Η Toyota δεν θέλει να στραφεί μόνο στις κορεσμένες αγορές της Ευρώπης, Ιαπωνίας και Αμερικής, αλλά και στις αναδυόμενες αγορές των χωρών όπως η Ινδία, η Κίνα και η Βραζιλία. Έτσι οι Ιάπωνες, όπως ανακοίνωσαν στα τέλη της περασμένης εβδομάδας, θα βγάλουνε στη παραγωγή, 8 νέα φθηνά compact μοντέλα για τις αγορές αυτές έως το 2015, τα οποία πιθανώς να βασίζονται πάνω στα πρωτότυπα Dear Qin που παρουσίασε πριν από ένα μήνα στην έκθεση του Πεκίνου.

Ο εκτελεστικός αντιπρόεδρος της Toyota, Yukitoshi Funo, δήλωσε στο Reuters ότι στις αναδυόμενες αγορές, υπάρχουν 4 ή 5 αυτοκινητοβιομηχανίες οι οποίες αγωνίζονται για να πάρουν το προβάδισμα στον όγκο των πωλήσεων. Ειδικά στην αγορά της Νότιοανατολικής Ασίας, η Volkswagen και οι άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες, θέλουνε να κλέψουνε την πρωτιά της Toyota, και έτσι, η Ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία δεν μπορεί να επαναπαυθεί στις δάφνες της.

Η Toyota αναφέρει ότι τα νέα αυτά μοντέλα θα έχουνε τιμή κοντά στο 1 εκατ. γιεν (κοντά στις 10.000 ευρώ), και η παραγωγής του θα γίνεται στα εργοστάσια της σε Κίνα, Ινδία και Βραζιλία.

Ο Funo, ερωτώμενος σχετικά με το αν η Toyota θα βγάλει στην αγορά ένα μοντέλο που θα κοστίζει κοντά στα 500.000 γιεν (5.000 ευρώ) για την αγορά της Ινδίας, απέρριψε κατηγορηματικά την ιδέα αυτή, αφού όπως χαρακτηριστικά δήλωσε, η Toyota δεν θα βγάλει ποτέ ένα τόσο φθηνό αυτοκίνητο, αφού δεν είναι η κατηγορία της. Στόχος τους είναι να ενισχύσουν την παρουσία τους σε τομείς όπου μπορούνε να είναι ανταγωνιστικοί. Ολοκλήρωσε ότι αν κάποιος πελάτης τους επιθυμεί να αγοράσει ένα τόσο φθηνό μοντέλο, στην αγορά, υπάρχουν αρκετές άλλες επιλογές, τόσο καινούργιων όσο και μεταχειρισμένων οχημάτων.

[Πηγή: Reuters]

  • στις αναδυόμενες κ τριτοκοσμικές αγορές συμπεριλαμβάνεται κ η Ελλάδα??

  • MitsosDaBest

    Πόσο πιο φτηνιάρικα αμάξια; Σχεδόν πάτο έχει πιάσει εδώ και πολλά χρόνια… =)

    • marios_7

      pisteyw tha xeis mpei s polla toyota ta teleytaia xronia…alla apo tis apopsis s krinw pws oxi

    • MitsosDaBest

      Όταν λέω φτηνιάρικα δε μιλάω για αξιοπιστία, αλλά για ποιότητα κατασκευής…

      Μην εξάπτεστε, δεν είναι μόνο η Toyota για μένα… Sorry georgeiapwnas – marios7 κ.λ.π, αλλά για τα περισσότερα Γιαπωνέζικα την ίδια γνώμη έχω, τα απεχθάνομαι, με εξαίρεση τα Mazda, που τα έχω ψηλότερα σε εκτίμηση από τα άλλα… =)

      Άλλωστε εγώ είμαι “κολλημένος” με Premium μάρκες (BMW, Audi, Seat, Alfa Romeo κ.λ.π.).

    • VICTH0R

      Seat – premium car? Το είδαμε κι’αυτό! Πότε τελευταία φορά πέρασες από μια έκθεση αυτοκινήτων?

    • Dante16

      xaxaxaxa ναι ρε premium einai h seat..οπως και η dacia!ξερει!

    • pariah

      Μitsos….όχι και premium η seat…..ούτε κατά διάνοια…

    • marios_7

      k egw gia poiotita kataskeyis milaw…gia aksiopistia den nomizw na simfairei kanenan latri BMW Seat kai  eidika Alfa Romeo….mn mperdeyetai to entyposiako me to poiotiko….mporw na s pw me veveaiotita oti ta perisotera iapwnezika, kai eidika ta toyota twn teleytaiwn xronwn, mporei na min exoun xtipita sto mati ilika, alla einai aksiprepestata kai amthektikotata…kai profanws den tha to sigrineis me mia bmw, otan to full extra tis toyota exei oso i ksevrakoti ekdosi tis bmw…

    • στο μεταξύ όλα τα άλλα που δν αποκαλούνται φθηνιάρικα είναι πιό μπορδέλα απο όλα…φθηνιάρικα άλλα η αξιοπιστία αξιοπιστία έτσι??

