Η Ferrari είχε τα γρηγορότερα pit-stop του πρωταθλήματος

Σχετικά άρθρα

Ferrari fastest pit stop 2013

Η Scuderia Ferrari είχε για άλλη μια χρονιά τα ταχύτερα pit-stop, με βάση το μέσο όρο των 90 αλλαγών ελαστικών που έκανε. Το βραβείο Pit-Stop Challenge, του Sky Sports F1, δόθηκε στον Diego Ioverno, που είναι ο υπεύθυνος των χειρισμών στην πίστα.

Είναι μια αναγνώριση που μας κάνει πολύ χαρούμενους, γιατί μας βραβεύει για την δουλειά που έχουμε κάνει, όχι τόσο σαν απόλυτη επίδοση, όσο για την επαναληπτικότητά μας. Η επαναληπτικότητα είναι πολύ σημαντική στην εργασία μας. Δεν έχει νόημα να κάνεις ένα pit-stop κάτω από τα 2”, αν τα επόμενα 10 είναι πάνω από τα 3”.

Τα συγχαρητήρια ανήκουν και στην υπόλοιπη ομάδα, γιατί πίσω από τους χρόνους μας, κρύβεται η δουλειά πολλών ανθρώπων που βοήθησαν στον εξοπλισμό μας, τόσο με την σχεδίαση, όσο και με την κατασκευή των εξαρτημάτων που χρησιμοποιούμε για την αλλαγή των ελαστικών.

Από τα 90 pit-stop της ομάδας, μόνο τα 11 ξεπέρασαν τα 3”, με το μονοθέσιο να ακουμπάει στην άσφαλτο και την οπτική ένδειξη του οδηγού αναμμένη. Στα 5 από αυτά υπήρχε κάποιο πρόβλημα, όπως του DRS του Fernando Alonso στο Bahrain ή τα σκασμένα ελαστικά του Feripe Massa σε Bahrain και Μ. Βρετανία. Ένα pit-stop έγινε εσκεμμένα αργό, βάση της μεγάλης διαφοράς που υπήρχε ανάμεσα στον Alonso και τον άμεσο αντίπαλό του (τρίτο pit stop Κίνας). 53 από τα pit-stop, έγιναν σε 2.5” ή λιγότερο, με καλύτερο χρόνο το 1.95” στο GP Ιαπωνίας. Έτσι η Ferrari έκλεισε το 2013 με μέσο όρο 2,78 δευτερόλεπτα ανά πιτ στοπ.

Εξίσου καλοί είναι και οι χρόνοι αντίδρασης ανάμεσα στους δύο πιλότους της Ferrari, με τον Alonso να έχει καλύτερο χρόνο αντίδρασης αναχώρησης από τα pit, μόλις 0.31” και τον Felipe Massa μόνο 0.27”.

Στη δεύτερη θέση ήταν η Mercedes με 2,95 δευτερόλεπτα, η Red Bull στη τρίτη με 3,05 δευτερόλεπτα και η McLaren με 3,18 δευτερόλεπτα.

[Πηγή: Ferrari]

[learn_more caption=”Δελτίο Τύπου”]

A prize for the pit stop

Maranello, 6 December – Ninety pit stop to stay the best. Just as it did in 2012 , this year the Scuderia Ferrari was the best in terms of average time of realization of foreign exchange transactions tires. To say this is not just statistics but also as an independent Sky Sports F1 today delivered to the people of Diego Ioverno , Head of Operations Track, the trophy ” Pit-Stop Challenge” that rewards precisely the team that was on average the fastest during the 2013 season .

“It ‘ a recognition that we are very pleased ,” – said in Ioverno www.ferrari.com – ” Why rewards the work that we did not so much as absolute performance as repetitive as the most important element in this respect: it does not mean nothing to make a pit stop under two seconds if then he makes ten above the three . The credit must be shared with the rest of the team behind because there is also the work done to improve the equipment , the materials and the design of the parts of the car that are involved when changing tires . ”

Of the ninety pit stop made ​​only eleven have required a period of more than three seconds to open, ie turning off the lights in the car already on the ground . In five of these occasions there were problems out of the norm , such as failure to Drs by Alonso in Bahrain or punctures Mass (Bahrain and Britain ) , and once in China in the third pit stop Fernando, the pit stop took place in safety mode considering the advantage that at that time the Spaniard was on his closest rival . No less than 53 times the operations have been completed in a time less than or equal to 2 ” 5, which can be considered the threshold between a great pit-stop and one ordinary . The best performance is 1 ” 95 clocked at the first stop of Alonso during the Grand Prix of Japan. Virtually identical mean time if you compare the two Scuderia : Alonso showed 2 ” to 44 green and 2″ 75 in total (including then reboot the box) while Massa has a 2 ” 49 green and a 2 ” 76 overall .

The satisfaction of seeing recognized the value of their work , however, was short for the guys in the pit-stop : a picture of unusual rite under the sun of the beginning of December and then again everyone involved inside the hangar of Logistics for a practice session for tire change at the base of all there are no special secrets but only teamwork .

 

[/learn_more]

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Αποχωρεί από την Red Bull ο Adrian Newey

Ο επικεφαλής σχεδιασμού της Red Bull, Adrian Newey, πρόκειται να αποχωρήσει από την ομάδα μετά τη διαμάχη που έχει ξεσπάσει εντός της αυστριακής ομάδας...