Η Toyota παρουσίασε το πρωτότυπο Dear Qin σε sedan και hatchback έκδοση το οποίο μας δείχνει το πως θα μοιάζει ένα νέο μοντέλο το οποίο θα βγει στην αγορά το 2013 και θα πωλείται σε όλο τον κόσμο. Πολλές λεπτομέρειες δεν έδωσε η Toyota, εκτός του ότι θα είναι κατασκευασμένο πάνω στη νέα της παγκόσμια αρχιτεκτονική.


Η αρχιτεκτονική θα προσφέρει νέες πλατφόρμες οι οποίες θα προσφέρουν χαμηλότερο κέντρο βάρους, κάνοντας τα αυτοκίνητα να έχουν καλύτερη οδηγική συμπεριφορά. Τα αυτοκίνητα που θα φορέσουν τις νέες αυτές πλατφόρμες θα διαθέτουν συναισθηματική και τολμηρή σχεδίαση.

Το σημαντικότερο κομμάτι είναι ότι οι πλατφόρμες θα μοιράζονται σε όλα τα αυτοκίνητα της Toyota παγκοσμίως, μειώνοντας έτσι το κόστος παραγωγής, ενώ θα υπάρχει και κοινή χρήση ανταλλακτικών ώστε να μειωθεί ο χρόνος σχεδιασμού και ανάπτυξης τους, αυξάνοντας φυσικά την κερδοφορία.

Η νέα παγκόσμια αρχιτεκτονική θα αρχίσει με την παραγωγή τριών μπροστοκίνητων πλατφορμών, πάνω στις οποίες θα κατασκευάζονται τα μισά αυτοκίνητα από την ετήσια παραγωγή της Toyota.

[Πηγή: Toyota]

  • hellboy

    αρκετα ωραια αρκει καποιο να μην το πουν αρουρις!!!!!!!!!!!

    • το πράσινο δεν μου αρέσει για κανένα λόγο…ειδικά στην μούρη..

    • hellboy

      εχει καλο prospect!!μεχρι να βγει στην παραγωγη και αν βγει σιγουρα θα ειναι διαφορετικο απο ο τι βλεπουμε!!!!!!

    • μακάριιι

  • sofokles5 (ex sofokles)

    auto gia concept ford fiesta kanei pados. edw oi kales bananes

  • pariah

    ΑΒ σε παρακαλώ διέγραψε το κομμάτι που λες για πλατφόρμες και διαμοιρασμό αυτών….Μόνο ένα group το κάνει αυτό σύμφωνα με κάποιους.

    • LOL!!!!!!!!!!!!!!!!! 

    • thymios tsilimparis

      Προφανώς αναφέρεσαι στο vag, το οποίο κι εγώ προσωπικά χλευάζω.
      Φαίνεται οτι και η Τογιότα ακολουθεί αυτό το δρόμο…
      Και σε ρωτάω: θα έπρεπε να χαιρόμαστε γι αυτό;;; Αποδεικνύει κάτι αυτή η κίνηση; Γιατί αν είμαστε φαν του Lego-group και αντιμετωπίζουμε οπαδικά την Αυτοκίνηση, το καταλαβαίνω…
      Αν όμως είμαστε στοιχειωδώς αντικειμενικοί, είναι προφανές οτι μια τέτοια απόφαση της Τογιότα δεν θα έπρεπε να μας χαροποιεί, γιατί θα μας οδηγήσει στην ουσία σε λιγότερες επιλογές αγοράς. Το vag λοιπόν εφάρμοσε αυτή την τακτική (την οποία όμως πλάσαρε μέσα από πάρα πολλά εταιρικά λογότυπα, προσπαθώντας να μας πείσει για το διαφορετικό των προτάσεων…).
      Η υιοθέτηση της ίδιας λογικής απ τους υπόλοιπους κατασκευαστές μαρτυρά την εξοικονόμηση χρημάτων γι αυτούς και μόνο…Είναι καθαρά θέμα οικονομίας και οι αγοραστές επί της ουσίας βγαίνουμε ζημιωμένοι.

    • pariah

      Θύμιο το χω ξαναπεί. Το θέμα με τις πλατφόρμες δεν το έκανε καν πρώτο το vag. Αυτοί απλώς λόγω του ότι έχουν 4 εταιρίες που μοιράζονται πολλές κατηγορίες το έκαναν σε μεγαλύτερο βαθμό. π.χ. το psa συνεργάστηκε με mitsubishi για suv και με toyota για τα πόλης και με fiat & ford για τα επαγγελματικά (δεν ξέρω ακόμη αν συνεργάζεται και με τις 2) και παλιά για τα mpv.