    • Nektarios21

      Μονο αυτο της εμεινε…Που δεν ειναι και ασημαντο εδω π τα λεμε!

    • pariah

      Nαι είναι πάμθηνα τα toyota….Ιδίως τα land cruiser ευκαιρία είναι…

    • MitsosDaBest

      Δε εννoούσα την τιμή. Δες το άλλο σχόλιό μου….

    • pariah

      Είναι η απτή ποιότητα και η ποιότητα=αντοχή στο χρόνο. Στις τελευταίες γενιές απέκτησαν και απτή ποιότητα τα toyota στις μικρές κατηγορίες. Βλ. auris, avensis, rav4….Το πρώτο ήταν σαν εσωτερικό datsun cherry, το δεύτερο ok και το τρίτο μια χαρά… Αν πάμε στην alfa δες τι εσωτερικό είχε η alfa 33 και τι η 145/146 που την βάζεις στις ποιοτικές απέναντι στην toyota….Μην λέμε ότι να ναι παίδες…

  • FallenAngel

    Να σαι καλα ρε ΤΟΥΟΤΑ!Σαν τη HONDA και εσυ τοση τεχνολογια απο Φορμουλα 1 πεταμενη στα σκουπιδια!Θα θελα να ξερα οταν μπηκες στην F1 το 2002 το εκανες για να βγαλεις φθηνα μοντελα για τις αναδυομενες ε???πολυ μπροστα..

    •  panta ta mikra kai ftina aftokinita twn omilon stirizoyn tin iparksi ton ”onirikon” !!!!

    • FallenAngel

      Για πες μου ρε Μπαμπη ενα ”ονειρικο” ΤΟΥΟΤΑ αυτη τη στιγμη??…προφανως και θες γκαμα για να υποστηριξεις τα ”καλα” σου μοντελα αλλα η ΤΟΥΟΤΑ το χει μαμησει το θεμα!απο σχεδιαση απο το κακο στο χειροτερο και ουτε 1 πες το σπορ,πες το καλο, πες το οτι θες μοντελο!και ρωταω και γω παλι.Αφου δεν ειχε στα σχεδια της να βγαλει σουπερκαρ,γιατι μπηκε στην Φ1???για μοστρα??η μονο για το LFA???(εχεις μπερδεψει τη ΤΟΥΟΤΑ με την αγαπη σου μαλλον την VW :D )

    • μα τη F1 δεν τη χρησιμοποιούν μονο για τη χρήση κ παραγωγή sport μοντέλων δρόμου..
      πολλές τεχνολογίες μπορουν να περάσουν κ στα συμβατικά…
      από την άλλη ξέρουμε ότι είναι η καλύτερη κ πιο ακριβή διαφήμιση η F1…
      επίσης το ότι δεν έχει βγάλει μέχρι τώρα κάτι δε πάει να πει ότι δε θα βγάλει…
      κ η τεχνογνωσία που αποκτήθηκε όλα αυτα τα χρόνια δεν χάνεται…

      κ αν το πας έτσι, η Citroen πχ…ειναι τόσα χρόνια στο θεσμό κ δεν έχει βγάλει τπτ αντίστοιχο κ super για το δρόμο..
      μονο κάτι εκδίσεις με αυτοκόλλητα του Loeb…
      για τη Ford…πες όχι…

      τα motorsports δεν ειναι μονο για δοκιμασία κ εξέλιξη τεχνολογιών…αλλά κ για marketing!!!

      γενικά πάντως συμφωνώ με αυτα που λες για τη Toyota αλλά το GT86 είναι άκρως υποσχόμενο!!

    • FallenAngel

      Αυτο ηθελα να πω με το GT86 αλλα το ξεχασα..!Η Ford τι εννοεις??Δε σου κανουν τα RS η εστω τα ST???μεχρι και η Citroen βγαζει ενα DS με κινητηρες που να ειναι για αμαξια οχι για ποδηλατα!!παντως και εγω περιμενω το GT86 μηπως αλλα ξουν λιγο τα πραγματα.( Συμφωνω οτι οι εταιριες που μπαινουν στα Motorsports ειναι και για μαρκετινγκ αλλα ο μεσος αγοραστης ΤΟΥΟΤΑ στις μερες μας δεν το νοιαζει αν η ΤΟΥΟΤΑ ειναι στην F1 γι αυτο μαλλον την εκανε αρων αρων πριν 3 χρονια)

    • pariah

      Τα ds μετά από πόσο καιρό τα έβγαλαν;;;;Πόσους τίτλους είχαν ήδη πάρει;;;Η ford με το rs βγάζει ένα επετειακό περιορισμένης παραγωγής και σχετικά προς το τελειώμα πάντα…

      Η toyota σε σχέση με αυτές που λες είχε στην Ευρώπη mr2/celica ts. Αμιγώς σπορ μοντέλα…Έπειτα μαλακίστηκαν και προσπαθούν να επαναφέρουν κάποια μοντέλα στην γκάμα τους ξεκινώντας με το gt86. 

