiwma bidwmeno sto plastiko den mporei na kanei tipota apo ayta!
      An pas na th deis, des kai pes mas!!!
      LOL…

    • freedoom1013

      Τις παρατήρησα κι εγώ τις εξατμίσεις, και μου έκανε και εμένα εντύπωση, πριν διαβάζω το σχόλιό σου, όχι τόσο η απουσία περιθωρίου, ώστε να μπορεί να τρέμει-δονείται από την έξοδο των καυσαερίων, αλλά η απουσία του εσωτερικού οδηγού των αερίων (αν με πιάνεις) που αποτελεί και το τελείωμα της εξάτμισης.
      Θεωρώ πως αυτά που βλέπουμε είναι οι απολήξεις των εξατμίσεων αυτές καθ’ αυτές και όχι τα “καπάκια”, ας μου επιτραπεί ο όρος.
      Στην Aventador και στη Veyron φαίνονται καθαρά, δε λέω, αλλά προσωπικά θεωρώ το όλο θέμα, απλά καλή δουλειά της Ferrari. Αν ισχύει το αντίθετο, τότε πρόκειται για γκάφα, κακά τα ψέμματα.

    • Mika

      I know what you say….
      ;-)
      Tha mas lythoun oi apories se kana video h pio kontines photos..

    • δες το επίσημο βιντεάκι που υπάρχει εδώ μεσα στο τέλος του άρθρου…
      γυρω στο 0:54 και 2:17 φαινονται οι εξατμίσεις…
      δε βλεπω καμια διαφορά ούτε προς το σχέδιο των απολήξεων αλλά ούτε με το πλαστικο (αν ειναι κιολας πλαστικο) γυρω απο τις απολήξεις!!!
      δεν γινεται να εχει μοτερ το συγκεκριμενο αυτοκίνητο κ να εχει ψευτικες εξατμίσεις!!

    • Mika

      Den fainetai tipota sto video pou na apodyknyei pws einai alhthines, h pws den einai, einai poly dyskolo na peis apolyta…
      Mono apo photos h kati poly kontino, tha ksereis sigoura…..
      Pws den ginetai na exei pseftikes eksatmiseis??Tosa aytokinhta exoun..H California exei..H MP4-12C, epishs, ki alla tosa pou einai arga gia na skeftw twra…!!!

  • sofokles5 (ex sofokles)

    einai poly wraio ohima….glypto…auto to amaxi to thes…boreis n kaneis ta pada!

  • Constantine

    Ως αντικαταστάτη της 599 …δεν μου άρεσε . Βέβαια γούστα ειναι αυτά , αλλά δεν εχει καμμια πρωτοτυπία , απο μπροστά ειναι μια FF απο πίσω μου θυμίζει Αλφα Ρομέο , δεν με πέιθει

    Απο εκει και πέρα προτιμώ μια 599 GTO που έιναι για εμένα η τελευταία αυθεντική Φερράρι που βγήκε ως τώρα

  • cfu

    simply amazing

  • FallenAngel

    Το βιντεακι ειναι ολα τα λεφτα!!

  • Sakis

    Το video παντος ειναι απαιχτο!

  • BigKok

    i F50 GT dn einai i pio frigori Ferrari????? 374khm/h….

    • V_D

      “Πρόκειται για την ταχύτερη Ferrari παραγωγής”.Η F50 GT ήταν αγωνιστική έκδοση της F50 για τους αγώνες “BPR Global GT Series” και φτιάχτηκαν μόνο 3 οι οποίες πουλήθηκαν.

  • an0nymouS

    Ρε παιδιά δεν μπορώ να σας καταλάβω αυτό με την ομορφιά.. σε άλλους αρέσει σε άλλους όχι.. γούστα είναι.. εμένα μου αρέσει και η gto και αυτή.. 

    • V_D

      Το θέμα δεν είναι αν είναι όμορφη ή όχι αντικειμενικά,εμένα δεν μου άρεσε όχι γιατί είναι άσχημη αλλά γιατί έπρεπε να μου αρέσει παραπάνω από τον προκάτοχό της.Αν το έβγαζε αυτό το αμάξι η VW για παράδειγμα σαν καινούργιο golf (αρχίζει ο πόλεμος) θα ήταν υπέροχο.Σαν αντικαταστάτης  της 599 όμως δεν μπορώ να πω ότι είναι πετυχημένος διάδοχος (εμφανισιακά πάντα)

    • johny

      παντως και η 599 οταν ειχε βγει ειχε χαρακτηριστει περιεργη και ιδιομορφη σχεδιαστικα και οχι ομορφη με τη κλασσικη εννοια της λεξης

  • johny

    αντε να τη δουμε και στο ρινγκ να παταει την aventador!!

  • Panos_Zonda

    Εντάξει δε λέω από επιδόσεις είναι κατόρθωμα από μέρους της Ferrari ΑΛΛΑ σχεδιαστικά νομίζω ότι έχουν ξεφύγει από τις γραμμές που τους ξεχώριζαν.Υπάρχουν γωνίες που δε θα συναντούσες σε μια Ferrari.Μπορεί να ήθελαν κάτι καινούριο ΟΚ μα 599 δε θα γίνει ποτέ…

  • Chris00000

    Παίδες/Παίδισες που δεν σας αρέσει η F12 σκεφτείτε ότι όταν βγήκε η 599 για να αντικαταστήσει την 575 πάλι τα ίδια θα λέγατε και τα ίδια θα λέτε για την F13 (ή όπως θα την λένε). Συνεπώς χαλαρώστε και απολαύστε το.