      Συνεπώς αν είμαστε στοιχειωδώς αντικειμενικοί καταλαβαίνουμε ότι το κάνουν όλοι και δεν θυμόμαστε την καραμέλα μόνο όταν αφορά δούμε κάπου να λέει vag.

      Όσο για τις κοινές πλατφόρμες αν εμένα μου δώσουν πιο φτηνό αμάξι ή εξοικονομήσουν λεφτά και τα επενδύσουν σε έρευνα και ανάπτυξη η ζημιά μάλλον δεν είναι τόσο μεγάλη…Άλλωστε για να αγοράζει ο κόσμος μάλλον δεν τον χαλάει τόσο, έχοντας αφαιρέσει αυτούς που δεν ξέρουν.

    • thymios tsilimparis

      Συμφωνώ οτι το vag δεν είναι το πρώτο ούτε φυσικά το πρώτο που έχει εφαρμόσει αυτή τη λογική. Με το ίδιο καυστικά σχόλια θα έπρεπε να αναφερόμαστε στα 107-aygo κτλ, στο SX4/sedici και σε δεκάδες άλλες εμφανείς ή αφανείς αρχικά περιπτώσεις. Οι συνεργασίες είναι αναμενόμενες και στην κρίση θα ενταθούν.

      Στην περίπτωση του vag βέβαια έχουμε να κάνουμε με μια εταιρεία, η οποία πουλάει το ίδιο βασικά προϊόν με άλλα λογότυπα, προσπαθώντας να μας πείσει οτι διαφέρουν. Και πάλι όμως αυτό έχει συμβεί στο παρελθόν και από άλλους.

      Η δική μου η ένσταση είναι οτι αυτή η πρακτική οδηγεί σε λιγότερες επιλογές για σένα και για μένα. Δε θα ήταν καλύτερο να είχες πραγματικά να επιλέξεις ανάμεσα σε VW,Skoda, Seat, με διαφορετικά όμως αυτοκίνητα; Η κοινή χρήση μηχανικών μερών θα μας οδηγήσει σύντομα στη λογική των τηλεοράσεων, οι οποίες στην πλειονότητά τους φέρουν οθόνη samsung ή lg…
      Αυτό είναι που δε θέλω. Δε θέλω να μου πουλάνε το ίδιο προϊόν με διαφορετικό περιτύλιγμα μόνο.
      Το οτι και η Τογιότα μπαίνει σε αυτή τη λογική προφανώς και αποδεικνύει την επιτυχία του συστήματος. Την επιτυχία την οικονομική όμως. Δε σημαίνει απαραίτητα καλύτερα αυτοκίνητα.

      Σχετικά με την Τογιότα, θυμάμαι συνέντευξη του Προέδρου της Τογιότα Ευρώπης να διατείνεται οτι η λογική του παγκόσμιου αυτοκινήτου είναι λανθασμένη και αυτοί επέλεγαν εσκεμμένα την εξέλιξη αυτοκινήτων προσανατολισμένων στις εκάστοτε αγορές. Αυτό ακούγεται δαπανηρό, όμως ο καταναλωτής είχε αυτό που ήθελε. Τώρα θα οδηγηθούμε σε σχέδια, φόρμες και μηχανικά μέρη που θα ικανοποιούν ευρωπαίους, αμερικανούς και κινέζους συγχρόνως. Στην αμερική λοιπόν θέλουν αναρτήσεις που..πλέουν και τεράστια αμαξώματα, αδιαφορώντας σε κάποιο βαθμό για την ΄ποιότητα και την τεχνολογία των κινητήρων, οι ευρωπαίοι θέλουν σφιχτές αναρτήσεις και κομπακτ αμαξώματα με τεχνολογία αιχμής και ποιότητα κατασκευής και οι κινέζοι τεράστιους χώρους, αδιαφορώντας για την παθητική ασφάλεια. Πολλά είναι αντικρουόμενα. Το έκανε κάποτε η Φορντ με το πρώτο Mondeo (εξ ου και το όνομα αλλωστε) και δεν συνέχισε την απόπειρα..

      Η παγκοσμιοποίηση και η ευθυγράμμιση των προϊόντων λοιπόν θα μας οδηγήσει σε συμβιβασμούς. Η έρευνα και η εξέλιξη που λες οπωσδήποτε θα είναι προς όφελός μας, όμως για το τελικό προϊόν διατηρώ τις επιφυλάξεις μου. 

    • η Toyota έκανε χρήση κοινών πλατφορμών πριν το VW Group…
      κατά τ’άλλα συμφωνώ σε όλα αυτά που λες!

  • thymios tsilimparis

    Τίποτα πραγματικά νέο να ασχοληθεί κανείς…
    Τυπικές φόρμες με την προσθήκη φωτιστικών σωμάτων εντυπωσιασμού.
    Κατά τ άλλα αδιάφορα, ειδικά το σεντάν…