      Η toyota την έκανε γιατί έδωσε πάρα πολλά λεφτά και το αποτέλεσμα ήταν αποκαρδιωτικό. Πόσο μάλλον όταν είχαν πει ότι μέσα σε 2-3 χρόνια θα έπαιρναν τίτλο…Η mercedes όταν μπήκε στην f1 εβγαλε τα kompressor και άρχισε την στενή συνεργασία με την amg. Η toyota έβγαλε τα ts αλλά μετά τα παράτησε και είπε να επενδύσει στα υβριδικά…Όμως όσο και της μόδας να ναι οι αγώνες χτίζουν καλύτερο όνομα…

    •  axxaxaxaxxaax
      δεσ οπωσ ειπε και ο gazo ειναι το GT86 αλλα και παλι δεσ το LFA !!!!
      ψαξε λιγο ποσο στοιχισε η ερευνα-αναπτυξη-εξελιξη του και θαδεισ οτι τα ποσα ειναι ”αστρονομικα ” !!!!!
      οσο για την VW…ena 8α σε πω !!!! VEYRON !!!!! apla κα8ε μερα μπαινει μεσα για αυτο το τεχνολογικο επιτευγγμα !!!!
      αν δεν ηταν τα FOX-POLO-GOLF και σια….απλα δεν 8α βλεπαμε ποτε VEYRON !!!!

    • pariah

      Δες που ανήκει η ferrari, porsche, lamborghini, lotus,maserati, bugatti, rr, bentley….H φτήνια τρώει τον παρά…

    • FallenAngel

      Ρε pariah εγω δεν ειπα να γινει Φερραρι.Η VW δηλαδη τι ειναι πιο εξυπνοι??εχουν πληρη γκαμα οπως θα επρεπε να εχει καθε μεγαλη αυτοκινητοβιομηχανια απο μοντελα 10.000 Ευρω μεχρι Σουπερκαρ.Και τσαντιζομαι γιατι γουσταρω τα Ιαπωνικα και ξερω οτι οι Ιαπωνες αμα θελουν βγαζουν κορυφαια αμαξια (βλ. LFA,GTR) αλλα το χουν ριξει στα ”φθηνα” και κανουν μαγκα τη VW! Και δε λεω να βγαλουν Σουπερκαρ.το αντιστοιχο GOLF GTi της ΤΟΥΟΤΑ ποιο ειναι???δεν θα πουλαγε??στην αγκαλια της VW μας ριχνουν δυστυχως !! :D :D :D

    • απο ότι καταλαβαίνεις πλεόν δν τους νοιάζει…και ακόμα και αν δν έχουν το golf που λέσ…είναι πρωτοί και ξέρεις γιατί???γτ δν θέλει όλος ο κόσμος gti άλλα μια μικρή μερίδα..ο περισότερος κόσμος θέλει κάτι οικονομκό αξιόπιστο και μικρό να κινείται…χαζοί δν είναι απλά το έχουν ρίξει στον αυνανισμό τελευταία με τα υβριδικά..

    • pariah

      Ναι ρε george…όλοι θέλουν ένα απλό αμάξι…Το Α3 σαν S3 πουλάει πολύ περισσότερο από όλα τα άλλα μαζί…Ιδίως το mk1 s3 πούλησε παραπάνω από το 50% των s3…

      Απλώς αν δεις πόσο στοιχίζουν τα γρήγορα γιαπωνέζικα και με τι εξοπλισμό, βλέπεις ότι το χάνουν το παιχνίδι…Δες πόσο στοιχίζει το type r, 3 mps, και πόσο τα υπόλοιπα.

    • απλά στοιχίζουν παραπάνω μόνο και μόνο επειδή δν είναι ευρωπαίκα..παρ’ολα αυτά δν αναφέρθηκα σε αυτό άλλα στο ότι πιό πολύς είναι ο κόσμος που θα πάρει κάτι απλό παρά κάτι γρήγορο και sport..

    • pariah

      Ίσα ίσα που δεν θα έπρεπε να στοιχίζουν παραπάνω…Άλλωστε με τις χώρες κατασκευής όλα τελικά κατασκευάζονται στα ίδια μέρη…

    • pariah

      Ας πληρώσουν τις βλακείες τους….Το ίδιο λάθος είχε κάνει και η vw και είχε καταντήσει το gti, επίπεδο εξοπλισμού στα mk3/mk4…Όταν βγήκε το CTR έλεγε η διαφήμηση “bye bye gti”. Για αυτό μετά έβγαλαν το mk5 gti και έλεγε “ο βασιλιάς επέστρεψε”. 

      Κοινώς αν θέλουν μπορούν να σοβαρευτούν…Αλλά όταν βλέπεις να κάνουν την ίδια μαλάκία με την fiat όπου είχε βγάλει το stilo σαν abarth με 2,4 170Ps να το κάνουν οι ίδιοι πόσα χρόνια μετά πάλι με το auris….είναι απλά άξιοι της μοίρας τους…