Η Toyota δεν θέλει να στραφεί μόνο στις κορεσμένες αγορές της Ευρώπης, Ιαπωνίας και Αμερικής, αλλά και στις αναδυόμενες αγορές των χωρών όπως η Ινδία, η Κίνα και η Βραζιλία. Έτσι οι Ιάπωνες, όπως ανακοίνωσαν στα τέλη της περασμένης εβδομάδας, θα βγάλουνε στη παραγωγή, 8 νέα φθηνά compact μοντέλα για τις αγορές αυτές έως το 2015, τα οποία πιθανώς να βασίζονται πάνω στα πρωτότυπα Dear Qin που παρουσίασε πριν από ένα μήνα στην έκθεση του Πεκίνου.

Ο εκτελεστικός αντιπρόεδρος της Toyota, Yukitoshi Funo, δήλωσε στο Reuters ότι στις αναδυόμενες αγορές, υπάρχουν 4 ή 5 αυτοκινητοβιομηχανίες οι οποίες αγωνίζονται για να πάρουν το προβάδισμα στον όγκο των πωλήσεων. Ειδικά στην αγορά της Νότιοανατολικής Ασίας, η Volkswagen και οι άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες, θέλουνε να κλέψουνε την πρωτιά της Toyota, και έτσι, η Ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία δεν μπορεί να επαναπαυθεί στις δάφνες της.

Η Toyota αναφέρει ότι τα νέα αυτά μοντέλα θα έχουνε τιμή κοντά στο 1 εκατ. γιεν (κοντά στις 10.000 ευρώ), και η παραγωγής του θα γίνεται στα εργοστάσια της σε Κίνα, Ινδία και Βραζιλία.

Ο Funo, ερωτώμενος σχετικά με το αν η Toyota θα βγάλει στην αγορά ένα μοντέλο που θα κοστίζει κοντά στα 500.000 γιεν (5.000 ευρώ) για την αγορά της Ινδίας, απέρριψε κατηγορηματικά την ιδέα αυτή, αφού όπως χαρακτηριστικά δήλωσε, η Toyota δεν θα βγάλει ποτέ ένα τόσο φθηνό αυτοκίνητο, αφού δεν είναι η κατηγορία της. Στόχος τους είναι να ενισχύσουν την παρουσία τους σε τομείς όπου μπορούνε να είναι ανταγωνιστικοί. Ολοκλήρωσε ότι αν κάποιος πελάτης τους επιθυμεί να αγοράσει ένα τόσο φθηνό μοντέλο, στην αγορά, υπάρχουν αρκετές άλλες επιλογές, τόσο καινούργιων όσο και μεταχειρισμένων οχημάτων.

[Πηγή: Reuters]